geslacht weet ik volgende week!!!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elina, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Ik vroeg net aan de verloskundige of je met een chromosonen onderzoek (vlokkentest) ook het geslacht kan zien. En het antwoord is JA. Dus ik weet het met 13 weken al. En dan is het helemaal niet onzeker. Want zo'n onderzoek is duidelijk. En we kunnen het nog wel niet zien op de echo,maar het is dan wel zeker wat het wordt.

    Ik heb er nu wel zin in hoor. Maar de angst voor de uitslag is er nog wel een beetje.
     
  2. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hey meid super dat je dan het geslacht al weet!! Maar ik snap dat je een beetje bang bent voor de uitslag! Succes meid!

    Liefs, misspuma
     
  3. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    dank je wel.
     
  4. conny

    conny Bekend lid

    11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Elina: Oh, dat is wel hartstikke gaaf zeg, dat je dan al helemaal zeker weet of het een jongen of een meisje wordt, spannend !!
     
  5. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    nog iets meer dan anderhalf uur en dan weet ik eindelijk waar ik aan toe ben.
    Ik neem het zelf nog al aardig zwaar op, omdat ik het telefoontje en de uitslag straks als mijn toekomst zie.
    Is het slecht dan wordt het een curretage en dan krijg ik voor mijn hele leven geen tweede kindje meer.
    Is het goed dan krijgen we inneens een tweede kindje voor ons hele leven en dan weet ik gelijk of het een jongen of een meisje is.

    Zit heeeeel erg in de zenuwen nu.
     
  6. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Ha Elina,

    Heb je al een uitslag gekregen. Ik hoop zo voor je dat het een goede uitslag zal zijn. Ik duim voor je! Het is zo spannend voor je!

    Veel liefs,
    Cleo
     
  7. conny

    conny Bekend lid

    11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Elina, hoe is het afgelopen?
     
  8. conny

    conny Bekend lid

    11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Elina, hartstikke fijn dat alles goed is ! Maar eh.... het geslacht houdt je dus voor jezelf? ;)
     
  9. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Nou dat is denk ik nu al bekend hahaha.

    Nou hier is een hint.

    Ik heb dan twee van hetzelfde geslacht. hihi.
    Succes.
     

Deel Deze Pagina