Kris lees net je berichtje. Waarom krijg je het trouwpotje niet?? En nu al aan het daten, wat een lul (sorry hoor). ga nu echt werken
ik krijg ook geld voor het verkopen van de jurk.. Hij wil wel het verlies betalen. Ok dan maar, heb ik zo iets. Hij had ook wat geld in het trouwpotje gedaan.. Laat maar weer dan..
Krisje: NOUJA.........echt mijn bloeddruk vliegt echt omhoog....wat een $%%^^^$#%$&^%&%# Laat staan hoe kut jij je moet voelen. Ik kan er niet bij dat hij nu al met een ander "maatje" in de weer is.....
Jeetje Krisje wat een rotzak zeg...pfffffff mijn bloeddruk stijgt direct net als die van Super....wat is dit een rot streek zeg En al daten.............!!! Ongelooflijk zeg...
Wat een gigantische eikel Kris!!!! Hoe haalt hij het in zijn hoofd om nu al weer een "maatje" te hebben! Snap dat jij je daar helemaal klote door voelt! Helpt je wel om tot het gaatje te gaan met de financiën hoop ik!!! Dikke knuffel meid je verdient het! Wat eeen .... nou ja je weet wel bah!
jeee Kris, schrijf je eerst nog; ik hou nog wel van hem, wil hem nu nog terug, maar weet niet hoe dat in de toekomst is...flikt hij je dit. Misschien mag ik het wel niet vragen maar ik doe het toch; weet je zeker dat hij dit "maatje" niet al had, toen jullie nog samen waren of dat hij in ieder geval toen al gevoelens voor haar had? Ik weet het nu zeker, meissie, hij is jou helemaal niet waard!!!! Dus koppie omhoog, en strijden waar je recht op hebt en die fluwelen handschoenen, die mag je wat mij betreft op de grote hoop gooien.
Kijken er hier nog meer mensen naar het kinderprogramma Spangas???? Het moet hier niet gekker worden, maar ik heb er net keihard bij zitten janken, omdat Tessel dood is en Tobias zo verdrietig is! Hahahahha Heb echt zitten snikken.... Hormonen???
Ha ha die jojo en wie is ook alweer tessel? Ik weet dat Tobias en Flip die tweeling zijn, maar tessel weet ik ff niet meer. Had het gisteravond ook bij flashpoint, dus toch ook nog hormonen. Alhoewel, ben wel een kijkbuisjankerd.
Tessel is het vriendinnetje van Tobias hahaha nou ja was dan he... want ze is niet meer... Ik huil echt nooooooit om iets om tv hahah Ro wel en ik lach hem dan altijd uit hahaahaha! Als hij dit hoort kan hij me goed terugpakken! Mijn hemel mijn kind heeft nu al meer kleding dan Ro en ik samen! Heb vandaag alle kleertjes gewassen (nee niet voor de 2e keer de eerste ronde was lakentjes, dekens, hydrofiele doeken, badcapejes etc etc) Net alle rompers weg gestreken en de rest hangt nog te drogen aan het wasrek, want ben bang dat t krimpt in de droger. Ik denk dat ik haar in een vuilniszak kleed want al dat gewas ben ik nu wel zat bah! Mutz hoe was het vandaag bij de gyn? Heb je antwoorden gekregen op je vragen? Hoop het! Manon het blijft toch afwachten allemaal, maar ik had ook de ene dag meer kwaaltjes dan de andere dag en dat maakt je eenmaal onzeker! Dan duren die week en 3 dagen nog lang he! Ik duim nog steeds voor je! Oh ik ben alles alweer vergeten! Moet me eigenlijk gaan voorbereiden op het beoordelingsgesprek van mijn leerling morgen maar heb nog niet veel zin! Morgen mijn echte laatste werkdag gek hoor!!! Moet wel vroeg mijn bed uit, want moet om 9uur beginnen! bah bah bah!
Hey Krisje, Nou wat een flapdrol! ik snap dat je nog van die flapdrol houdt, maar het klinkt gewoon steeds minder geloofwaardig, nu in een keer eerder naar huis gaan van de voetbal, binnen twee weken een nieuw "maatje". Ik vraag me af hoe zielig hij is en waar de waarheid ligt zeg. Wat een stommerd. Je krijgt gewoon een schop na hee! Ja, het enige wat ik kan zeggen is dat ik aan je denk.. En dat ik het je gun om iemand te treffen, niet zo halfbakken, die echt voor je staat. Maar nu eerst voor jezelf zorgen. En ik zag al aan je prachtige kamer dat je daar al een begin mee hebt gemaakt... Bietje, hoe was je eerste nacht? Mutz, verlos ons uit ons lijden, hoe ging het? Manon, meis, kop op. Je weet het niet wat er gaande is in je lijf. Al die hormonen kunnen kunstmatig heel veel op gang brengen he? Jojo, ik moet wel om je lachen, huilen om die serie hahaha. Reken maar dat Ro je terug gaat pakken als jij altijd de bikkel was hahahaha. Super; dat is wel lastig dat je nu nog niet zo goed durft te kletsen erover met je vriendin als reactie op het feit dat zij er niet over wil praten dat haar test negatief was. Ik kan me voorstellen dat het nu heel even te vers is maar dat het de volgende keer alweer wat meer een plekje heeft? Maar even extra fruit enzo tot je nemen, alweer verkouden! Je hebt wel pech ermee he?
o ja, @ hier, ik ben begonnen aan het breien van een babywikkelvestje.. een experiment.... Weet niet of het ergens op gaat lijken hoor....
Hey meiden, Daar was ik dan eindelijk weer. Eerst even dit hoor: %$*^%^$&^%$%%&^voor Krisje! Grrr, ik werd echt even heel pissig toen ik je verhaal las. Nu al aan het daten! Dat doet zo'n pijn, I know... Vechten voor al je spullen en het geld hoor!! Je kaartje was dus een beetje te laat, hihi. Ach, beter ooit dan nooit Ok, even ego: al mijn vragen kunnen stellen. Pillen blijken niet te werken, dus nu andere, zwaardere pillen. Natuurlijk hadden ze die niet bij de apotheek, dus morgen... Daarnaast wat antwoorden: afscheiding (heb ik nogal last van) lijkt te maken te hebben met hormoonverandering. Maar niet voldoende veranderingen dus, want ik word niet ongi. Afvallen heeft waarschijnlijk te maken met stoppen van de pil en die hormonen. Zaadanalyse hoeft voorlopig niet, eerst ik op orde, dan proberen zwanger te worden en als dat niet lukt dan komen de zaadjes weer aan de buurt Dus kortom; nieuwe medicijnen en om de twee weken prolactine meten (3x)... We gaan dus weer even verder, hopen levert het dit keer wat op. Jojo: wat vervelend voor je moeder, dat was wel even schrikken! Gelukkig wisten ze snel wat het was. Wel erg pijnlijk! Manon: zend je bij deze heel veel positiviteit toe! Dat kleintje blijft bij je zitten! Rustig aan doen hoor! Super: jammer dat niet kon praten met je vriendin over zwanger zijn en haar test. Gelukkig is er meer dan dat en hebben jullie het toch gezellig gehad! Bietje: leuk dat het zo goed gaat met de verbouwing! Mika zal wel blij zijn met zijn grote kamer. Smits: kan me voorstellen dat haasten op je werk nu niet zo prettig meer is. Naat: fijn dat jullie busje van het werk krijgen, scheelt toch wel weer. Nu jullie nieuwe Corsa nog! Julesz: wat leuk dat je aan het breien bent geslagen! hihi. Ben benieuwd naar het eindresultaat!! Goed, ik ben geloof ik wel weer een beetje bij. Ga nu lekker slapen. Morgen bloedprikken en nieuwe pillen... Ben benieuwd. Truste!!
Krisje, Wat een ontiegelijke grote #@^*$#^(*&@@$^%$#$#* zeg!!!! Maar ik dacht ook direct aan wat Bietje dacht...weet je zeker dat hij dat 'maatje' niet al eerder wel heel leuk vond? Mutz, fijn dat ze weer verder gaan kijken met wat misschien wel wil helpen en niet blijven aanmodderen met iets dat niet werkt...hopelijk zijn deze medicijnen sterk genoeg om je ongi op gang te helpen. julesz, leuk dat je kan breien..of is dat hele breien een experiment? Je kan er leuke dingen mee maken. Een mooie sjaal die niemand anders heeft bijvoorbeeld!! en idd leuke babyspulletjes!! Jojo..grote wasjes, kleine wasjes, doe ze in de wasmachien, laat maar lekker draaien... Morgen je laatste dagje..lekker hoor..niet zo zeuren hoor dat je voor de laatste keer vroeg op hoeft wij zijn jaloers op je! Naat/Super...pas op met jullie bloeddruk he, niet goed voor de kleine Hier nog steeds onzeker...misschien maken de hormonen me dat en hoort het er gewoon bij...iig hielp jullie gezwets wel hoorom me wat beter te voelen,ik hoop dat een nachtje slapen goed doet...Moet wel zeggen dat ik, eerlijk waar, afgelopen nacht had gedroomd van een positieve test. Ik heb nog nooit eerder gedroomd over zwanger zijn of baby's of wat daar ook maar mee te maken heeft...dus snap eigenlijk niet eens dat ik zo sip opstond, het is toch duidelijk een teken. Nou ja..op naar morgen..ik kan me nooit slechter voelen dan vandaag, bah, ik haat het als ik zo'n dag heb.
Hee Prinsesje wat fijn dat je man volgende week naar huis toe komt zeg, zal een heerlijk gevoel voor je zijn! Vervelend dat je zo aan het kwakkelen bent met je gezondheid. Doe rustig aan! Mutzie; Weer nieuwe pillen dus, hoop zo voor jullie dat deze hun werk gaan doen waarvoor ze bedoeld zijn. Wanneer heb je nu weer een nieuwe afspraak bij de Gyn? Jojo toch zitten janken bij Spangas!! Het moet niet gekker worden!! Ach op de één of andere manier moeten die hormonen in traanvorm er toch een keer uit. Vandaag dus je laatste officiele werkdag en nog vroeg op ook, ach daarna kun je helemaal gaan genieten van je verlof. En natuurlijk de kleertjes gaan strijken! Krisje hoe gaat het? Super hoe is het met je moeder? Nou ik moet straks ook weer heel de dag werken, blehhhh en totaal geen zin, vanmorgen toen ik opstond weer bandenpijn, nu gaat t iets beter. Pascal heeft gister weer die kleine gevoeld, hij heeft de smaak te pakken Verder weet ik t ff niet meer hoor, sorry voor wie ik vergeten ben...
Nou idd rustig he Prinsesje! Je rug is dus gekraakt, hopelijk gaat 't snel beter daarmee. Valium oehhh zou ik ook niet echt blij mee zijn denk ik, is toch best een zwaar medicijn? Net ff gebeld met de autogarage, of ze al wisten wanneer de Opel verwacht wordt. Nou in week 10 wordt hij daar verwacht en dan hebben ze nog een goede week nodig om de auto rijklaar te maken, dus week 11/12 ongeveer. Komt goed uit want onze (oude) auto moet voor 20 april gekeurd worden, dus daar komen we mooi vanaf. Net ook een bericht ontvangen van de babyzaak betreft de voetenzak, deze hadden wij op 16 januari besteld alleen tot op heden nog niet ontvangen, hij was niet meer op voorraad, vandaar. Nu las ik dus net in mijn e-mail dat de voetenzak vandaag verstuurd is met de post via TNT, dus hopelijk is hij er morgen of in ieder geval deze week. Leuk!!! Zo mijn werkdag voor vandaag zit er weer op, ga zo lekker eten bij mijn ouders en dan lekker naar huis toe, douche, huispak aan en bloffen op de bank met een lekker bakje vol met druifjes, ja ja aan de vitamientjes denk ik wel. Nou het angstaanjagend stil hier vandaag, waar hangt iedereen uit???
Mutz balen dat de medicijnen dus niks voor je gedaan hebben. Wel goed dat je gelijk met zwaardere kan beginnen! En goed nieuws voor je mannetje dat hij zijn kwakkie voorlopig niet meer hoeft weg te brengen hahaha Hopen dat dit wel gaat werken voor je!!!! Prinses hoe is het nu met de hoofdpijn? Fijn dat je vriend binnenkort thuis komt. Ben je niet bang dat hij door de hele gevangenis ervaring veranderd zal zijn? Naat goed nieuws van de auto dus! Lekker valt allemaal weer op zijn plek dus! En ook fijn dat eindelijk die voetenzak komt. Irritant he als je zo lang moet wachten! Manon voel je je wat beter vandaag? Zijn ook de hormonen he waar je nu last van hebt! Heel herkenbaar dus geef er maar lekekr aan toe!!!! En schrijf het hier maar van je af! Julesz hoe is t met je breiwerk?? Leuk hoor als je dat kan!!!! Hier mijn laatste werkdagje gehad! Was leuk en heb alles af kunnen maken wat ik wilde. Geeft wel een soort rust nu! Vanavond met Ro naar een bevallingsavond op de vk praktijk ben erg benieuwd!!! Nu ff desire kijken op RTL lounge! Zo een leuke serie!!!
hoi hoi, Jojo.. Kan jij niet breiden!?!? cultuurbarbaar zeg! iedereen kan toch breien bij ons 'vroeger' verplicht bij de handenarbeid. Zelfs de jongens kunnen het in ieder geval, konden het denk ik.. haha... Fijn dat je je werk wel hebt afgemaakt, kan je helemaal met een gerust met hart met verlof... haha, kan je legaal gaan niksen Ben benieuwd naar de bevallingsinfo avond... Naat. Leuk dat je voetenzak binnen een paar dagen hebt. En de corsa schiet ook al op... Leuke vooruitzichten, maar jullie ventje wordt de beste haha... julesz... brieen, heerlijk rustgevend ben benieuwd of het lukt mutz.... balen dat de medicatie niet aanslaat... wel fijn dat er nu een andere oplossing wordt gezocht. Hopen dat dit wel goed aan gaat slaan... Manon, heb je gesmst... Maar even reageren op je down dagje.. Komop meid, moet ik een schop onder je kontje komen geven !?!? denk aan leuke dingen, aan die droom ofzo.. be happy super... je bent stil... ALles goed, of gewoon druk op het werk?? Hier ook een beetje down, door de 'maatje affaire' ... maar ik geef mezelf gewoon een schop onder mijn kontje gegeven. Dus lekker vrolijk lesgeven aan de kids.. heb normaal een klas van 28 kids, er waren er gewoon 12 ziek vandaag!! 12!?!? was wel lekker rustig haha... Ja hoor, ben ik online, is er niemand...