Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

ff kort ego berichtje, moet zo gaan werken namelijk...

Eindelijk een groot genoeg ei voor de pregnyl!
    Ze mete hem op 19mm, meer heeft er 18mm van gemaakt.
    Bloed moeten laten prikken op LH want als ik mijn LH piek heb moet ik vanmiddag al de pregnyl zetten en morgen voor IUI komen, heb ik geen LH piek moet ik vanavond om 22:00 de pregnyl zetten en zondag morgen voor de IUI komen!
    EINDELIJK....

2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.052
    2.860
    113
    Eeeeeeeiiiiiiinnnnnndelijk!! Fijn Flippo, dan is er weer een kans :D

3. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Oh meid wat ben ik blij v je!!! Eindelijk! Hoop! Yesss! Weet je inmiddels wanneer je exact iui krijgt? Oohhh ik duim v je!!!

Mijn collega krijgt morgen haar, zeer waarschijnlijk laatste, iui.... Spannend!!

Zet m op flippo!

Liefs moon

4. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Flippo, wat fijn flippo, eindelijk klaar voor je iui! Ik duim dat dit echt een super ei is.

@Lief, heerlijk aftellen naar de vakantie dus voor jou, lekker hoor. En fijn dat je zo zen bent, even een ronde geen gedoe.
    Mijn zus is weer aan het wachten, spannende tijd weer voor haar.

Nicholas en ik hadden vandaag een les reddingszwemmen, was echt lachen, maar ook heel leerzaam. Ik moest in allerlei situaties proberen om met hem te zwemmen of met hem uit het water te komen, toch wel handig aangezien wij aan een gracht wonen.
    En hij is vandaag om 19.00 uur naar bed gegaan, maar 5 minuten liggen jengelen en toen sliep hij:D Ik ben blij, doorzetten werkt dus toch, ik hoop dat dit blijft werken.

5. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Jufd! Da's indd heel slim om zo'n cursus te gaan volgen! En wat goed dat hij zo snel sliep. De aanhouder wint inderdaad! Wel heel moeilijk lijkt me, maar hij weet nu iig dat hij niet meer uit zijn bedje gehaald wordt steeds als hij huilt. Knap gedaan hoor meid!!!

Ik ga zo met mam naar mijn opa en oma. Ze gaan volg weekend verhuizen naar een bejaardentehuis en wij gaan hun kamer helemaal oppimpen en poetsen, zodat ze een leuke kamer hebben en lekker fris en schoon! Toch een hele stap..naar een bejaardentehuis. Ik moet iig erg aan wennen!

En..lekker lang weekend weer, heerlijk! Jullie nog wilde plannen??

Liefs, MOon

6. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    En een beetje leuke kamer kunnen maken voor je oma en opa Moon? Lijkt me inderdaad een hele stap dat ze naar een bejaardentehuis gaan, zijn ze al oud?

Vandaag is nicholas weer om 19.00 uur naar bed gegaan en hij sliep meteen! Dus ik heb een heerlijk avondje voor mezelf want mijn man heeft een vrijgezellenfeest.

7. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    We hebben er wel iets leuks v gemaakt maar het is zooo klein, niet normaal! Echt back to basic.. Maarja die oude mensjes hebben (gelukkig) wel andere prioriteiten dat wij dat scheelt! Volg week gaan we ze definitief verhuizen. Mijn oma is 81 en mijn opa 84.

Wat goed jufd! Haha heerlijk! Zo zie je maar dat het echt goedkomt met het slapen van Nicholas :) Ik hoop dat je een heerlijk avondje hebt gehad!

Liefs moon

8. Flippo123

@All:
    Nou vanmorgen om 9:00 moesten we in het ziekenhuis zijn voor onze 3e IUI.
    Om 11:30 was de daadwerkelijke inseminatie... wat een gewacht tussendoor zeg!
    Maar goed het is gebeurt.
    Deze keer was het echt pijnlijk, het inbrengen van het speculum, het inbrengen van het slangetje, het uithalen van het slangetje en het uithalen van het speculum...
    Niet echt en pretje...
    Volgends de gyn ging alles heel makkelijk en spoepel alleen schiet mijn baarmoeder direct in kramp als de baarmoedermond aangeraakt wordt, nou dat heb ik geweten :p

We hadden dit keer ook weer een opbrengst van 1,8mlj zaadjes... niet echt veel amar ze zeggen dat t genoeg is voor IUI.
    Ook mijn vroege bloedverlies is weer besproken. Mocht het deze keer weer zo vroeg zijn word er wat aan gedaan gelukkig!

20 juni hebben we een poli afspraak gekregen ipv de 7e omdat we anders echt te lang moesten wachten.

9. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Spannend weer Flippo! Balen dat het zo'n pijn deed dit keer :( Het is voor een goed doel gelukkig...hoop op eindelijk eens een GOED resultaat! En wat goed dat de afspraak vervroegd is en dat er de volgende keer iets gedaan wordt aan het bloeden. Maar...hadden ze dat vd ene kant niet nu al kunnen doen? Nou hoe dan ook: goed nieuws lijkt me! Maar ik hoop gewoon dat het helemaal niet meer nodig is omdat je gewoon ZWANGER bent straks! Oo meid ik blijf doorduimen!

10. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Flippo, spannend meid, weer afwachten nu voor jou. Wel rot dat het deze keer zo'n pijn deed. Ik ga voor je duimen.

@Moon, fijn dat jullie er iets leuks van hebben gemaakt, ondanks dat het zo klein is.

@Carrie en Lief, hoe is het met jullie meiden?

Ik heb gister genoten van mijn rustige avondje. Morgen komt mijn zus oppassen, zodat Nicholas vast een beetje kan wennen(en zij ook:p), want ik moet al bijna weer aan het werk.

11. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.052
    2.860
    113
    Fijn Flippo dat het allemaal weer gedaan is, nu weer afwachten. En ook fijn dat er naar het vroege bloedverlies gekeken gaat worden als het weer zo is, en lekker snel je afspraak!

Hier alles prima, net weer thuis van weekendje zeeland (familie bezoeken). Zojuist onze vakantie geboekt, we gaan ineens naar Turkije whaha, wie had dat ooit gedacht, wij waren altijd nogal tegen dat soort vakanties ;) Zitten wel in appartement en gewoon op basis van logies dus geen all in, dus hopelijk gaat het leuk worden ;)

Moon, hoe is het met wachten?

Juf, whaa bijna weer werken, hoe vind je het? Waarschijnlijk wel dubbel of niet?

12. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Juf spannend dat je zus gaat oppassen! Wanneer moet je precies weer aan t werk?

Lief wat leuk, Turkije! Zijn we ook 2x geweest! Naar welke plaats gaan jullie?

Het wachten is frustrerend!! Gisteren heel veel gerommel n m'n buik, je hoorde m gewoon knorren en borrelen, zelfs m'n moeder vader oma en vriendlief hoorden t (shame) en soms steekjes maar ik heb mezelf voorgenomen om maar te denken dat ik niks moet voelen. X tenslotte heb ik steeds steken gehad en steeds niet zwanger dus ik probeer gewoon niks te denken. Morgen komt m'n zwangere vriendin weer... Moeilijk! Maarja heb n leuk kadootje en kaartje voor dr!

Nog plannen vandaag?

Liefs

13. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.052
    2.860
    113
    We gaan naar Icmeler, baai verder dan Marmaris :)

Ik voel helemaal niks overigens, volgens mij lopen we weer ongeveer gelijk op? Maar ik ben er verder ook helemaal niet mee bezig geweest en hebben ook geen heel goede timing gehad qua seks. Deze ronde was van te voren wel afgeschreven geloof ik zonder bolletjes ;) Achja lekker rustig. Het kan wel raak zijn hoor daar niet van, maar ik richt me als vanzelf op die IVF en wil niet zwanger op vakantie :D Dus volgende ronde nog 1 keertje hard er tegenaan en bollen gebruiken.

Geen plannen hier, lig nog in bed ;) Beetje schoonmaken enzo want tja hele weekend weg geweest verder.
    Jij dan?

14. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Leuk lief! Wij zijn een keertje in Marmaris en Antalya geweest.

Misschien is het wel goed als je niks voelt :) haha.

Hier lekker een rommeldagje. Ben verhuisberichten voor mijn opa&oma aan het maken en verder nog wat was wegstrijken straks. En had al een tijd in de planning om mijn kast nog eens op te schonen (elke keer komt het er niet van terwijl ik het in de planning had), maar kijken of ik daar nog tijd voor heb. Vriendlief zit lekker te gamen, dus die vermaakt zich ook prima haha. Vanavond misschien lekker uiteten, als we niet te lui zijn en lekker op de bank neer willen ploffen :) haha.

Toch wel weer ff een relativeermomentje net joh: net te horen gekregen dat een hele goede kennis van mijn zusje is overleden aan kanker. Vrouw van 32 jaar, met man en een zoontje van 3 jaar. Ze had overal kanker en heeft meer dan 10 jaar gestreden. Elke keer kwam de kanker weer terug. Ze kwam in aanmerking voor een nieuwe behandeling in Amsterdam, maar was telkens te ziek om de reis naar Amsterdam te maken, en nu is het gewoon te laat.Jeetje..ondanks dat ik haar bijna niet ken had ik de tranen in mijn ogen, ppft..Wat is het leven toch oneerlijk zeg! Dan kom je wel weer ff met beide beentjes op de grond en lijken andere dingen weer ff minder "belangrijk", verschrikkelijk gewoon!

Liefs, Moon

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.052
    2.860
    113
    Marmaris zitten we idd dichtbij, ik ben heel benieuwd hoe we het gaan vinden! Ik heb nog maar 1 keer gevlogen naar Londen en we zijn nog nooit op zo'n zonvakantie geweest ;)

Nja gewoon ff lekker 8 (nja meer 6) dagen relaxen, kunnen we wel gebruiken voor we aan IVF beginnen!
    En misschien creëren we daar wel een turkje ;) Vermoed dat ik rond mn eisprong ga zitten daar.. niet echt handig want ik wil bolletjes gebruiken dus moet ik ovutesten gebruiken... volgens mij moet ik dan zelfs voor de utro een medicijnpaspoort regelen of niet?

Wanneer verwacht je het eerst bloedverlies weer Moon? En ja zulke dingen relativeren wel mja.. voor jullie is dit nu heel heftig en belangrijk dus het is niet zo dat je dit niet mag voelen ofzo :)

16. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Leuk lief! Of je een medicijnpaspoort moet hebben weet ik niet eigenlijk... Zou t wel doen denk ik. Apotheek weet t zeker! Maar weet je zeker dat je ovutesten en bollen gast gebruiken op vakantie?misschien dat jullie onbezonnen wel spontaan een turkje produceren hahaaa :-D

22 juni echt nod maarja....op 20 juni zal t eerste rosé wel weer te zien zijn! En jouw nod?

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.052
    2.860
    113
    Ik wacht deze maand even af zonder de bollen, want als ik nu 9 dpo weer bruinverlies krijg dan heb ik gewoon waarschijnlijk die bollen nodig om zwanger te raken he...en dat is de laatste ronde voor IVF dus tja dan kunnen alle clichés wel uit de kast gehaald worden, maar ik wil die ronde toch echt nog 1 keer alles op alles zetten ;) Straks is alles voor niks zonder bolletjes, die kans wil ik niet nemen.

Ik geloof ook niet in zwanger raken op vakantie ineens ofzo, bedoel we hebben er zat relaxte rondes tussen zitten hoor ;) En juist de eerste ronde met bollen en ovutesten was ik zwanger (=veel er mee bezig).

Maar ik moet even zien hoe mijn cyclus loopt, want het is waarschijnlijker dat ik helemaal geen ovutesten hoef te doen rond die tijd maar alleen vlak voor de vakantie ofzo :) Maar dan wel precies bollentijd in de vakantie.. we zien wel.

Ik... uhh ff rekenen hoor, 8 juni was waarschijnlijk eisprong, dus moet 21 of 22 juni ofzo ongesteld worden (zonder bollen is mijn LF 12 of 13 dagen)

Maar 9 dpo = bruinverliesdag, die is al as vrijdag de 17de. Is al even geleden zonder bolletjes dus ben wel benieuwd wat mn lijf doet :) Maar bruinverlies zal er vast gewoon weer zijn..

18. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Hoi allemaal,

Hier weer even een berichtjr. Ben al ruim een week ziek en zwaar verkouden. Vermoeiend hoor. Dit jaar al de 3e keer. Welkom op het kdv!

Flippo: ga voor je duimen! Hopen dat het de pijn en moeite waard is geweest deze keer!

Juf: had nicholas moeite met in slaap komen? En wanneer ga je weer werken? Ook weer een stap!

Moon/lief: jullie lopen dus weer een beetje gelijk? Spannende tijden toch.
    Lief: na de vlg ronde dus ivf. Dan is een zonnige vakantie nog wel even lekker vantevoren!
    Moon: weet je al wat gaat jij krijgen aan behandeling?

Met Sanna alles goed verder. Zij is gelukkig niet meer ziek. Ze tijgert de hele kamer door, onze ontdekkingsreiziger :)

19. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Lief, lekker hoor, naar Turkije. Ik ben er ook geweest en vond het erg leuk, het is daar (bijna) altijd mooi weer en je kan er heerlijk eten. Je moet wel een medicijnpaspoort halen, dit hebben wij voor Nicholas zijn medicijnen ook moeten doen. Kun je gewoon aan je apotheek vragen.

@Moon, wat is kanker toch een vreselijke ziekte, vooral als zulke jonge mensen het krijgen zet dat je toch aan het denken.

@Carrie, wat vervelend dat je zo vaak ziek bent, ik had daar ook last van toen ik net in het onderwijs ging werken. Gelukkig heeft Sanna er minder last van. En leuk he, dat tijgeren. Nicholas doet dat nu ook en ontdekt zo steeds nieuwe dingen en plekken.
    Nicholas had trouwens moeite met in slaap komen, maar ook met doorslapen. dat laatste doet hij jammer genoeg nog steeds niet, maar dat schijnt normaal te zijn voor borstvoedingskindjes.

Het oppassen is vandaag heel goed gegaan. Ik ben de stad in gegaan en heb weer veel te veel nieuwe kleding en schoenen gekocht en toen ik thuis kwam was Nicholas heel lief aan het spelen. Mijn zus zei dat hij heel de dag zo lief was geweest, dus dat is voor mij een hele geruststelling. Op 27 juni moet ik weer aan het werk gaan, dan ga ik de maandag, dinsdag en woensdag werken. Ik zie er wel tegen op, vooral omdat ik nu al zolang thuis ben, want ik ben in september 2010 met verlof gegaan. Dus het zal wel weer even wennen zijn en ik zal mijn plek in het team wel weer moeten zoeken. Maar ik denk dat als ik eenmaal ben begonnen ik er zo weer inzit en dat ik het dan weer helemaal leuk vind, want ik heb mijn werk altijd ontzettend leuk gevonden.

20. Flippo123

Hey meiden, vanmiddag reageer ik even uitgebreid...
    Zit nu dus 2DPO en toen ik vanmorgen wakker werd had ik helder rood bloed verlies...

Deel Deze Pagina