Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sabrina79, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    jaaaaa... 2 meiden online :D hoi bietje en sab ;) hoesti?

2. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Nou gelukkig is het niet druk geweest vanavond dus weinig bij te lezen, ook wel eens prettig na een avond hard werken:D

Krisje, Jammer dat ik nu pas kan lezen dat jij nu een downdagje hebt gehad...waarschijnlijk lig je al op bed dus zal je niet wakker smssen. maar morgen krijg jij een trap onder je kont van mij:p want jij moet je niet down voelen om die @#%$#%%^hoor!!

Prinses..fijn dat hij na zo'n lange tijd weer thuis is, maar balen dat jij met die hoofdpijn zit zeg. Hopelijk gewoon spanning die er op deze manier uitkomt..het is ook niet niks wat je mee hebt gemaakt. Wel zware medicatie hoor!pfff.

Jojo..ben benieuws hoe ja bavallingsavondje is geweest en wat Ro er van vond. En ik denk dat je gelijk hebt wat betreft de hormonen. Vandaag behoorlijk vrolijk geweest ineens..pff jantje lacht, jantje huilt...want echt waar, roep maar boe en ik kan janken whaha. Ik las dat bij veel vrouwen die IVF hebben gedaan ook bij veel in de weken erna alle hormoonsymptomen alsnog flink gaan werken...dus dat zal het wel zijn..

Naat, wat goed dat hij net op tijd komt zeg, scheelt toch weer veel geld met een keuring enzo. Goed dat je aan je vitamientjes denkt hoor. ik ben daar niet zo'n held in eerlijk gezegd dus ik heb vitamine pillen gekocht voor de zwangere vrouw:)

Super/Smits/Mutz/Gelukkig waar zaten jullie vanavond? En hoe is het ermee?

3. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Ja lekker he Prinsesje dat gedoe om Sieneke en het songfestival. ik geef er geen moer om whahahahaha zal mij een zorg wezen wie er wint! Je gaat vandaag je mannetje bezoeken toch, veel plezier, hopelijk is hij volgende week lekker thuis bij jou! Hoor je dat vandaag wanneer hij definitief thuis komt.

Krisje niet down zijn meid om die rotzakkkkk, met zijn 'maatje'! Laat 't hem uitzoeken...!!! Lekker rustig was het dus gister op school met lesgeven, maar liefst 12 kids ziek, tis me nogal niet wat.

Jojo hoe was het gister ??

Nou hier weer op kantoor, kan elke keer zo moeilijk me bedje uit...de ene dag gaat 't, de andere dag is 't drama. Zoals vandaag dus, weer zo moe. Deze week alleen morgen nog vroeg op en vrijdag kan ik wat langer blijven liggen, hoef dan pas om 14:00 uur te beginnen tot 20:30 uur. Denk dat ik volgende week als ik nog zo moe ben even wat daagjes thuis blijf, kijken hoe het dan gaat, mijn mannetje vind dat ik aan mezelf moet gaan denken en niet alles moet doen als het niet gaat...nou ik ga maar eens luisteren:p

4. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Wat heerlijk dat ik niet veel bij hoefde te lezen! Maar het is wel stil geweest de laatste dagen. Tijd voor een nieuwe zwangere, Manonnnnnnn.............

Kris: hoe gaat het met jou? Kan me indenken dat je je behoorlijk &^%%$#@ moet voelen..... kan er nog steeds niet bij waarom hij opeens zo doet! Ik heb het druk gehad inderdaad. Nou ja gewoon gewerkt en was erg moe ’s avonds. Gister dacht ik een heerlijk bankhangavondje en toen stonden mn schoonouders om half 8 op de stoep, GGGRRRRRRR.........Gaat mn vriend ook nog met zn vader staan roken (wel onder de afzuigkap) maar toch niet fijn. Heb hem ook even duidelijk gemaakt dat hij volgend jaar maar een kacheltje in de schuur zet en daar gaat roken. Er wordt niet meer binnen gerookt!

Bi: hoe slaapt je slaapkamer.

Mutz: ik hoop zo voor je dat de nieuwe medicijnen aanslaan. Jij hebt ook genoeg gewacht nu!

Jojo: *schocking* bevallingsavondje gehad??????? Komt voor jou echt wel dicht bij nu.

Sabje: nog nieuws?

Naat: gezellig gehad gister bij je ouders? Mijn moeder is van de week gevallen bij de dagbehandeling. Gevolg? Gekneusde ribben......zucht ben het soms zo zat. Wil gewoon eens een aantal weken normaal kunnen leven zonder zorgen enz....maar dat vind ik dat weer oneerlijk om te zeggen/denken.

Jeetje weeeeeeer sneeuw......gadverdarrie....heb erg lang in de auto gezeten......wat een chaos op de weg. Nou nu maar eens aan de gang. Misschien tot vanavond, eet bij mn ouders dus als ik daarna nog fut heb kom ik even kletsen.

5. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Jeetje Super wat vervelend dat je moeder gevallen is en gekneusde ribben heeft, hopelijk is ze daar snel vanaf, kan behoorlijk pijn doen, mijn mams heeft het ook 1 keertje gehad.
    Snap soms best dat de zorgen je af en toe teveel worden, is ook logisch meid. Je wil gewoon lekker genieten van het zwanger zijn en dan heb je telkens ook vervelende dingen ertussen, snap het wel hoor meid, praat hier maar lekker van je af.

Was gister leuk bij mijn ouders, ik ging naar huis en toen kwamen ze 's avond nog even op visite bij mij, Pascal traint altijd op dinsdag en anders was ik de hele avond alleen, lief hoor.

Ja lekker he die rot sneeuw! Ik ben het ook echt BEU! Van mij mag het voorjaar/zomer worden met het zonnetje erbij. Alhoewel die zon hier nu wel schijnt maar goed die sneeuw brrrrrrrrrrrrrr

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje Super wat naar weer van je moeder. Je moet je niet schuldig voelen over die gedachtes hoor die zijn heel erg normaal. Het is gewoon oneerlijk dat sommige dingen nooit een deurtje over lijken te slaan! Sterkte meid!

Kris logisch dat je je zo down voelt. Heb je al gevraagd of hij zijn "maatje"al zag toen jullie nog samen waren of vraag je gewoon niks meer, omdat je er toch niks mee opschiet? (wat ik me goed voor kan stellen trouwens)

Naat goed hoor dat je misschien een paar dagen vrij gaat nemen. Even opladen. Kan je niet een dag minder gaan werken in de week. Is helemaal niet zo gek hoor! Dan kom je tenminste wel aan jezelf toe! Lief dat je ouders nog even langskwamen gister!

Prinses veel plezier bij het bezoeken van je vriend vandaag!!!!

De bevallingsavond was heel erg leuk gister! Hele duidelijke uitleg en we moesten ook op yoga matjes oefeningen doen. Ro en ik hebben natuurlijk weer de billen uit ons broek gelachen hahaha dat soort dingen kunnen we niet serieus. Alles rondom het bevallen is me nu wel duidelijk. Schrok allen van de eigen bijdrage die je moet betalen als je poliklinisch wilt bevallen!!! Tussen de 200 en 400euro!!!! pffff
    Op het einde nog een leuke goodybag meegekregen met leuke en nuttige spulletjes!

Gister toen ik naar mijn werk ging vloog mijn vulling uit mijn kies! Dat doet zoooo'n pijn het ligt nu helemaal open en ik kan morgen pas naar de tandarts zo irritant!!!! En dan heb ik sinds vorige week ook weer regelmatig last van steken op mijn borst alsof je een hartaanval krijgt. Ik weet dat dit hyperventilatie is, maar ik snap niet waarom ik dat nou weer krijg! Sorry hoor ff mopperen, want op zo'n moment baal ik weer van mijn lichaam!

Vandaag ga ik de gewassen kleertjes maar strijken en dan ben ik er helemaal klaar mee met dat gewas hahaha! Verder lekker een rustig dagje houden ook wel eens lekker!

7. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Owh Jojo wat vervelend van je vulling zeg, gelukkig kun je morgen naar de tandarts en ben je er hopelijk snel vanaf. En die hartkloppingen, pfff waarom nu tijdens je verlof he BAH!
    Ja, dat zou niets voor Pascal en mij zijn zo'n bevallingsavond, wij zullen dan ook wel helemaal blauw zijn van het lachen:p Leuk dat je weer een tasje hebt gehad met allemaal bruikbare spulletjes! Hup aan de strijk jij, zijn dit de laatste kleertje die je moet strijken of heb je nog meer te doen?
    Ja die poliklinische bevalling is erg prijzig jaaaa....bij ons ook hoor een eigen bijdrage van ongeveer 300 euro geloof ik. Ach ja ik vind het wel prettig om naar het ziekenhuis te gaan, dan maar dat geld kwijt hoor, maar het is idd veel. Bij de Trias waar ik verzekerd ben wordt ook het kraampakket niet meer vergoed, pffff maar goed dat kost tussen de 30/40 euro, maar je moet het wel weer zelf gaan kopen.

8. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Yesss de voetenzak is vandaag binnengekomen!!:D:D Ben benieuwd hoe die er in het echt uit ziet:D ZIe ik straks pas, ga dalijk eerst eten bij mijn schoonouders patatdag...

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH leuk Naat ik ben benieuwd!!!! Foto's op hyves plaatsen he!!! :D

Hier net klaar met strijken wat een spullen! 36 shirtjes en 25 broekjes vooral maat 50 en 56 maar ook een paar 62 dingen....Wel super schattig hoor!!!
    Ben nu klaar met de kleertjes. Ook het ledikantje vast opgemaakt (jaja laag opgemaakt :D)
    Zit nu toch erg te denken of ik niet toch thuis wil bevallen.... Ik twijfelde toch al omdat de rede die ik had om in het ziekenhuis te bevallen niet echt logisch is... Ik wilde dat, omdat ik geen rotzooi in mijn bed wil hahahhahahaha erg he! En nu die eigen bijdrage zoooo hoog is vind ik het eigenlijk zonde. Ook het idee van lekker in je eigen omgeving bevallen spreekt me toch wel aan, omdat ik gister ook gehoord heb dat de weeën vaak afnemen of wegblijven wanneer je naar het ziekenhuis moet (door spanning) en dat zie ik ook niet zitten.... Nou ja maar eens goed met Ro over praten en met de vk....

Wat is het hier de laatste dagen rustig zeg is het spraakwater op??

10. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Ja je moet het natuurlijk helemaal zelf weten wat je wilt, of thuis of in het ziekenhuis. Ik heb persoonlijk een voorkeur voor het ziekenhuis, vooral bij de 1e omdat ik niet goed weet wat ik allemaal kan verwachten, maar die keus heeft ieder voor zich. Snap ook best jou mening het is ook ontzettend duur die poliklinische bevalling, ik zou er even goed over praten met Ro en je verloskundige, ze zou je evt. tips etc. kunnen geven.

Wat heb je veel shirtjes en broekjes zeg, ik heb maar 3 stelletjes van maat 50 en 6/7 van 56. Dan spring ik naar 68. Dus moet nog even wat halen van 62. Maar goed je weet ook weer niet wat je allemaal krijgt met het kraambezoek. Ach ik zie het wel, kan leuke dingen toch nooit laten hangen hoor...

Ik heb zo'n zin om 't weekend met de muur te beginnen, kan niet wachten tot die blauw is:D Hoop zo dat mijn oom tijd heeft om even te helpen, Pascal heeft namelijk vrij-af van het voetbal aankomend weekend ivm carnaval, dus dat komt goed uit. Ik maak ook ff een foto van de voetenzak, is hetzelfde als onze kinderwagen.

Nou zo weer overleg op 't werk...het laatste overleg was 16-12-09 dus is alweer even geleden...

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb zoveel gekregen dus bereid je maar voor dat je over 11 weken net zoveel hebt hoor hahaha!
    Ik ben ook een oen he net op een leuke webshop zitten kijken en weer 4 shirtjes besteld van name-it... Was super sale dus kon het niet laten liggen hahaha! Heel leuk shirtje met een volume knop en dan staat er harder zachter bij echt leuk en een paars vestje en uuuhm een t-shirtje en uuuhmmm uuuhm oh wat erg! Oh ja een wit shirtje met gekleurd printje.

Nou lekekr dat de bespreking zo lang geleden was! Je krijgt er altijd van die gekookte hersens van vind ik hahaha!
    Ben heeel benieuwd hoe je kamertje er straks uit komt te zien! Zijn jullie al uit de naam en ga je die ook met ons delen??? Ik hoorde laatst een aparte stoere naam (vind ik dan he) Ronin. erg leuk! Ben benieuwd!

12. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    betalen??? voor een bevalling in het ziekenhuis? Dat heb ik nou nog nooit gedaan hoor, is dat altijd zo of afhankelijk van de verzekering? Ook nu heb ik geen rekening gekregen, maar dat is misschien weer een andere situatie of zo. Ik ben bij alle drie mijn kinderen in het ziekenhuis bevallen en zou eerlijk gezegd niet anders willen. Natuurlijk zijn er ook nadelen; je krijgt verschillende dokters en zusters bij je bed ivm wisseling van dienst, maar ik heb dat zelf niet als vervelend ervaren. Ik voel me altijd wel "veilig" in een ziekenhuis en zou bij een eventuele volgende zwangerschap (hoop, hoop, hoop, hoop) weer voor het ziekenhuis kiezen als ik dat al niet moest omdat ik medisch ben nu. Enne van die weeen die afzakken; echt geen last van gehad ahahahahahaha...die werden alleen maar erger.

13. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb hier een gekke dochter rondlopen, die aan het filmen is met mijn iphone, moet ik opeens weer geinterviewd worden...gek mens. Whahahah

14. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha lachen Bi! Dus ze wil journaliste worden???

Was jij bij Lynn ook medisch? Want als je medisch bent dan hoef je niks te betalen, maar ga je erheen op eigen wens en verzoek wel! Echt belachelijk, want uiteindelijk moet je het toch helemaal zelf doen en zie je geen arts aan je bed! Alleen een verpleegkundige en de verloskundig...
    Nou ja we gaan het er vanavond over hebben. Ro blijft wat huiverig, maar ik vind het idee van thuis bevallen ook wel wat romantisch hebben ofzo.... (ja of ik ben gewoon een krent en wil geen cent betalen hahahaha)

15. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik was eerst bij Lynn niet medisch, toen ik net zwanger was. Maar aan het eind schoot mijn bloeddruk omhoog dus toen moest ik wel. (hebben toen het ziekenhuis maar net gehaald; "met persweeen in een rolstoel, heeerlijk") Je moet doen waar jij je goed bij voelt en je kunt zelfs tijdens de bevalling (niet op het endje natuurlijk) toch nog je keuze veranderen? En niet van ziekenhuis naar huis natuurlijk; zou wat zijn, lig je in dat bed, besluit je om toch maar thuis te bevallen...krijg weer allerlei visioenen hierbij; uuuuh laat toch maar zitten...maar je snapt hem wel denk ik...

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Het is zeker rustig hier!! Nu doe ik daar ook hard aan mee hoor, haha. Was gisteravond gezellig theetje doen bij vriendin.

Gister mijn eerste nieuwe pil ingenomen. Ik ben benieuwd. Moet eerst drie dagen de laagste dosis nemen, dan 3 dagen iets hoger en vanaf dan de hoogste dosis. Ik ben benieuwd. Je zou er nogal misselijk van kunnen worden heb ik gelezen... Nog geen last van. We zullen wel zien.

@super: wat erg dat je moeder is gevallen! Gekneusde ribben...auw!

@jojo: lachen, zo'n bevallingsavond! Hier in de stad kunnen wij niet kiezen voor thuis of ziekenhuis, het is ziekenhuis en niet anders. Das wel een beetje jammer (zeker aangezien het ziekenhuis zo'n 20 min rijden is). Thuis bevallen lijkt me toch wel wat hebben. Lekker in je eigen bed (je blijkt niks van de 'troep' te merken, dat is weg voordat je er erg in hebt). Leuk hoor, kleertjes kopen en krijgen!

@Naat: leuk dat zo langzaam alles binnen komt!

@Bietje: leuke dochter heb jij! Journalist is misschien wel wat voor haar ja, haha!

@Kris: kan me heel goed voorstellen dat je je down voelt. Tis onbegrijpelijk! Heb je voldoende afleiding?

Ik moet er snel weer vandoor, tis weel slaapdienstdag voor mij. Ik lees morgen weer van jullie!! Fijne avond!

17. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zijn we maandag begonnen met lost seizoen 5 dvd 's dus dat verklaart mijn afwezigheid savonds. Heerlijke serie, nog meer fans onder ons? Oh en de slaapkamer slaapt heerlijk. Super, wat naatje dat je mams gevallen is, wat een ellende en zorgen weer! Kris hoest bij u? Muts hoop dat deze medicatie aanslaat!! Jojo jullie meisje wordt echt nu al siperverwend!! En lynn als journalist... De babbels heeft ze wel. Wilde ik trouwens altijd worden dus wie weet erfelijke aanleg??

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou nu maar hopen dat je niet misselijk gaat worden van die pillen Mutz!!! Maar ja als je dat wel wordt en ze werken wel dan neem je dat denk ik ook voor lief!!!

Ja hier ook een groooote lost fan!!!!! Wij downloaden ze altijd dus zijn nu helemaal up to date. Ik weet alleen nooit bij welk seizoen ze nu zijn en of het al weer begonnen is, maar dat houdt Ro nu in de gaten. Weet je wat ook echt een suuuuuper serie is? Dexter!!!! Hebben nu seizoen 1 af en seizoen 2 gaan we vanavond aan beginnen! Echt steen goed!
    Ik ben zelf ook nog fan van Gossip Girl hahah echt een top serie voor de dames!

Zou wel leuk zijn als Lynn journaliste zou worden! Lekker ondernemend beroep!
    Nee ons meisje wordt niet verwend hoor hahaha nu misschien, maar straks gaan we dat echt niet doen. Zodra ze het gaat beseffen dat ze wat krijgt wil ik dat ze gaat inzien dat het niet normaal is om alles zomaar te krijgen!
    Kids van mijn vriendin zijn wel verwend! Die hebben alles en krijgen alles en vinden dat ook gewoon normaal. Vind het vreselijk als ze jarig zijn, want ik weet nooit wat ik moet geven! Dus kom altijd weer uit op een intertoys bon ofzo.

Oh trouwens wilde ik nog vertellen (ja zie niemand de hele dag dus moet het maar opschrijven hahaha) Mijn neef, nou ja eigenlijk is het de zoon van de beste vriend van mijn vader, is gister vader geworden van een jongen Stijn! Helaas zijn allebei zijn ouders (van mijn neef) overleden dus is er van die kant geen opa en oma en haar moeder is ook overleden dus het is een beetje dubbel. Maar nu hebben ze hem dus vernoemd naar mijn oom, vind ik zo bijzonder! (gaan wij ook doen :D)
    Wilde ik ff delen hahaha

19. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Hey ladies,

Eerst even dit voordat ik het vergeet:voor een poliklinische bevalling zonder medische noodzaak wordt de eigen bijdrage meestal uit een aanvullende verzekering vergoed. Daarom ben ik uitgebreid verzekerd gebleven. Dus zeker de moeite waard om dat even na te kijken! ( Hier spreekt een voormalig helpdeskmedewerkster van een niet nader te noemen zorgverzekering...

Krisje, ik hoop dat je weer wat blijer bent na de training... Wel gezellig een kleiner clubje.. Dus jij kan ook breien. Kewl niet * whahahaha, het oogt vreselijk oudbollig maar inderdaad zoooooorelaxedd.
    Jojo, naar een bevallingsavond! Wauw, wordt steeds heftiger!
    nathalie, meis blijf je wel wat op jezelf letten want je bent wel heel erg vermoeid elke keer he? Kan het me levendig voorstellen dat het steeds vermoeiender wordt...
    Zeg bietje, had jij met die supersonische iphone van je, al het eindresultaat vast gelegd van alles? Dat laat ik natuurlijk niet aan me voorbij gaan he??? OF zie ik nu iets over het hoofd....
    Sab, Smits, Gelukkig, hoe is u?
    Super, i can imagine dat je op deze zorgen helemaal niet zit te wachten. Je wilt gewoon dat het stabiel blijft. Dit kost je natuurlijk weer bakken met energie.. Was het nu al duidelijk of je de 27e kon komen?
    Manon, meis, hoe is het met je? wat zijn je laatste ervaringen? Ik blijf voor je duimen..
    Mutz, is het nog gelukt met de pillen? Spannend hoor, of dit meer effect zal hebben... Wel fijn dat de arts zo mee denkt. Wanneer begin je met de nieuwe pillen?
    @ hier, de hond is vanochtend geopereerd aan zijn staart, sieliepielie.. Hij is nog een beetje high van de narcose maar voor de rest is het volgensmij niet een hele heftige ingreep...
    Merk bij mezelf dat ik al heel lang heel prikkelbaar ben, snel op de kast enzo.. Niet helemaal mezelf. Ik denk wel dat het met mijn rare cyclus samen hangt. Had ik anders niet. Niet heel gezellig voor mn mannetje. Gelukkig heeft hij een lange adem.....
    O ja, jojo, bijzonder hoor, dat hij vernoemd wordt. Blijft heel bijzonder he?

Xx

20. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Jojo ga jij maar even babbelen met je vent over waar je nou wilt bevallen meid! Ik kies toch voor het ziekenhuis, ook al is de eigen bijdrage hoog! Maar de keus is ieder voor zich, thuis lijkt me opzich ook een fijn idee hoor.
    We zijn er al uit met de naam, alleen houd ik die nog voor mezelf, sorry ladiessss, we gaan het vernoemen naar het broertje van Pasca(2e naaml, die is toen hij 9 mnd was overleden, vinden we wel een mooi gebaar naar zijn ouders toe.
    Ogggg je hebt dus weer gekocht, koopziekkkkk ben je!;) ahhahaha

Julesz ik doe rustig aan meid, tenmisnte probeer het. Vrijdag hoef ik pas 2 uur te beginnen in de middag dus kan ik heerlijk wat langer slapen. Hoe gaat t nu met je hond? Is die nog zo suffies?

Bietje dat verklaart dus je afwezigheid, veel kijk plezier!!

Nou ik ga gtst kijken hierrrr en lekker relaxen op de bank...ben er morgen weer doeiiiiii

Share This Page