Geslachtsbepaling zijaanzicht

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Pearll, 14 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearll

    Pearll Fanatiek lid

    1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Hoi meiden,
    Hoe betrouwbaar is het als er alleen vanaf de zijkant word gekeken voor het geslacht? De gynaecoloog zei heel stellig dat het een meisje is maar t beentje zat er wel een beetje voor zeg maar.
    Mijn gevoel zegt heel erg dat het toch een jongetje is...
    De andere baby keek hij wel tussen de beentjes en dat was een meisje (ik ben in verwachting van een tweeling)
     
  2. Divarg

    Divarg Bekend lid

    12 okt 2014
    913
    21
    18
    Een zogenaamd pottyshot is iig vele malen betrouwbaarder. Zeker als er een beetje voor ligt. Heb je een foto? Bij die van mij kon je het van de zijkant wel zien maar ze had de beentjes wijd.
     
  3. Pearll

    Pearll Fanatiek lid

    1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Nee ik heb helaas geen foto mee gekregen. Het is dus even afwachten.
     
  4. mariska3010

    mariska3010 Bekend lid

    28 apr 2011
    509
    1
    16
    utrecht
    Heel lastig is dat. Vooral als de baby klein is is het altijd beter ( van een arts in het wkz vernomen terwijl we daar wekelijks op controle moesten) dat het dus veter is met een meisje dat ze op hun knietjes zitten zodat je zekerheid hebt anders zou het ook nog wel eens een jongen kunnen zin . Maar goed zal overal misschien weer anders zijn.. Heel veel succes! Geweldig trouwens een tweeling geniet ervan.
    Liefs
     
  5. Pearll

    Pearll Fanatiek lid

    1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Het was een echo met 18.6 dus de baby was niet heel klein, maar de dokter was zelf heel overtuigd van 2 meisjes. Deze dokter heeft echter vaker "mis" gehad, zo beweerde hij eerder dat het tussenschot weg ging terwijl op de echo bij een andere gyn het nog duidelijk te zien was. Volgende week in ieder geval de 20 weken echo, deze is in een ander ziekenhuis dus ben benieuwd wat ze er daarvan zeggen
     
  6. Beeb87

    Beeb87 Niet meer actief

    Als ie er vaker naast heeft gezeten zou ik helemaal niet vertrouwen op wat ie zegt.

    Sterker nog, hij had helemaal geen echo meer bij mij hoeven doen.
     
  7. mariska3010

    mariska3010 Bekend lid

    28 apr 2011
    509
    1
    16
    utrecht
    Het blijft lastig want 18.6 is voor de meeste nog klein en willen pas bij 20 weken een gok doen.. Heel spannend hoor in ieder geval gewoon blijven vragen tot je zekerheid hebt dat is het belangrijkste.😉 succes!
    Liefs
     
  8. piccolina

    piccolina VIP lid

    5 mrt 2012
    7.200
    5
    0
    #8 piccolina, 14 apr 2015
    Laatst bewerkt: 14 apr 2015
    Had je 1 eitjes of 2? Ivf of genetisch?
    Een eeneiige tweeling is altijd van hetzelfde geslacht, dus twee jongens of twee meisjes. Een twee-eiige tweeling kan van hetzelfde geslacht zijn maar het kan ook een jongen en een meisje zijn. Bij twee jongens of twee meisjes hoeft niet meteen duidelijk te zijn of het een eeneiige of twee-eiige tweeling is, maar wanneer het gaat om een jongen en een meisje is het altijd een twee-eiige tweeling.



    Mij mij was bij guo 16wk gewoon meisje 100% gezegd.
    Is wel guo arts dus bijna geen twijfels.
     
  9. Pearll

    Pearll Fanatiek lid

    1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ik had wel meerdere eitjes, ben doormiddel van iui zwanger geraakt. maar opzich kan het als nog 1 eiig zijn volgens mij als het vroeg is gedeeld.
     

Deel Deze Pagina