Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ff korte reactie op Carrie: Wat een mooie buik meis :D!!! Je kan echt zien dat je tegen t eind aan zit :p

2. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,052
    2,860
    113
    Oww jufD, ik had Koeka ook al ontdekt.. zooo leuk. Ben helemaal weg van deze bijvoorbeeld: http://www.villa-vrolijk.nl/files/uploads/Producten/big/1240332061.jpg . Het is hier HEET, jeetje 31 graden gewoon haha, dat was wel een voordeel van in Zeeland wonen, altijd lekker zeewindje, ik heb daar hier in t Oosten van t land wel aan moeten wennen hoor. Maar... ik doe gewoon wat rustiger aan en dan komt t goed!

3. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    He meiden,

Carrie: Wauw ! Mooie buik meid! En wat de anderen zeggen: pfft wat zul jij het zwaar hebben nu met dit weer pfft...

Flippo: Haha helemaal alleen? Zou ik juist heeeerlijk vinden hihi alle tijd voor elkaar en dus ook op elk moment van de dag de gelegenheid om gewoon weer eens ff de liefde te bedrijven ipv klussen hahaha :D Maar goed, kan me ook voorstellen dat gezelligheid met anderen ook wel leuk is hihi. Ik kom nooit op campings...we zijn niet zo'n kampeerders hahaha. Maar wel voordeel met je 2e IUI. Ik ga ervoor dat het zo moest zijn! Dan ben je in juli/augustus gewoon lekker zwanger!

Ik heb met mezelf afgesproken dat ik wacht tot de zw testen van sensitest binnen zijn. Had ze zaterdag/vandaag verwacht, maar nog niets...Ik stond op het punt om naar de etos te gaan maar dacht doe maar niet. Ben weer bang voor teleurstelling...de ongi is nog steeds in geen velden of wegen te bekennen, maar goed zoals we weten zegt dat helemaaaal niets! Zodra de tests binnen zijn waag ik het maar...al ben ik heel erg bang..:(

Echt balen dochter van de vriendin van mam is ook zwanger nu. Mam straalde toen ze het vertelde, zo leuk vond ze het. Ik was er gewoon verdrietig van gisteravond :-S Echt..ik dacht bij mezelf lieve mam je moest eens weten...maar goed, ik blijf erbij dat ik mijn ouders (nog) niet wil opzadelen met dit gedoe..ik wil ze gewoon blij kunnen vertellen dat ik zwanger ben! Maar of dat moment ooit komt...?!?!?

LIef: Knap van je! Staat de afspraak bij de dokter al? Hoop dat je snel naar de gyn kunt. En nogmaals: ik hoop dat jij mij daarna over de streep kunt trekken..;)

Heel veel liefs, Moon

4. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,052
    2,860
    113
    Ik ga morgenvroeg bellen, je kunt bij ons gewoon bellen op de dag zelf. Zal je net zien dat ze op vakantie zijn ofzo haha, ben er nu al zenuwachtig voor ;)

Ik zou ook testen hoor als ik jou was, je wilt toch hoe dan ook duidelijkheid. Ik hoop zo dat ie positief is. Hoe lang was je laatste cyclus ook alweer? En op welke dag zit je nu?

5. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,052
    2,860
    113
    Zo, dinsdag 27 juli hebben we om 8.45uur een afspraak op het speciale spreekuur van de infertiliteitspoli.

Best snel vind ik! En we krijgen van te voren een boekje opgestuurd met info over welke onderzoeken ze gaan doen etc, kunnen we alvast ff inlezen. Ze zijn wel echt vriendelijk daar trouwens aan de telefoon (jippie er zijn nog vriendelijke mensen in een ziekenhuis). En het vrouw en kind centrum schijnt heel mooi te zijn en niet op een ziekenhuis te lijken volgens collegaatje dus het komt vast goed met mijn ziekenhuisangst :p Ze hebben hier dus een speciaal centrum bij/naast het ziekenhuis voor alle gynaecologie dingen. Pas nieuw ;)

De huisarts zei verder dat ik een nette cyclus had, goed was dat ik getempt had 2 maanden.

Over de chlamydia, dat is wel de reden van doorverwijzing zegmaar, maar hij vond het positief dat ik nooit ontstekingen in mn buik had gehad dat ik wist, dat stelde mij ook al gerust voor dit bezoekje hoor, lijkt me toch dat je daar wat van moet voelen...
    Hebben het nog even gehad over de vroege overgang van mn moeder, hij vond dat ik dat zeker daar moest vertellen omdat dan evt dingen versneld konden worden als dat nodig zou mogen zijn. Naja heb nog geen overgangsklachten ofzo dus hoop maar dat dat niet zo is ;)

Verder vroeg hij eigenlijk nergens naar.. ja of ik al eerder zwanger was geweest of wist of ik een miskraam had gehad ooit, en of ik hiervoor aan de pil was.

Dus Moon, dit was alvast een eitje! Na de 27ste zal ik je meer vertellen en dan overhalen ;)

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Lief: goed zo :) en idd dat is al vrij snel :) Fijn hoor! Hopelijk geeft het allemaal meer duidelijkheid!!

@Moon: Hoe is t? Hopelijk geen ongi te bekennen :)????

@jufD & Carrie: Houden jullie het nog een beetje vol in dit warme weertje?

Hier, vanmorgen voor FM geweest... ff schrikken aangezien ik een fline cycste heb rechts... 3 bij 3,5cm!
    Deze kan nog knappen of om zijn as draaien zoals de gyn zei... dus ff in de gaten houden of ik niet erge buikpijn krijg...
    Vrijdag weer terug komen want er is nog geen eitje te zien, ja een paar hele kleintjes, maar meer niet jammer genoeg.
    Verder gaat ze overleggen hoelang ik nog met de clomid door mag gaan en wat anders de volgende stap is (Clomid mag je 6x gebruiken i.p. en ik heb nu 5x gehad) En of ik de volgende cyclus uberhaupt wel clomid mag gebruiken ivm de HSG dan...
    Naja meer van mij komende vrijdag dus...

7. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Lief, wat goed dat je zo snel al een afspraak hebt! Ik hoop dat ze daar wat voor je kunnen doen.
    En die dekens van Koeka zijn inderdaad leuk, die heb ik in het blauw gekocht.

@Flippo, dat is wel schrikken ja, zo'n grote cycste. Heeft dat nog nadelige gevolgen voor de IUI?
    En voor mij is het nog goed uit te houden hoor, met het warme weer. Ik ben alleen wat sneller buiten adem, maar over 1.5 week begint de zomervakantie en kan ik lekker 5 weken rustig aan doen.

Vandaag ben ik weer bij de VK geweest. Normaal heb ik een vrouwelijke verloskundige, maar die was er vandaag niet dus nu had ik een man. Ik zag er wel een beetje tegen op, dacht ook dat ik hem straks absoluut niet bij mijn bevalling wilde hebben, maar hij was echt ontzettend aardig. Met de kleine gaat het helemaal goed, en ook hij zei dat hij de kleine wel erg druk vond in mijn buik, hij gaf namelijk een flinke trap toen de VK aan het duwen en voelen was:D

8. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,052
    2,860
    113
    Balen van die cyste Flippo en dat er nog geen eitjes gegroeid zijn. Ik hoop dat je vrijdag beter nieuws hebt! Waarom gaan ze trouwens een HSG doen is dat gewoon standaard?

Juf, dat is het voordeel aan juf zijn he! Lekker die vakantie haha. Maar mooi dat het goed gaat allemaal en jullie een druk kereltje hebben!

Over die afspraak... ik denk dat ze vooral veel gaan vragen hoor, en dan een afspraak maken voor bloedprikken misschien of een echo, en vriend moet zijn zaadjes daarna in gaan leveren, misschien ook wel HSG bij mij gezien de chlamydia. En dan weer eens een afspraak om alles te bespreken.. pff dan ben ik inmiddels al wel 27 ;)

Ben benieuwd! En ik hoop natuurlijk dat ik gewoon kan gaan bellen dat t allemaal niet meer nodig is!

9. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    He meiden,

Flippo: Shit balen zeg! Kan de cyste ook een reden zijn dat het nog niet gelukt is? Of kan dat verder geen kwaad? Hopen dat het weggaat of dat ie zich keert..hmmz...tegenvaller! Jammer van de eitjes, maar...die komen wel hoor ;) Sterkte meid!

Lief: Super dat je zo snel bij de dokter terecht kunt! Heel knap van je dat je die stap hebt genomen! Nu is het afwachten...komt helemaal goed meid, ik weet het zeker! Cyclus is alvast goed: kan ik nog wat van leren ;);). Houd ons op de hoogte, ben zeer benieuwd!

JufD en Carrie: Indd...is het nog wel vol te houden met die hitte ppftt. Respect voor jullie hoor meiden! Gelukkig dat het nog goed gaat Juf ennuh..indd dat is het voordeel van Juf zijn hihi die lange vakanties, heerlijk!

En hier...laat ik zeggen dat ik bijna een rolberoerte heb gehad gisteren :$ Sensitests waren binnen en heb meteen een testje gewaagd. Bij die testen heb je een teststreep en als je zwanger bent komt er in het hartje een streepje te staan. Ik heb van te voeren niet helemaal precies goed gekeken naar hoe de test VOOR het testen eruitzag. Ik test dus en zie heeeeeeeel heeeel heeeeeel heeeeeeel vaag een rosig streepje. Ik heb een foto gemaakt, maar daar zie je helemaal niks op....Het was echt meeeeega miniscuul, maar goed ik twijfel enorm. Het zal wel gewoon negatief zijn. Ik ga morgen nog eens testen en kijk dan eerst van TEVOREN hoe die test er precies uitziet VOOR het testen, want wie weet schijnt dat streepje wel gewoon een beetje door??! Iemand ervaring met die van sensitest????? Ik word langzaam gek! Geen ongi te bekennen en geen klachten verder, behalve nog steeds vrij nat van beneden :) Al dag 42 vandaag, maarja vorige cyclus was 51 dagen....wat dat betreft nog 10 te gaan...Ik houd jullie morgen op de hoogte...;) PS: Ik weet wel dat er staat al is het streepje heel licht, dan nog kan het posi zijn, maar het was wat mij betreft wel lichter dan licht :-S Ik ben bang dat ik gewoon weer een lange cyclus heb, en als dat het geval is, dan moet ik de stap maar zetten, ben ik bang....

Liefs, een mega NOT coole Moon

10. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Oja..het heeft me trouwens grote moeite gekost om die andere test niet meteen open te scheuren om te kijken, maar goed dan had ik geen test meer over voor morgen hahaha. Ennuh...inmiddels werkt één vriendin van me zusje bij de etos en een dochter van een vriendin van mam bij de kruidvat...heel lastig om daar tests te halen, vandaar dat ik ze vort via internet besteld :-D

11. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Moon: :$ ze zeggen altijd een streep = een streep maar kan me voorstellen dat je nog even een slag om de arm neemt om teleurstelling te voorkomen! Morgenochtend met ochtendurine testen, dan weet je het zeker! Ik ben heeeeeeeeeeeeel benieuwd!

Lief: wat goed dat je zo snel terecht kunt! En dat het gesprek met de huisarts zo makkelijk ging, kan er tenminste het een en ander bekeken worden. Hopelijk is er niets aan de hand natuurlijk maar dan weet je dat tenminste ook en kunnen ze je misschien toch een handje helpen.

Flippo: wat naar van die cyste, hopelijk krijg je er geen last van! Kan het inderdaad een zwangerschap in de weg zitten of valt dat mee? En hopelijk eind vd week flinke eieren bij jou te spotten :)

JufD: fijn dat alles weer goed was bij de VK! Wat grappig trouwens een mannelijke VK. Wij hadden van de kraamzorg een man (homo :p) die langs kwam maar hij vertelde dat er alleen vrouwelijke kraamverzorgsters werkten bij hun. Vond ik toch wel prettig.

Ik typ dit berichtje vanaf m'n werk. M'n laatste dag vandaag, daarom zonet nog op ijsjes getrakteerd. Dat ging er wel in op zo'n warme dag. Ik moet zeggen dat ik er nog niet heel veel last van heb zo lang ik maar niet te veel doe. Thuis een ventilator neergezet en dat scheelt ook.
    Over een uurtje naar de vk en dan krijg ik ook weer een echo!

12. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Carrie: ja precies..ik durf gewoon niet te hopen. En nog steeds..he was echt bijna niks, maar goed morgenochtend weet ik meer. Hahaha kan vast niet meer slapen vannacht hihii ;)

Fijn dat het nog goed met je gaat! Leuk, de laatste dag! Heeeerlijk! Kun je lekker gaan genieten en relaxen (hoop ik) en je voorbereiden op de bevalling! Succes nog op deze laatste werkdag en ik wens je een heel fijn en ontspannen verlof toe, met hopelijk net zo'n mooi weer als deze week (offuh misschien iets minder warm voor jou dan haha, zeker met de bevalling!).

Liefs, moon

13. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,052
    2,860
    113
    Mooooon gekkie wat doe je nou haha. Die test bleef bij mij witter dan wit! Die met het hartje he!

Nou.. ik ga voor je duimen hoor! Hopelijk was het geen indrooglijntje of iets geks.. dat zou toch wel weer een teleurstelling zijn ook al hou je het nog veilig voor jezelf zegmaar nu.

Als ik jou was zou ik toch naar de kruidvat rennen en die 2 voor5 halen, die zijn het beste.. en dan heb je 2 merken om te vergelijken.

oja en we willen de foto toch zien hoor ook al zie jij niks :p

14. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    :D Lief :D Ben niet gek hahahaha. Als die test morgenvroeg nog zo is ren ik naar de kruidvat om cb te halen daar staat tenminste LETTERLIJK wel of niet zwanger haha. Moet wel opletten want die vriendin van me zussie en dochter van vriendin van mijn moeder werken daar (en bij de etos) elke dag en telkens als ik binnenkom: Haaaaj Simone! Whaaaaaaaaaaa. Dat was nou net NIET de bedoeling hahaha Maar meid...wordt niet gek, ben echt bang dat het niks is...heb nergens last van...heb eens op inet gegoogled over vage testen enz. heel verschillende verhalen. (echt erg, van werken is niet heel veel gekomen vandaag hahaha). Ik bescherm mezelf, want de kans dat het toch nega is, is zo groot (ik geloof er gewoon niet meer in), dussuh...ik probeer mezelf niet vd gek te houden...

Ik houd jullie uiteraard op de hoogte.

Liefs Moon

15. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,052
    2,860
    113
    Ja het kan nog alle kanten op maar de hoop niet opgeven, ik duim voor een duidelijker streepje morgen. Enne je kan natuurlijk ook gewoon nog veel te vroeg testen nu omdat je je cyclus niet weet.

Als er morgen niks te zien is vind ik sensitest stom, want er moet gewoon niks opkomen als je niet zwanger bent.

Succes morgen, ik ga tjekken of je al iets te melden hebt hoor! Ow en lastig van die kennissen,, ik woon gelukkig in een anonieme stad waar ik zoveel testen kan kopen als ik zou willen (heb ze alleen nooit nodig :().

16. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Vreselijk die onzekerheid van die testen! En het zegt niks he dat je nergens last van hebt, had ik ook niet. Maar morgenochtend nog maar eens goed testen en dan even fotootje plaatsen als het lukt!

Ik heb zonet weer een groei/liggingsecho gehad. Ze lag er voorbeeldig bij, het geslacht was nu ook goed te zien :D Ze lag helemaal zoals het hoort met het hoofdje naar beneden en ook al een beetje verder ingedaald maar er is nog wel ruimte.
    Daarnaast is ze weer mooi doorgegroeid en nu ongeveer 2600 gram maar eigenlijk kunnen ze dat niet goed bepalen. Ze verwacht dat ze richting 7,5 - 8 pond gaat en dat is heel normaal (ik vind het nogal flink maar dat zijn we zelf ook haha).

En nu ga ik ENORM genieten van mijn verlof!!!
    Te beginnen met een boekje in de tuin. En vrijdag gaan we nog een weekendje naar Noordwijk, we zitten in een superdeluxe hotel***** en gaan ook eten in het Michelin-restaurant dat erbij zit. Nu kan het nog! :p

17. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,052
    2,860
    113
    Klinkt zalig allemaal Carrie! (verlof, vooruitzichten en dat met jullie meisje alles oke is!) Hebben jullie al een naam?
    En dat schatten van gewicht.. bij schoonzusje dachten ze 6 a 7 pond, het werd bijna 9 pond!! Dus ik zou er niet teveel van uitgaan haha.

18. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Moon, ik word gewoon helemaal zenuwachtig van je bericht!! Ik ga voor je duimen en hopen dat je morgen gewoon een streep ziet. En anders toch naar de kruidvat gaan en 2 voor 5 kopen, die zijn gewoon heel duidelijk. En als je het zelf niet kan kopen misschien iemand anders sturen om ze te halen? Succes met wachten meid!

@Carrie, geniet van je verlof! En fijn dat de echo goed was en je weer even kon zien dat het echt een meid is.

@Lief, bij de eerste afspraak zal het inderdaad vooral praten zijn, maar het is wel fijn dat alles dan in gang wordt gezet. Maar ik hoop ook voor jou dat je die afspraak lekker kan afzeggen!

19. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Meiden,

JufD: Whahaha ik ben ook zenuwachtig hahaha. Maar goed...laat het lossss en morgen zien we wel weer 8) Whaha mijn vriend kwam thuis en zei waarom heb je niet gewoon vanmorgen nog een keer getest?? Whahah hij is ook helemaal peu nerveu hahaha. Kei lief :)

Carrie; Heerlijk genieten ja! O heerlijk dat weekendje weg! Lekker luxe hotel en een heerlijk restaurant: wat je zegt, nu kan het nog zonder kleine schreeuwert hihihi. Geniet ervan meid!!

Ik laat jullie zsm iets weten, maar ik weet niet wanneer ik online kan...kom zo vaak laat me nestje uit dat ik geen tijd heb om in te loggen hahaa doe het dus op het werk hahaha

Liefs, Moon

20. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,052
    2,860
    113
    Ik zit al klaar hoor 8) Nee ik zal niet zo vervelend doen haha, voor jou is het doodeng en je wilt geen extra hoop natuurlijk.
    Kan vandaag op het werk denk ik niet kijken dus ik lees vanmiddag wel wat er uit de test kwam, ik hoop het zooooo voor je.

Share This Page