Wie kan me een adres geven in de omgeving van Rotterdam waar je op z'n vroegst een geslachtsbepaling kan laten doen? Wereldkind doet het pas vanaf 18 weken maar bij velen las ik dat het ook best vanaf 17 weken kan. Drs. Papa doet het al vanaf 15 weken maar ik weet niet of ik dat zo vroeg wel aandurf, vind het ook nog een aardig eindje rijden.
Ik ben met 15 weken bij babyvision in delft geweest en erg tevreden. Ben er nog 2x voor een 3d terug geweest
ik ben vorige week bij drs papa geweest en ik ben totaal verliefd ik bedoel tevreden over hem! wat een geweldige vent, ik zou de reis zeker maken voor hem! hij was ook degene die ons even uit de (door een gyn EN een vk gegeven) illusie haalde dat we geen jongetje maar een meisje krijgen ik was toen 15.5 dagen. succes!
Oh geweldig, dank jullie wel voor jullie berichtjes! Een mevrouw in Capelle doet het ook wel vanaf 16/17 weken maar op eigen risico. Maar ben bang dat het dan nog niet 100% zeker is. Ik wil zo graag 100% zekerheid, en dan neig ik toch steeds idd naar Dr Papa. Klingeltje, dus jij wilt volgende keer weer zwanger worden alleen om Dr Papa te mogen zien?!
Ik heb met 16 weken een echo laten maken bij Babyview in Zoetermeer. Hele mooie echo's en was duidelijk te zien dat het een meisje werd en zie onderschrift
ja echt wel! alleen al van ik bedoel voor drs papa een 2e! hij is echt geweldig! gewoon gaan, maak er een leuk dagje van!