Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    :( nou meiden.. loos alarm.. het eitje groeit wel maar té minimaal... als we zouden afwachten zou ik waarschijnlijk pas rond dag 35-40 een eisprong hebben en dan is de kwaliteit van het eitje zo slecht dat we nog minder kans op een goed schot hebben... :S

duss weer primolut meegekregen. Nu weer een menstruatie opwekken en dan beginnen met clomid dubbelde dosis dus 100 gr... :S zucht... maar goede moed... Alleen straks weer al die bezoekjes en dat vind ik wel minder hoor.. :(

xx

2. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ohhh wat vervelend Krisje! Maar denk nu maar eerst aan je huwelijk en je droomjurk en natuurlijk zijn die bezoeken straks vervelend maar het is voor een goed doel toch!:D

3. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    He Krisje, wat vervelend!! Je gaat dus wel verder met medicijnen? Op naar de volgende ronde dus maar?...

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    we willen zo wie zo proberen mijn cyclus en lichaam op orde te hebben rond onze trouwdatum..

en merk nu wel dat het een heel gedoe is om dat voor elkaar te krijgen.. :D dussss... jep, door met medicatie en kijken of dat werkt...

5. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Krisje: Balen joh dat het niet goed op gang wil komen. Ben benieuwd of je ongi straks meer is dan de vorige keer, tenslotte is er nu wel iets gaande

Gelukkig: Mutzie heeft idd gelijk. Er is dan nog geen bloedband dus invloed heeft het nog niet. Zijn de woorden van mijn vk, maar je moet niet gelijk gek gaan doen, dus wel een beetje maat houden. Ik ben het weekend voor het testen ook weggeweest ( naar een heerlijk wijngebied, hihi) en daar best wat glaasjes gedronken. Kon dus geen kwaad. Probeer met roken ook iets te minderen. Roken heeft vele malen minder impact dan alcohol.

Sabrien: Hoe was het vanochtend. Wil graag weten wat ik morgen kan verwachten.

Rest: reageer vanavond verder. Ga weer werken, heb een echt kl*te dag (komt vast door de hormonen;))

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    waarschijnlijk is mijn ongi wel heftiger... want ik heb nu meer baarmoederslijmvlies.. :D

nog een nieuwtje, zie hyves maar... iets te persoonlijk ;)

Princesje... balen zeg.. .Sterkte ermee!

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi hoi...

Nou het was leuk hoor bij de VK.. Het was meer het doornemen van een lijst met gegevens.. (waarschijnlijk, omdat ze gewisseld is van VK) en wat kletsen en bloeddruk meten..

Ach weet ik weer wat me te wachten staat als ik mag, haha..

@ Kris.. wat balen van je ei.. grrrrrrr, hopelijk knalt ie goed met een iets hogere dosis....(ga zo ff de hyves checken)

@ Prinses...wat balen zeg.. heb je alweer wat gehoord??

@ Gelukkig.. na het weekend testen.. en mocht je eerder klachten krijgen, kun je het er altijd nog op gooien dat je niet zo lekker bent... Er heerst tenslotte griep

@ Smits... is je rotdag al een beetje beter?? Dan kun je volgens mij ook flink balen van jezelf, omdat je je zo rot voelt, waardoor je je weer rotter gaat voelen...snap je het nog??

@ Naat...fijn dat het met de hogere morfine wat beter gaat...weet je al hoe je het zaterdag gaat vertellen??
    En mijn zus gaat de combinatietest doen, maar volgens mij moet zij dit doen, omdat ze iets ouders is...

8. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Haha Sabrien, snap je helemaal. Het werkt echt zo.

Nathalie: Vrienden hebben de combitest gedaan, omdat ze wilden weten of het gezond is. Dit antwoord krijg je echter niet met de test. Mijn college heeft het moeten doen wegens haar leeftijd. Beide uitslagen waren goed. Hoorde vandaag van een stel waarvan ze werkelijk dachten dat het kindje het syndroom van Down had, gelukkig bleek na de bevalling dat het kindje kern gezond is. Zo zie je maar weer.

Vanavond (na het sporten) maar even verder over babbelen met de as papa. Zit nu in koud huis te wachten tot hij thuiskomt. De CVketel heeft bijna geen water meer en durf hem dus niet aan te zetten, brrrrrr

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ sab... wat jammer dat het niet echt heel bijzonder was... mag je volgende keer mee met de echo ;) dan is het extra speciaal waarschijnlijk ;) zie hyves op je reactie op je vraag... Vind het wel spannend hoor dat bezoekje :S

@ smits.. fleece deken opgezocht..?? lang moeten wachten op je vent ???

@ naat... zie reactie op hyves...

Zo praten we hier veel.. en zo op hyves... wat zijn wij tennisballen zeg :D

10. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden weer gezellig een hoop gekletst hier en op hyves!!!:D

Heb op hyves al gereageerd maar hier ook nog even kort, want ik ben moe en heb al 3 k*t werkdagen achter de rug, dus echt gezellig ben ik ook niet hahahaha

Krisje wat balen van je ei zeg! Die wil zeker wachten op de pasen! Ha mooi niet! Hopen dat het met de verhoogde dosis wel gaat springen!!!

Gelukkig jij bent goed bezig joh! Geen dag meer missen nu he, want hij komt eraan dat ei van jou!!! :D Spannend weer hoor!!!!

Smits ben je nu al gestopt met roken of flink geminderd? Mij is het (schaamschaam) niet gelukt te stoppen met roken... Ik raak er zoooo gestresst van! Maar rook wel minimaal en dat gaat goed. Doe het overigens ook met "goedkeuring"van de vk.
    Gisteren een collega van de huishoudelijke dienst die haar mening erover even ging opdringen. Ik ken dat mens amper! Heb haar ook even duidelijk gemaakt dat ze zich met haar eigen zaken moet bemoeien en dat ik niet om haar mening heb gevraagd. Zo irritant!!! (hormonen??? nee johhh)

Prinses veel sterkte! Laat je weten hoe het is afgelopen??

Vandaag vanaf 12uur tot 22uur gewerkt. Medisch team vergadering gehad, waar de arts een half uur te laat kwam opdagen en de vergadering echt afraffelde grrrr. Later die collega dus nog op mijn dak over het roken en kijk ik vanavond in mijn agenda, zie ik dat ik morgen een leerling bespreking/bijeenkomst heb om 13uur in Amstelveen, maar daarna ook nog een avonddienst tot 23uur... Ik dus weer uit mijn dak! Gelukkig waren mijn collega's + leerling het met me eens dat ik daar morgen niet ga zijn. (hahah of ze durven me niet tegen te spreken hahahah)
    Door al dat drukke gestress vandaag voelde ik terwijl ik bij onze oudste cliënt van 77 zat de kleine bewegen!!!! Ik weet het echt zeker!!! Dus toen dacht ik joh je moet je niet zo druk maken, de kleine vind dat ook niet leuk.

Nou alsnog een heel verhaal geworden... Nog iemand online hier?

11. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    JoJo: IK rook niet hoor. Ben er 8 jaar vanaf en wil dat graag zo houden. Irritant zo'n collega en idd het zijn haar zaken niet. Je kleintje heeft je wel een mooie beloning gegeven gisteren!

Prinsesje: Sterkte!!!!!!!!

12. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Prinsesje wat verschrikkelijk. Veel sterkte.

Jojo, lekker laten gaan die gekke collega! Doe wat je zelf prettig vind.

Hier gaat het niet zo lekker. Ben heel erg misselijk! Net al overgegeven maar voel het gewoon nog die rot misselijkheid. Hopelijk voel ik me gauw beter. Heb wel net een kiwi gegeten misschien dat ik me daardoor ook ietwat beter ga voelen.

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ja naat.. je wilt zwanger zijn of niet hoor ;) neem je al die klachten maar voor lief :p
    Nee hoor meis, wat vervelend.. en dan zeker stik ziek nu achter je bureautje op je werk :(

@ princesje... sterkte zeg! wat een heftig nieuws allemaal

@ jojo... wat naat zegt... Laat ze lekker in de s*ont zakken :) je bent zwanger, dan moeten ze niet te gek en moeilijk gaan doen hoor!

Nou meidne vanmorgen thuis.. Net even mijn zumba nogmaals doorgenomen, nu wat poetswerk verrichten. Vanmiddag invallen en daarna gelijk majo training en zumba erachter aan.. Dan rond 9en thuis en dan weer vroeg het bed in... Maar kom vanavond nog wel even spieken hoor ;) Morgen weer om 7 uur werken :(

14. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Haai! :)

Even nadenken hoor......

@ Nathalie: zoals ik ook al tegen Smits zei, je moet je gevoel volgen wat betreft de combi-test. Wij hebben het wel gedaan omdat het voor mij persoonlijk, wel een geruststelling was maar dat kan voor een ander net zo goed paniek opleveren.....

@ Sabrina: wat fijn dat je zo goed overweg kunt met je zus en dat jullie goed kunnen samenwerken. Hoe gaat het met je rug nu?

@ Prinses: wat een rotsituatie zeg....maar ze kunnen hem toch alleen langer vasthouden als er bewijzen zijn? :(

@ Smits: hier moet ook water bijgevuld worden, heb de verwarming toch maar gewoon aangezet want het is erg koud!

@ Jojo: leuk he is dat als je iets voelt bewegen! :) Doe het inderdaad maar rustig aan, al dat opwinden is nergens goed voor!

@ Krisje: succes vanavond met je les! :)

@ Hyvers: ik heb al héél lang niet bijgelezen, dus sorry als ik niet overal van op de hoogte ben!

Hier gaat verder alles het gangetje, niks bijzonders. Gisteren naar de verloskundige weer geweest, hartje gehoord, baarmoeder gemeten en alles was goed! :)

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Allemaal..ik moet eerst even wat recht zetten...Mijn zus moet niet zo'n combitest, maar mag het doen en krijgt dan alles vergoed...

@ Jojo...wat geweldig dat je wat gevoeld hebt.. op zulke momenten kun je weer heel goed relativeren...

@ Starfish.. Rug is nog steeds niet best.. Lief dat je er naar vraagt. Zag wel gisteren bij de VK dat ze daar ook pilates voor zwangeren geven.. denk dat ik dat maar moet gaan doen als ik eenmaal zwanger ben..

@ Krisje...weer zo'n drukke dag vandaag.. Hoe is het gegaan vanmiddag?

@ Smits..ben je alweer een beetje warm geworden?? En goed dat je niet meer rookt..nooit meer gaan doen hoor.. (zeg is al roker...)

@ Nathalie..vreselijk misselijk zijn..hopelijk is het snel over.. Dikke knuffel (zie hyves)

@ Prinses...wat een rot nieuws zeg..veel sterkte

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Heb maar even op hyves gereageerd...

Behalve op Sab, dus bij deze: en, en, en? Voel je al wat??? :D

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Word ik weer buitengesloten Mutzie..:(...hahha..

Ik voel elke maand wat.. dus nu zeg ik steeds tegen mijzelf dat ik niets voel en dat ik gewoon ongesteld ga worden, haha...

Anders maak ik mezelf alleen maar gek... Maar ik vind wel dat die dagen na de eisprong LANG duren...

Hoe is het met jou?? Heb hyves wel gelezen hoor... je hebt jezelf lekker verwend..Heerlijk.. ik wil dat ook...

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    heftig nieuws van naat he meiden.. hakt er bij mij gelijk zo in :S

Mutz... je hebt goed geshopt las ik ;) zou ik ook weer eens moeten doen (-> zaterdag trouwjurken shoppen :p al krijg ik die cadeau dus dat telt niet echt :D) enne watje... bel gewoon die ha... ben je van je onzekerheid af!!! ;)

@ sab... Pilates is erg leuk, dus dat zou voor mij niet eens een moetje worden.... Heb je retificatie gelezen :) nou mijn gesprek ging wel goed trouwens.. :) alleen was er ook een andere kandidate... 3 jaar ouder, meer ervaring :S duss ja, ik werd het niet :( voelt niet fijn hoor alweer zo'n afwijzing .. plehhh..
    Zumba ging weer goed...! weer veel opkomt en volgende week maar een 2de groep opstarten want met 70 mensen is echt te veel hoor :D duss dat is wel weer goed voor mijn ego ;)
    Net trouwens de post gevonden van vandaag.. De rekening voor onze huwelijksceremonie en trouwboekje is al binnen :D jaja het is nu echt voor het eigen ;)
    Morgen werken, zaterdag verlovingsring halen, jurken passen, s'middags een soliste les geven, 's avonds met mijn ring pronken op 50jarig feestje van mijn tante (normaal geen zin in zulke dingen maar nu wel :D) zondag weer wedstrijd majo... En dan is het weekend weer om..
    En dan heel de week werk, ook inval volledig ingepland.. :)

Jullie plannen?

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Die kris...druk druk druk... maar wel met allemaal leuke dingen.
    Balen dat je het niet geworden bent...hopelijk vind je snel iets voor langere tijd, dan elke keer wat losse dagen..daar leer je wel heel veel van, dus dat is dan weer een voordeel...

Maar volgende week werken??? Is het bij jullie nog geen herfstvakantie?? Ik mag morgen tot 12.00 uur en dan lekker een weekje vrij...jippie

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Smits..ben je alweer een beetje warm geworden?? En goed dat je niet meer rookt..nooit meer gaan doen hoor.. (zeg is al roker...)

Even mezelf verbeteren hoor... Ik bedoelde natuurlijk zeg iK alS roker... haha

Deel Deze Pagina