gestopt met de pil,3 dagen overtijd!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door chanisse, 12 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chanisse

    chanisse Lid

    12 mrt 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    hallo allemaal

    ik heb me net ingeschreven en heb gelijk advies nodig.
    sinds januari ben ik met de pil gestopt..mijn eerste ongesteldheid kwam 4 dagen later dan gepland..dat was in februari.
    ik had erg veel last ervan..erge opgezette buik,pijn onderin mijn rug,1 week voor mijn ongesteldheid had ik ook last van mijn tepels en ik was niet erger ongesteld dan normaal,wat ik wel had verwacht.
    sinds ik ben gestopt ben ik veel minder moe..heb ik het een stukje warmer en kan ik beter naar de toiltet.
    nu had ik afgelopen donderdag weer ongesteld moeten worden..inmiddels is het nu al zondag en ik ben het nog niet.
    ik heb wel last van mijn tepels gekregen vandaag,en verder heb ik ook iedere dag branderige ogen(ben lenzendrager)
    ik heb wel een dagje het gevoel gehad dat ik het moest worden..maar dat gevoel ging weer over..ik ben wel vochtiger dan normaal.
    zou dit komen omdat ik aan het ontpillen ben of zou het wat anders kunnen zijn???
    ik heb wel 13 jaar de marvelon geslikt!
    wie heeft er trouwens ook weleens een uitsrijkje laten doen waar pap 3 uitkwam en die nu zwanger is of al een kindje heeft gekregen..
    ik ben daar 5 jaar geleden aan geopereerd,nu is het wel normaal maar ik ben zo bang dat dat gevolgen heeft en dat het niet wil lukken.

    groetjes chanisse

    _________________
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Het zou ontpillen kunnen zijn. Maar ook wel een zwangerschap.

    Heb je al getest?
     
  3. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Ik zou inderdaad ook eens testen, dat geeft misschien iets meer zekerheid.
    Nu blijf je maar twijfelen over waar de klachten vandaan komen.
    Succes ermee, groetjes Hope
     
  4. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Mijn schoonzusje was gestopt met de pil en gelijk de maand erna zwanger. Dus het kan wel. Bij de tweede wilde ze dat ie werd geboren in oktober/november. Dus ze stopte 9 maanden ervoor met de pil. en ja hoor weer gelijk zwanger. Dus precies wanneer ze wilde.

    Bij mij heeft het 2 jaar geduurd voordat ik zwanger raakte, maar ik was wel altijd op de dag af ongesteld.

    En sommige moeten eerst ontpillen.

    Ik wil er mee zeggen dat elke situatie anders is.

    Gewoon even afwachten dus. (hoe moeilijk het ook is.)

    Veel sterkte.
     
  5. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Hoi Chanisse,

    Ook ik ben in januari gestopt met de pil (1 wk voor de strip op zou zijn, Marvelon ook, en die slik ik al 18 jr, met uitzondering van de 2 zwangerschappen, nu alweer 5,5 jaar aan een stuk door), ik werd de 25e weer ongi, en in februari de 27e , het zou kunnen zijn dat je 2e menstruatie langer op zich laat wachten, bij de 1 duurt het soms wel maanden voordat ze weer hun 1e normale menstruatie hebben, sommige krijgen gelijk hun menstruatie en daarna blijft het weer een paar maanden stil, dus daar is eigenlijk geen pijl op te trekken, je zou idd voor de zekerheid een test kunnen doen.

    Wat je uitstrijkje betreft, ik had in 1998 ook pap IIIa, dit bleek toen ik in verwachting was van mijn jongste zoontje, een half jaar na mijn bevalling ben ik hieraan geopereerd (hebben ze een stukje van de baarmoedermond weg moeten snijden) en nadat ik 2 keer een goed uitstrijkje had (pap I) ben ik dus weer als gezond verklaard, net als jij, je hoeft niet bang te zijn dat er vanwege die operatie gevolgen zijn beteffende zwanger worden.

    Dit werd mij toen ook verteld door de gyn, en de praktijk liet dit ook zien, daar ik in nov 2000 mijn 2e kindje (M) kreeg.

    Pasgeleden weer een even door de molen gehaald vanwege een baarmoederontsteking, maar bij de laatste uitstrijkje die erin werd meegenomen bleek ook toen weer gewoon papI, dus voorzover dat hoef je je in principe geen zorgen te maken.

    Heel veel succes, ik hoop voor je dat je test positief is, maar mocht het niet het geval zijn, dan gezellig verder “klussen”

    succes
     

Deel Deze Pagina