Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    :D Lief hahaha jij bent een fanatiekeling hihi.

Helaas...test was nu witter dan wit.....maar goed ik zit nog niet aan de dag van mijn langste cyclus (51) dus er is misschien nog een sprankje hoop, maar goed ik ben er bang voor...:( VOOR het testen wassie ook WIT, dus eergisteren is maar vreemd ;)

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Moon: Lees nu net even snel door t forum heen.... maar meis wat spannend!!!! Ik zou gewoon over een paar dagen nog een testje er tegen aan goooien!!! SPANNEND!!!
    Ik duim voor je!

de cyste hoeft een zwangerschap niet in de weg te staan... hij zou vanzelf weer weg moeten gaan volgens mij, maar morgen weet ik meer na de echo.

3. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.052
    2.860
    113
    He wat stom! Ik hoop idd dat er over aantal dagen toch een streep komt en dat het een voorteken was ofzo.. heb ook wel eens gelezen dat bij sommige het streepje in de middag toch duidelijker was dan met ochtendurine. Mja.. afwachten maar weer helaas. Had het al zo gehoopt voor je! Mja je HCG zou toch moeten verdubbelen in 2 dagen eigenlijk dus das wel beetje jammer.
    Maarrr idd je zit nog niet aan je langste cyclus dus het wil nog niks zeggen. Hoeveel testen heb je :D

4. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Haha ik heb er nu nog 4....maar ik heb zo nieuwe besteld als het moet hahahaha.

Nee ik ga nu wel echt een paar dagen wachten hoor. Op zijn vroegst volgende week pas weer denk ik....

5. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Hè jammer Moon! Ik had gehoopt op een vette test, over een paar dagen inderdaad nog maar een keer testen. Wel weer een lange cyclus dus. Heb je enig idee wanneer je ei geweest is? Want dan weet je of je evt te vroeg getest hebt.

6. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hello,

Mijn ei heb ik, op gevoel (heb niet getst omdat ik dus geen idee had wanneer ik daarmee kon beginnen en ik er niet teveel mee bezig wilde zijn) en op basis van de steekjes die ik had ws. wel echt gewoon ongeveer op dag 14/15/16 gehad, maarja zeker weten doe ik dat dus niet. Ik weet gewoon niet meer waar ik van uit moet gaan...baal er zo enorm van, word er echt een beetje kriegel van! Ik denk ook dat ons niets anders rest om, als ik nu niet zwanger ben (wat dus ws zo is helaas...) toch naar de dokter te gaan. Waar the f*ck komen die rotte lange cyclussen vandaan????? Ik weet het gewoon niet meer, dus ik zal de stap toch echt moeten zetten. Ik doe dat wel pas als ik ongi ben geweest, want dan weet ik precies hoelang deze rotcyclus weer duurt en kan ik ook concreet overleggen...

Met jou nog alles goed? Lekker aan het genieten?

Wordt vervolgd...Liefs Moon

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.052
    2.860
    113
    Ik heb vandaag het infoboekje van het ziekenhuis gehad, nu wordt het wel echt hoor :)
    Meeste wist ik al wel natuurlijk door hier rond te lezen, maar toen ik las dat ze vaker een kijkoperatie ipv HSG doen schrok ik even ;) De woorden, ´sneetje in de schede maken´,´infuus met pijnstilling of onder narcose´ maken mij niet blij 8) Maar laat ik maar niet op de zaken vooruit lopen :D

En moon idd gewoon over dag of 4 weer testen.

8. Flippo123

Vanmorgen voor 2e FM geweest, de cyste is gegroeid en er zijn geen eitjes te vinden.
    Maandag weer terug komen om het te vervolgen, moet waarschijnlijk geopereerd worden, laprascopie met een LEO... viel dus even vies tegen...
    Denk dat de eerst volgende kans ergens in september ofzo pas weer gaat zijn... deze cyclus die operatie, volgende cycslus HSG... dan zitten we weer 2 maanden verder...
    Cyste is overigens nu 4cm.

9. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.052
    2.860
    113
    Wat enorm balen zeg... dan gaat alles meteen zo veel langer duren he :(

Wat is een LEO operatie? Moet je nu wel door blijven gaan of slikte je al geen Clomid meer? Hm nu ik nadenk nee je zit al verder in je cyclus he, heb je nu kans dat hij blijft groeien dan, en kunnen ze dat remmen of alleen opereren?

He dat is echt een megategenvaller zeg!

10. Flippo123

11. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.052
    2.860
    113
    Oke duidelijk, hopelijk is het allemaal niet nodig..

Gaan jullie ook zo dood van de hitte? Het is hier in t oosten van t land echt niet te doen. Heb er de hele week nog geen last van gehad, maar het is in huis nu niet te harden, zit hier in mn onderbroek en hemdje en alleen ademen doet me al zweten :)

12. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    He meiden,

Flippo: zoals ik je ook al in een bericht schreef: heel veel sterkte voor je meid. Ik denk aan je!

Lief: Hier gaan we ook kapot van de hitte hahaha. Ik kan er op zich wel goed tegen, maar in huis is het nu al 28graden...als je wat doet heb je meteen t zweet op de neus staan hahaha.

Heerlijke afleiding gehad met mijn schoonbroertjes en nog een zoontje van goeie kennissen. Zijn afgelopen nacht bij ons wezen logeren, een gezellige slaapparty gehad en daarna lekker gaan zwemmen. Moest eigenlijk aan de poets en de strijk maar ik dacht what the f*ck! Gewoon ff lekker genieten van die kids! Het heeft me goed gedaan! :)

Nog geen ongi...maar ik wil geen nega zw testen, dus ik test echt pas weer volg week een keer. Nog 6 dagen en dan is het dag 51, de dag van mijn langste cyclus,...ben benieuwd...

Liefs, Moon

13. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Flippo: wat ontzettend &^%$#@ zeg dat je geen beter nieuws hebt gekregen vrijdag. Morgen dus het vervolg en hopelijk hebben ze dan een goed (en vlot) scenario voor je.

Lief: ik ben blij dat wij een weekendje in Noordwijk zaten, daar was het heel goed te doen + airco op de kamer!

Moon: je houdt ons in spanning, we blijven duimen!!! En lekker zo'n weekendje toch, de was en strijk lopen niet weg :p

JufD: jij nog een beetje goed door het weekend gekomen met die hitte? En heb je nog leuke buikfoto's?

Ik heb nog een paar nieuwe foto's geplaatst, natuurlijk even een 'fotoshoot' gedaan aan het strand. Het was een heerlijk superdeluxe weekend!!! We hebben niet veel gedaan; vooral lekker uit eten geweest, voetbal gekeken en gezwommen (dat was trouwens geweldig, ben je even gewichtloos).
    Gek idee trouwens dat ik morgen niet naar m'n werk hoef. Ik heb gepland om alle babyspullen uit te gaan wassen (kleertjes, lakens, hydrofiel doeken). Ben benieuwd hoe ver ik kom.

14. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.052
    2.860
    113
    Mooie foto´s carrie!! Het zit wel ´vol´ nu he :D Ben benieuwd he lang het nog gaat duren, kan natuurlijk ook makkelijk nog paar weken zijn. Nu lekker nestelen en alles schoonmaken voor de beep!

Ik ben weer beetje afgekoeld maar man man wat was het niet te doen vrijdagmiddag-avond- nacht en zaterdagmorgen. Jeetje nog nooit in mn leven zo warm gehad. Merk dat ik er nog wel wat last van heb, zwarte vlekken bij het opstaan, erg moe etc.. bah.

Hier weer druk aan de ´klus´:p, verder weinig nieuws...

Moon ga je nog gewoon dan tot die dag wachten met testen? Ben benieuwd waar het op gaat uitkomen, misschien had je rond die vorige enigszins positieve test wel je eisprong.. LH en HCG lijkt blijkbaar erg veel op elkaar.

Flippo, hoe gaat het nu met je?

Wij hebben gisteravond op terras gezeten met collegaatje en haar man, hun 3de terugplaatsing was vorige week weer mislukt, maar ze zijn alweer gestart met de laatste cryo terugplaatsing. Ik hoop niet dat het mijn voorland is.. wat een emoties komen daarbij kijken zeg, ISCI is natuurlijk ook wel echt het eindstation, daarna kan je niks meer... Maar ze waren al wel weer redelijk opgekrabbelt en ze hebben natuurlijk nog 2 ICSI´s met hopelijk weer zoveel cryo´s... mja hopelijk is het van de volgende natuurlijk gewoon raak!

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.052
    2.860
    113
    oja ik ga deze maand maar eens voor 28 dagen cyclus, zie dat ik die nog niet heb verzameld :D Deze maand geen ovutesten of wat ook trouwens, ik merk het toch wel aan mn lijf als mn ei is geweest en we gaan gewoon voor om de dag seks ongeveer meer kan je niet doen ;)

16. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Lief: het scheelt dat je steeds redelijk korte cyclussen hebt! Klus je gewoon de hele maand om de dag? Wij deden dat niet persé, wel rond de vruchtbare periode; ongeveer een week ervoor en erna. En de laatste keer hebben we langer doorgeklust en dat was maar goed ook, ik had een vrij late eisprong volgens mij ;)

17. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Flippo, wat een rotnieuws zeg! Dat is niet wat je er nu nog bij wilde hebben. Veel succes morgen, ik hoop dat je dan beter nieuws krijgt.

@Moon, wat vervelend dat je nog steeds aan het wachten bent. toch hoop ik dat het geen lange cyclus is, maar dat je zwanger bent!

@Lief, om de dag moet genoeg zijn, en dan hoop ik dat je die afspraak af kan zeggen. En even een maand geen ovutestjes is ook fijn, gewoon even geen gedoe.

@Carrie, wat ben jij ongelooflijk mooi zwanger zeg!! Maar je loopt nu echt tegen het einde aan, nog heel even en die mooie buik is weer weg, dat zal ook wel gek zijn. Veel plezier met je babywasjes.

Ik heb het de afgelopen week heel druk gehad met mijn werk en de babykamer. Zo druk dat ik er echt helemaal doorheen zit, maar ik moet nog een week volhouden en dan begint mijn vakantie. Gelukkig is de babykamer al een heel stuk opgeschoten. Zal zo even een foto maken, ook van mijn buik.

18. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.052
    2.860
    113
    Carrie: nee niet de hele maand, zo hoog ligt mijn libido meestal niet ;) Meestal vanaf dag 10 ofzo (of iets eerder, zodra ik geen bruinverlies meer heb, maar dat is gewoon op basis van hoeveel zin we hebben niet omdat er een baby moet komen haha) en dan tot ik zeker weet dat mn eisprong gehad heb (max dag 18 ofzo). En ik krijg natuurlijk daarna al vrij snel weer bruinverlies dus tja dan kan t ook niet. Vaak is het in die week na ei wel heel rustig hier in bed hahaha, erg he.

En soms zit er toch 2 dagen tussen ofzo hoor, tja echt geen zin is geen zin. Meestal zijn het ook praktische redenen, vriend die tot snachts doorwerkt en als ik gewoon moet werken lig ik vroeg in mn bedje dus dan komt t er niet altijd van.

Juf, wat vervelend dat je er doorheen zit, nog even de laatste loodjes!! Ben benieuwd naar de foto´s :)

19. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Ik heb een nieuwe buikfoto geplaatst en foto's van het kamertje. Let aub niet op de troep die het nog is, maar ik wil perse alles nu al neerzetten omdat er overal zo een vies, nieuw plastic luchtje aan zit. We moeten het wandplankje nog ophangen en in die dozen zit nog een wiegje en een box, maar die gaan we nu nog niet neerzetten, maar pas na de vakantie.

20. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.052
    2.860
    113
    Ik vind het nu al een geweldig kamertje, wat mooi zo met die ramen! Erg gaaf, ziet er super uit hoor, de ´rommel´ kon ik prima wegdenken ;)
    En wat heb je een supermooie buik! Zo 1 wil ik er ook wel haha.

Deel Deze Pagina