ja haha grappig he..kan niet wachten om ze zaterdag naast elkaar te zien. We kunnen ze op grootte leggen
Hahaha neerleggen??? Mijn baby gaat echt niet liggen hoor whahaha denk dat Tim, Mirza en Charlie elk een baby op schoot kunnen nemen!!! En dan neem ik kleine Milan wel whahaha zooo lief!
Maar ze moeten wel ff samen op de foto hoor! Van oudjaar jong en van klein naar groot. Charlie, Tim, mirza, Kate, joan, Tessa, Milan Tim, mirza, Charlie, Tessa, Kate, joan, Milan denk ik?
Ja dat is wel heel leuk! Moeten we alleen niet tutten of de kraagjes wel goed zitten enzo want anders is Charlie weg hahaha helemaal als we van oud naar jong gaan, want dan zit ze op de hoek en is ze pleitos hahahhaha! Ze houdt niet van moeten! (kind van mama) Denk dat Milan t kleinste is hoor, want Joan zal ondertussen ook al wat mini spekjes hebben die pasgeborenen meestal nog niet hebben!
Tim weegt 12 kilo, hoeveel Mirza? Ik moet trouwens zaterdag eind van de ochtend nog naar een crematie. Zus van een goede collega is veelte jong gestorven. Slechts 38 jaar. Zou niet moeten mogen. Helaas heeft flessen geven hier geen invloed meer op de tijd, helaas wel de wintertijd. Gaaaaap 6.00 en klaar wakker. Hopelijk morgen iets later....... Truste
Zit te kijken voor een tattoeage op mijn voet! Wil graag moeder op mijn voet in t tibetaans. Niet voor mijn moeder, maar omdat ik me eindelijk na 1,5 jaar ook echt moeder voel en daar waanzinnig trots op ben... Zal ff plaatje zoeken!
haha Jojo mijn pasgeboren(toen dan) had wel spekkies hoor en niet zo weinig ook haha...en Milan is een jongetje he..vaak doen die ook wat groter aan dan meisjes...ik ben heel benieuwd zaterdag...denk zelf ook wel dat Milan de kleinste is hoor, maar denk dat het niet veel zal schelen met joan.
OH bij jou dus ook bahh!! Maar hierna zijn ze er lekker van af en kunnen we uit gaan kijken dat ze gaan wisselen!!! Wat ontzettend schrikken zo jong! Was ze ziek? Nou wij staan klaar met een knuffel hoor als je terug komt! En balen he die klok pfff wanneer pakken ze het weer op? Hier was t de afgelopen dagen half 7 dus dat vond ik al beter dan 5uur maar 7uur is gevoelsmatig toch lekkerder hoor!!!
Mooi teken jojo..dde bovenkant staat er niet helemaal op toch? Wel een mooie plek op je voet voor zoiets.
Hahah oh ja dat is waar!!! Tes was een flinkerd! Nou lekker toch! Moeten als meisjes mama's nog wel schattige jurkjes uitzoeken voor zaterdag he!!!
Ik heb van mijn schoonouders een pakje(legging/shirt/overgooier/baret) uit frankrijk gehad compleet met rode baret haha...ff kijken of ze dat dan al past.
Jawel hoor dit is het teken op de een of andere manier is dat allemaal plat van boven. Dat is denk gewoon Tibetaans! Bietje ga jij eienlijk nog wat laten zetten voor Kate en Joan? Voor Jona was je toen aan het nadenken, maar nog niet gebeurd toch? Zou mooi zijn om alle 5 de kids hun eerste letter door elkaar te laten lopen in een teken ofzo Ik ga naar bed! Morgen weer flesjes geven, fruithappen prakken, troosten, spelen en verschonen wat een rot baan heb ik toch!!! slaap lekker!
Jojo hoop zo dat t goed komt met je neefje, ooh wat heftig zeg ook voor je zus. Ze zouden t vast eng vinden nu thuis. Mooi idee van die tattoo. Smits' sterkte voor zaterdag bij de crematie, en wat ontzettend jong nog. Hier vannacht weer op gezeten met Keano, weet echt niet wat die had, t heeft bijna 2 uur geduurd. Hebben hem wel laten liggen en toen is hij vanzelf in slaap gevallen. En meneertje was ook weer erg vroeg wakker...hopelijk vannacht een betere nachtrust. Vandaag ga ik t vertellen op me werk, ben benieuwd naar de reacties en ook best een beetje een beetje zenuwachtig hoor hihihih
Pfffffffff ben gewoon Nick vergeten, die moet er ook nog tussen natuurlijk!!!! Dan wordt het Charlie, Tim, Mirza, Nick, Kate, Joan, Tessa, Milan dus..........niemand meer vergeten he?? Ja Lynn gaat ook mee dus die is het alllllergrootste. Smits, jeetje dat is idd veel te jong!! Bleeeeh het leven kan soms zo oneerlijk zijn he! Joan was de laatste keer met wegen 3700 gram, dat is wel al 3 weken geleden, ga ervan uit dat ze nu al 4000 is hoor. Dat zal Milan toch nog niet zijn??? Vandaag naar het zh om een foto te maken van de heupjes ivm stuitgeboorte van Joan. Kate doen ze ook voor het gemak maar even.
Jojo, vind je tattoo mooiiiiiii! En mooie reden ook om een tattoo te zetten! Ik zou toen idd een tattoo voor Jona laten zetten, had ook al bedacht wat, maar toen raakte ik zwanger van de meiden. Nu moet ik dus nog iets verzinnen voor de meiden. Komt wel goed. Naat veel plezier met vertellen op je werk!