Mutz wat hebben jullie een prachtig mooi mannetje op de wereld gezet! Het geluk spat van het beeld af geweldig!!! En idd zou het top zijn als de bv goed op gang komt, maar zo niet, dan is de fles idd geen ramp! Bietje hier ook een grote dr Brown's fan! Dat was ik helemaal vergeten, maar sinds wij die fles gebruikten, hebben we minimaal last van krampjes gehad! Etos verkoopt starterspakketten en prenatal heeft ze ook! Kris gefeliciteerd met jullie huis en auto!!!! Lekker he als t zonnetje weer een beetje gaat schijnen voor je!!! Super was sneu dat Nick ziek is. Die BMR prik is zo naar! Gelukkig heeft Charlie er geen last van gehad, maar je hoort vaak genoeg dat ze er hondsberoerd van kunnen worden bah! Beterschap voor Nick! Naat spannend hoor hoe laat moet je??? HIer ook een but nacht! half 2 wakker en toen om 5uur nieuwe tijd... grrrr ben kapot haha heb ook last van mijn oren en hoofd. Hoop niet dat ik ziek ga worden hoor kan eeeecht niet! De high tea was gisteren en super leuk! Het zijn leuke meiden op het eerste oog. Maakt het voor dinsdag ook iets minder spannend gelijk! Charlie zo uit bed halen want die vindt een uur op een dag slapen wel genoeg. Niet dat ze er zo vrolijk van wordt, maar goed! Hier ook koopzondag en wij gaan even snowboots halen voor Charlie, want als de winter ineens binnenkomt dan zijn ze altijd uitverkocht!!! (en er wordt een horrorwinter voorspeld vanaf half november dussss) Fijne dag meiden en sorry voor wie ik vergeet!
Hihi hebben al die kleintjes soms last van de wintertijd? Hierook 1 supervroeg wakker half 5. Maar ging ook heel vroeg slapen gisteravond. al voor 7 uur...Vandaag even kijken of we het wat kunnen bijstellen. Mutz..ik heb net de foto's bekeken. Wat een lief, klein, stoer mannetje zeg! echt om op te vreten!! Super..zielig dat Nick ziek is geworden van de prik. hopelijk voelt hij zich al weer wat beter vandaag. Tessa moet maandag voor twee prikjes. Ben benieuwd..de vorige keer liep ze helemaal rood aan en zette en op een krijsen..mijn hart brak op dat moment. Ze was er niet echt ziek van maar sliep die dag veel en was wat sjacherijnig. Ze had toen ook een flinke bult op haar been van 1 van de prikken waar ze een tijd last van heeft gehad. Moest echt opletten met broekjes aantrekken. Nu heb ik Arnikid vallen en stotengel gehaald. Ook benieuwd of dat gaat werken. iemand ervaring? Jojo..leuk dat de high tea geslaagd was. Charlie slaapt maar een uur op een dag...pfff Tes heeft er alweer 5 uur opzitten en ligt net weer op bed. jammer dat Charlie niet net iets langer wil slapen. Je merkt inderdaad echt goed verschil in humeur... Smits..hoe is het met jouw ziekzijn?
Fijn de tips over de krampjes! Nu al wat aan. De kleine man drinkt goed, maar dus wel last van krampjes.. Erg zonde. Verder dus ok, bv ook steeds beter, voelt goed (wel erorme (.)(.) nu, haha).
Mutz..dit is nog maar het begin je (.)(.) worden nog groter....Leuk voor Mario of is hij een (T) man Oh en misschien he je er wat aan...toen(ja..toen..want als je stopt is het zo weer weg bij mij althans) ik van die grote (.)(.) had en Tes last van krampjes dan legde ik haar tegen mijn schouder. Haar buikje tegen mijn borsten en dan haar onder haar billen vasthouden en op en neer tegen je borsten bewegen. Zo wordt het buikje lekker warm en gemasseerd. 2 vliegen in 1 klap. Werkte bij haar vaak nog het beste.
Arnikid vallen en stoten gel gebruikten wij ook altijd. Helpt wel maar toch zou ik altijd vragen of ze de injectie langzaam kunnen inspuiten. Daar krijgen ze namelijk die pijnlijke bulten van! Laater meer, zit in de auto!
Jojo wij mogen vrijdagochtend om 8:30 uur voor de echo, lekker vroeg dus we hoeven niet de hele dag te wachten. Leuk dat de high tea zo gezellig was en idd nu is het wel iets minder spannend voor je eerste werkdag. Oh en Keano vind een uurtje slapen ook genoeg per dag hoor, soms minder hahaha... Super ia Nick al wat opgeknapt?? Krisje vandaag toch de echo???? Spannend succes meid. Mutz zielig dat Milan nu al last heeft van krampjes. Hopelijk heb je wat aan de tips. Bietje en werkt de infacol een beetje bij de meisjes? Sab hoe voel je je?? Smits' ook al beter of nog steeds niet helemaal lekker?? Ik ga straks Keano inschrijven voor de basisschool. Is wat vroeg denk ik maar een juffrouw die woont bij ons in de straat en die kwam vragen of we al wisten naar welke basisschool Keano gaat. Toevallig hadden we deze school in gedachten. Deze school krijgt een heel nieuw gebouw en dat is ongeveer klaar als Keano naar de basisschool moet. Heb om 9 uur een afspraak. Ach kan maar vast gebeurd zijn toch... Keano was weer erg vroeg wakkert om kwart voor 6...is echt een vroege vogel hoor.
Sorry dat ik de laatste tijd een beetje weinig reageer, maar de laptop zijn accu is helemaal op dus moet hem altijd aan de lader hangen en daar heb ik niet altijd zin in. Vandaag of morgen komt de nieuwe accu binnen dus hopelijk dan weer meer reageren. Ik heb wel teruggelezen op de telefoon, maar ben de helft alweer kwijt. Mutzie ik heb je niet bij mijn vrienden staan op hyves zag ik, dus post maar snel een foto op het forum. Ben erg benieuwd. Hoe gaat het nu met de krampjes en de bv? Tessa hoe is het vandaag gegaan met de prikjes? Jojo morgen je eerste werkdag op je nieuwe werk, spannend!!! Naat vrijdag al lekker vroeg de echo dat is fijn. Jij bent er trouwens vroeg bij met het inschrijven op de school, maar ja kan maar gebeurd zijn. Sab jij had toch afgelopen week de echo? Heb ik die nou gemist? Was alles goed? Super wat balen dat Nick ziek is geworden van de prikjes. En dan helpt zo'n verandering van zomer naar wintertijd ook nog niet erg mee. Gelukkig hopelijk levert het klussen deze maand iets op, jij moet binnenkort ook weer naar het ziekenhuis zag ik. Hopelijk is dat niet meer nodig. Ik duim voor je!!! Euhm de rest een beetje kwijt, sorry. HIer niet echt last van de wintertijd. Sam is iets eerder wakker, maar niet noemenswaardig. Vandaag was het bijvoorbeeld 7.45 uur dus ik denk dat jullie daar heel blij mee zouden zijn.
Ok, ik ga mijn best doen om te reageren Zal ik eerste even het bevallingverhaal posten? Hebben we dat weer gehad, haha! De weeën zijn dinsdagnacht rond kwart voor 3 begonnen. Na een uur manlief maar eens wakker gemaakt (draaide zich nog eens om, begreep t niet helemaal, haha). Na tijdje boven uiteindelijk beneden gaan liggen. Om 7 uur de VK laten komen. Helaas, nog niks Zou 5 uur later terug komen. In die tijd de weeën bijna niet op kunnen vangen. Vond ze erg heftig en wist niet hoe ik ze het best kon opvangen.. Wat een pijn! Toen de VK terug kwam had ik helaas nog maar 1-2 cm . Ik dacht echt dat ik gek werd! Eenmaal weer weg bedacht hoe ik ze anders dan liggend ging opvangen. Uiteindelijk werd dit de wc en de douche. Twee uur lang zo de weeën alleen opgevangen. Na twee uur was de VK weer terug en had ik 6 cm! Jeeeh, op naar het ziekenhuis. Ondertussen was het twee uur 's middags. In zh de weeën ook op wc en baarkruk opgevangen nog zo'n kleine 3 uur. Nog een klein probleempje met mijn volle, niet te legen, darmen. Naar een paar persweeën te hebben weggepuft, mocht ik om 17 uur meepersen. Drie persweeen en een knip later was de kleine man er! Wat een bijzonder gevoel dat moment dat hij op je buik wordt gelegd! Wauw, alles was over en voorbij Voelde me super erna, is ook geen uitputtingsrace geweest, dus gewoon iedereen zelf gebeld (terwijl ik gehecht werd, hihi). Op dit moment gaat het super. De bv gaat goed. Enkel wat last van verstopping in een borst, maar dat komt wel goed. Milan groeit en dat is het belangrijkste! *Even posten*
Mutz: Wat een heerlijke mannetje is Milan zeg. Echt een schatje!!! Je bevalling klinkt best heftig, maar het beste eind resultaat. Wat goed en fijn dat de bv goed loopt. Lekker van genieten (bij de gedachte kan ik al jaloers worden). Wat een leuk kaartje trouwens. Helemaal in de kleuren van het kamertje. Kris: En en en????????
Mutz klinkt inderdaad erg heftig de bevalling maar kijk eens wat een mooi mannetje je nu hebt. Fijn te lezen dat de bv ook goed gaat. Krisje, hoe was de echo???? Loestig en is de nieuwe accu inmiddels binnen, kun je weer wat vaker posten hier haha Mooi dat Sam het goed doet nu met de wintertijd. Keano is altijd al een vroege vogel, meestal is hij rond 6 uur wel wakker, soms half 7 maar dat komt niet zo vaak voor. Hier is eindelijk het einde van de werkdag in zicht...pfff... Erg druk geweest en ook omdat ik deze week natuurlijk maar 2 dagen werk moet er weer van alles gebeuren. Zo lekker naar me mannen toe joepie.
Aaaaaah, twee keer gereageerd op iedereen, maar twee keer gaat het mis bij het posten!! Grrr.. Nu doe ik het niet meer, morgen weer een poging.
even snel reageren.... het hartje klopt...en wat was dat gaaf te zien.. ivo zat bijna met zijn neus in de monitor... 7,5 weken geschat over 4 wkn weer terug voor nog een echo.. bevallingsdatum is op 15-6 gezet na de echo... alles ok.dus... op het feit na dat ik vandaag thuis ben omdat ik ziekjes ben..dacht dat het grieperig was maar nu gaat het redelijk... dus denk dat het meer échte ochtendmisselijkheid was... wat was ik beroerd vanaf een uur of vijf vanmorgen....
Kris: wauw mooi nieuws hoor! en een hele gave echo!!! scheelt dus toch 1,5 week met jouw berekening. Bijzonder om te zien!? Mutz: jeetje heftig verhaal! wat een pijn kan een vrouw toch aan he!? goed nieuws dat de borstvoeding op gang komt. Hoe gaat het verder met de kleine? En met jou natuurlijk, nog pijn? Jojo: jij begonnen bij je nieuwe job. Zo te lezen heb je een vermoeiende eerste dag gehad! Al die indrukken, zou je haast overprikkeld van raken hihi. Hoe is het met Charlie? Las op fb dat ze het behoorlijk te pakken had? Naat: jij mag morgen toch? Eindelijk, super spannend hoor!!!! Bi: hoe gaat het met de krampjes? oh ja ik zou nog wat voor je doen.......ga ik zo eerst even doen!!! Nou Nick gaat weer wat beter. Jeetje wat heeft die last gehad van de BMR. Arme vent. Gister en eergister tot 02:00 uur 's nachts in de weer geweest met hem. En dan gaat je wekker om 05:00 uur voor een ochtenddienst. Was niet de gezelligste geloof ik!!! Maar vannacht heeft hij weer heerlijk doorgeslapen tot 06:45 uur. Dus de wintertijd zit er ook wel aardig in. Ik mag in het nieuwe jaar (februari) voor een half jaar naar de recherche....super blij natuurlijk!!!! Eindelijk wat rust dan.
Krisje...jaaaa daar is hij/zij dan!!! het onomstotelijke bewijs dat je zwanger bent. Dat had je vorig jaar nog niet eens durven dromen en nu is het een feit. Geweldig om weer een echo te zien en een kloppend hartje zien is 1 van de mooiste dingen van de echo's vind ik zelf. En ja zwanger zijn is de gezonde ziekte haha dus wen maar aan het niet lekker zijn....ik stuur je straks ff een paar data die ik zou kunnen...XX Jojo..hoe was je eerste dag gisteren? Waren de mensen echt net zo leuk als op de high tea? Super..wat goed nieuws dat je straks een andere baan en daarmee wat meer rust krijgt. Houdt dat geen nachtdiensten enzo meer in en misschien vaste dagen? Hoeveel ga je dan werken? Gelukkig gaat het met nick alweer wat beter. Ik weet nu dat ik dus moet opletten met die BMR prik. Tessa had gelukkig niet veel last van haar prikjes van maandag. Wel huilerig en hangerig maar geen koorst ofzo. Vannacht was ze wel ineens om 4 uur aan het huilen in haar slaap. Heel zielig om te zien. Heb haar wakker gemaakt en getroost. Het duurde een uur voor ze zonder huilen weer in slaap viel. Hopelijk gaat het vannacht beter.
Manon: och begint Tessa te dromen? Hoor Nick ook vaak in zijn slaap. Ik krijg geen nieuwe baan hoor maar een tijdelijke werkplek (6 maanden) bij een recherche afdeling. Maar dat betekent idd geen nachtdiensten meer (wel gewoon om het weekend maar dat vind ik niet erg) gewoon dagdiensten. Nick had trouwens ook nooit last (of weinig last) van zijn prikken. Voor de bmr was ik wel gewaarschuwd maar dacht dat het wel mee zou vallen. Nou bij Nick dus niet. Hopelijk vallen ze bij Tessa (over heeeeeeeeel lang) wel mee!!
Kris wat een geweldige echo zeg, helemaal super. Zo blij voor jullie! Wel wat terug gezet qua termijn, ach wat maakt het uit de baby komt toch wanneer hij/zij dat zelf wilt hoor. En die ochtendmisselijkheid is echt vervelend he, heb er ook zo last van maar niet specifiek 's morgens, eigenlijk beetje over heel de dag heen. Super gelukkig knapt Nick weer wat op, die stomme prikken ook, maar ja ze hebben ze nodig. Leuk even tijdelijk wat anders qua werk en idd wat meer rust, zal je vast goed doen. Jojo hoe was de 1e werkdag? Manon hopelijk vannacht een betere nachtrust. Hier vandaag de laatste werkdag van deze week, heerlijk vrij t/m maandag. Oh en weet even niet meer wie het vroeg maar wij hebben morgen niet de echo maar vrijdagochtend pas om 8:30 uur. dan zijn we volgens mijn berekending 7 wk en 3 dagen zwanger. Spannend!!!
Kris, helemaal super!! Sab had het gisteren al voorgelezen, ben ECHT blij voor jullie! Neem jij trouwens Ivo mee de 12e? MUtz, idd heftig maar volgens mij ben je het allaaaang alweer vergeten die hele bevalling! Ging het gisteren buiten, lkkr wandelen? Wat heerlijk dat het nog zo mooi is buiten he! Super wat ging jij dan voor mij doen??????????????? Krampjes gaat goed, het huiluurtje blijft hihi...Kate vannacht heerlijk doorgeslapen en ook nu liggen ze allebei weer te pitten. Ze eten goed, slapen goed en zijn verder over het algemeen lkkr vrolijk. Wat wil een mens nog meer he! Joan krijgt wel fysio en ik ga wekelijks naar de osteopaat met haar. Ze heeft een nogal hardnekkige vookeurshouding naar links. Ze ligt nu dan ook heerlijk verplicht op haar rechterzij in de box te pitten. Nou, tis weer over, ik hoor Kate...ff speentje proppen doei
Tessa is begonnen met omdraaien, ze komt al een heel eind. Ben bang dat het een keer in haar bedje gebeurd en ze ligt ingebakerd. Ben ermee gestopt en ze ligt nu in een slaapzak. Jeetje, het is duidelijk wennen voor haar. Nu een nieuw bedritueel gaan houden. Eerst was inbakeren het teken dat ze moest gaan slapen en daar had ze vrede mee. Nu is het weer als vanouds, huilen, huilen, huilen..amr kind. Ach ik las een weekje een goed vast ritueel en ze slaapt weer zonder huilen in...nu ook nog die wintertijd eruit krijgen..ze was vanmorgen om half6 wakker..aaaargh..en ze sliep zo lekker door tot 7 a 8 uur.... hopelijk ook over een weekje beter... bietje...lees dat de krampjes goed gaan...komt het door de infacol? Of doe je iets anders? Heeft Joan ook een afgeplat hoofdje van haar voorkeurshouding? Hier komt de fysio vandaag weer om 11:45. Volgende week gaat ze weer meten en dan moet er verbetering zijn...spannend. Werkt de osteopaat goed bij haar?en wat doet zo iemand dan? Naat..morgen je echo..spannend hoor! Super..voor 6 maanden...ach wie weet hebben ze daarna wel een vaste plek voor je daar (gewoon veel duimen..ik doe mee voor je). Wel lekker om te weten dat je 6 maanden rustiger krijgt. ja Tessa droomt al een tijd, dat is zo grappig om te zien al die gezichtsuitdrukkingen als ze slapen...het huilen had echt te maken met haar prikjes..het gaat nu weer een stuk beter gelukkig.