Bietje: fijn om weer even wat van je te lezen. Ik weet niet of je op vragen zit te wachten maar ik vraag het toch maar gewoon. Wanneer wordt Jona gecremeerd? of is dat al gebeurd? Volgend jaar moet haast wel het jaar van dit topic worden. Na la die ellende hebben we toch wel genoeg gehad dacht ik. Hoop dat de kerstvakantie (gevoelsmatig) nog heel lang voor je duurt...
Hey meiden, Grr, druk ik op een verkeerd knopje, ben ik alles kwijt! Grrr... Maar goed, ik begin gewoon weer opnieuw... @Bietje en Sab: wat fijn om weer wat jullie te horen! Fijn dat ondanks alles jullie toch een gezellige kerst hebben gehad. Kan me voorstellen dat kerst nooit meer hetzelfde zal zijn. Sab: wel van je kleintje genieten hoor! Want Bietje krijgt naast haar zoontje Jona ook nog een neefje of nichtje en daar moet jij je niet schuldig om voelen hoor! Succes bij de echo morgen, doe je wormpje maar de groetjes van mij Bietje: knap dat je ook nog op ons kunt reageren.. Snap dat je daar niet altijd behoefte aan hebt. Wederom een knuffel van mij. Ik denk aan jullie en jullie vlindertje Jona* @Krisje: met een schok heb ik je berichtje gelezen! Wat zit jij in een rollercoaster van emoties de laatste tijd. Dit had ik nooit verwacht! Ik wens je dan ook heel erg veel sterkte. Helaas heb ik ook aan de andere kant gestaan. Het enige wat je kan doen is afwachten... Ben jezelf, ga niet over je eigen grenzen heen. Ook hij mag nu vechten. Heel dikke knuffel en blijf het van je afschrijven he? Wij zullen je steunen! @Julesz: lang geleden! Leuk om weer van je te horen! Hoe is het met je? Hoe gaat het met dokteren? Ik ben het een beetje kwijt, sorry @super: goed dat je het je baas hebt verteld! Nu weer achter het bureau dus, ach, misschien wel lekker met dit weer @gelukkig: wat balen dat je weer ongi bent geworden! Kan me voorstellen dat je baalt! Het gemiddelde zit op 9 maanden, maar dan zijn alle maanden nog te veel... Op naar een vruchtbaar 2010 dan maar!! @prinses: wat een rotsituatie. Toch veel geluk voor jullie in 2010. Nou, ik weet de datum van de MRI, deze staat gepland op 5 januari. De scan op zich vind ik niet zo spannend, meer de uitslag. Deze hoor ik enkele dagen erna via de gyn. Ik ben benieuwd. Verder heb ik de medicijnen gekregen (eindelijk). Deze moet ik één keer per week slikken. Ben benieuwd. Ga vanavond beginnen. Kan er nogal duizelig van worden en moest voorzichtig met alcohol zijn, dus leek het me het best om het na de feestdagen te doen Ben wel blij dat mijn zus het ouders het nu ook weten. Praat toch wel iets makkelijker. Mijn zus is hier ook vaak te vinden. Denk dat ze onze topic ook wel gaat vinden... Dus zus, mocht t zo zijn, zeg even gedag Hoe zijn jullie dagen geweest? Wij maken het wel erg bont, wij vieren namelijk kerstavond, eerste, tweede en dan ook nog een derde kerst... Ach, wel gezellig hoor, maar ben ook wel weer blij als ze weer voorbij zijn. Ga me nu dan ook maar klaarmaken voor de pakjesparty bij mijn ouders. Liefs Mutz
Bietje, zoals velen al schrijven, fijn om wat van je te horen! En idd. erg fijn dat je zo'n warme familie hebt. Daar kun je ontzettend veel steun uithalen. Sabrina staat zoals ik steeds lees veel voor je klaar, iets mooiers voor je zus kun je natuurlijk niet doen. Krisje, hoe gaat het nu met je? Hebben jullie weer gepraat? Voor jou is het zo moeilijk, je weet niet waar je aan toe bent! Heel veel sterkte gewenst! Prinses, leuk dat jullie je gaan verloven, al is het natuurlijk niet op een plek waar je gehoopt had. Woon je nog steeds bij je schoonouders? En heb je al een baan? (kan zijn dat ik het verkeerd heb, maar kan me vaag herrineren dat je geen baan meer had toch?) Wet niet meer wie het vroeg, maar (meesal) voel ik me eisprong, dag erna krijg ik gevoelige tepels en 14 dagen later wordt ik ongi, dus dat zit we goed. Ben eerder bang dat de zwemmers van me vriend niet echt in topconditie zijn. Moet wel eerlijk toegeven dat we niet meer zo druk klussen als de eerste paar maanden hoor. En daarbij zitten we (pas) in ronde 7, dus ga voorlopig nog niet naar de huisarts. Deze ronde moeten we maar weer om de dag klussen.
praten wel, maar niet de hele dag... dat is gewoon veel te vermoeiend. Mijn lichaam geeft nu ook echt aan dat het heel heftig is... Voel me niet lekker, zware hoofdpijn en duidelingen.. Maar dat heb ik niet alleen, maar ook mijn vriend... Vanmiddag heb ik 1,5 uur alleen in het bos gewandeld, mijn vriend ruimte te gegeven en ik een frisse neus... Bij thuiskomst weer gepraat.. Hij weet het niet, heel voelt niet goed te stoppen maar doorgaan is ook niet een fijn idee... Wat hij zelf zegt, hij ziet wel een toekomst voor ons, maar op dit moment is het geen gelukkige en fijne toekomst wat hij voelt... Hij wil (nog) niet uit elkaar en vraagt om tijd... Ik wacht maar gewoon af... sab stuur je toch even een berichtje hoor.. Heb vragen waar mijn vriend (nog) geen antwoorden op heeft... Bietje, fijn wat van jou te horen... zullen inderdaad zware dagen zijn voor jullie... En ik snap het heel goed dat het moeilijk is 'gewoon' door te gaan... sab... veel plezier morgen met de echo, en wel genieten he!! gelukkig... kom op meid, 2010 wordt gewoon jullie jaar.. super.. goed trouwens dat je het je chef hebt gezegd.. zal wel een opluchting zijn... trouwens, hier ook volgens mij een eisprong gehad.. mijn tepels doen ontzettend pijn... Joepie!! :S
Jeetje Kris wat een kl*te zooi zo met de feestdagen! Ik heb helaas ook in jouw schoenen gestaan. Hij kon ook niet zeggen waar het aan lag, maar wist ook niet of hij verder wilde. Dit was met mijn ex. Uiteindelijk zijn we uit elkaar gegaan, omdat we er allebei niet over spraken en het lieten gebeuren. Gelukkig is de communicatie open bij jullie dat geeft mij hoop. Heel veel sterkte meid en is het een idee om een weekje bij je ouders te logeren? Een man weet pas wat hij mist als het er niet is en dat is echt waar! Gewoon een week rust voor jullie allebei zonder contact. Is echt moeilijk maar vaak wel goed! Hele dikke knuffel meid hoop dat jullie eruit komen... Bietje wat goed om weer even van je te horen. Zo te horen houd je je ontzettend sterk. Ben blij dat de bevallingservaring ook iets soort van moois is geweest tussen Mark en jou. De meeste steun moet je natuurlijk van elkaar krijgen. Hebben jullie nog foto's gemaakt van Jona of was dat te pijnlijk? Lijkt me nl een hele moeilijke keuze om te bedenken of je dat wel of niet zal doen... Dikke knuf! Sab heel veel succes en hopelijk ook plezier bij de echo van morgen. Ik hoop dat je er toch een beetje van kan genieten als je je kindje rond ziet zwemmen in jouw buik. Dikke knuf! Julesz leuk om van jou te horen! Weet niet meer zo goed wat je hebt geschreven maar hoop dat alles goed met je gaat! Prinses voor jou ook geen leuke feestdagen dus. Heel veel sterkte ermee iig! en gefeliciteerd met de aanstaande verloving! Gelukkig balen dat je ongi bent geworden bah bah bah! Net als de anderen wens ik je een heeeel vruchtbaar 2010!!! Super lekker dat je weer binnendienst hebt zeker?? Lekker hoor! Nog 11 dagen tot de echo spannend hoor en ook wel dubbel voor jullie denk ik. Voelt het nu anders dan je vorige zwangerschap?? Hier de kerstdagen ook weer overleefd. 1e kerstdag met schoonfamilie geweest en gister gewerkt en 's avonds bij mijn zus ge-gourmet met wokpannetjes. Vandaag voelen we ons allebei niet lekker dus afwisselend op de bank en in bed. Morgen gelukkig vrij. Die kleine in mijn buik lijkt er niksvan te merken want ze springt zo hard dat mijn buik op en neer gaat. Ro heeft het vandaag ook gezien en schrok zich kapot hihi. Nou ik hoop wel dat jullie allemaal meer geluk mogen hebben in 2010 want al deze verdrietige dingen op de valreep van het jaar zijn gewoon niet grappig meer. Dikke knuffel voor alle meiden die hem nodig hebben!!!
@ Jojo.. ik ga proberen te genieten.. Het komt allemaal wel weer goed, het is gewoon even lastig.... Allebei niet lekker?? Misschien toch weer te hard gewerkt? Rust lekker uit en laat je toch maar door je niet fitte mannetje verwennen.. @ Kris.. heb je mail beantwoord, hoop dat je er wat van snap.. als ik mijn gedachten op een rij moet typen, staan ze meestal door elkaar... Ik dacht ook net als Jojo, dat het misschien een idee is om even weg te gaan. Voor jou wat rustiger en vriendlief heeft de ruimte om na te denken en te bedenken wat hij mist.. Zowel als je jij er niet bent en op dit moment in jullie relatie.. Dikke knuf
@ Super.. jij vroeg aan Bietje wanneer Jona gecremeerd zou worden. Bi heeft op hyves geantwoord maar dat lees jij natuurlijk niet. Ze heeft het ziekenhuis gebeld om te vragen wanneer het zou zijn, want de post was al twee dagen niet geweest en ze was dus bang dat hij al gecremeerd zou zijn. Nu schijnt het zo te zijn dat de crematie van kinderen tot 24 weken, maar 1 a 2 keer per jaar gebeurd.. Raar idee, maar een engeltje is hij toch al schrijft ze. We wachten het maar af..
Bietje en Sab, lijkt me vreemd om te weten dat iemand er niet meer is maar er volgt geen begrafenis/crematie. Kan me voorstellen dat je dan moeite hebt met de afsluiting en verwerking. Vaak hoort dit toch bij een rouwproces. Is het voor jullie misschien een idee om een doosje te maken en dat iedereen in het gezin hier iets in doet voor hem en het dan begraven op een mooie plek? Vaak helpt dit, vooral bij kinderen. En bietje...misschien iets direct maar ik weet niet hoe ik het anders moet vragen en ben er wel benieuwd naar eigenlijk...Hoe willen jullie het verder? Wil je over een tijdje weer proberen om zwanger te worden of laten jullie die droom nu varen? Veel sterkte nog steeds en we denken aan jullie. moeilijke dagen zo.... Krisje....wat Jojo zegt is waar...een man weet pas wat ie mist als het er niet is..er is zelfs een liedje van..als het dan niet waar is weet ik het ook niet meer. Hopelijk houdt ook jij het een beetje vol tijdens deze dagen. Wat zijn de plannen met oud en nieuw voor jullie..gaat dat nog door nu? Jojo..fijn kerst met de familie..hier hetzelfde verhaal. Prinsesje...jeetje verloven terwijl hij in de gevangenis zit...zou je niet liever wachten tot hij vrij is dan? Mutz: pffff nou we gaan duimen voor jou 5 januari... Heeft je zus kinderen of wil ze die ook graag dat ze hier ook veel zit? Super: jeeeeeh nog maar 11 dagen voor jouw echo. Die gaan vast snel voorbij nu. Gelukkig, ja wat doe je fout? Heb je je biologie boeken erop nagekeken. nee hoor...Als je het zelf niet vertrouwd ga je gewoon naar je arts. Dan weet hij alvast waar jullie mee bezig zijn en zegt hij vanzelf wanneer hij het tijd vind om in te grijpen en je door te sturen. Bij ons was dat bij 1 jaar proberen uiteindelijk, maar dat is voor iedereen anders en het ligt ook aan je medisch verleden e.d.. Hopelijk is het niet nodig en is het volgende maand raak, zou een mooi begin zijn van het nieuwe jaar toch..? Julez..leuk om jou ook weer te horen..ben je naar de arts geweest met die onregelmatige cyclussen? Op zich vind ik het nog meevallen hoor, alleen die 74 valt natuurlijk op, maar de rest is vrij normaal van wat ik bergreep van mijn gyn. Mijn cyclussen zijn ook zo, ook met zo een lange ertussen(56 bij mij). Heb je in die periode misschien last van stress gehad ik had toen mijn verhuizing. Ook als je veel afvalt kun je hier last van hebben. Iig wens ik jou ook al het geluk in 2010. Aan iedereen die ik vergeten ben...2010 wordt ons jaar meiden!!!!!!!!
Even een hele snelle reactie voordat ik ga werken. Vanavond reageer ik op iedereen. Kris: Gatverdamme wat een klote situatie. Ongelooflijk hoe ineens je toekomst ut elkaar kan spatten. Blijf praten is het enige advies wat ik kan geven ( en ben niet de enige zo te lezen). Lieverd heel veel sterkte en een dikke knuf + schouder om op uit te huilen. Sab: Succes vandaag!!!! Laat je weten hoe het was. Bietje: Fijn om wat van je te horen (ook van jou Sab). Bietje goede familieleden en vrienden zullen jullie verdriet niet vergeten en verwachten niet dat het leven na 1 januari weer gewoon verder gaat. Helaas bestaan er ook sukkels die dit wel verwachten. Niets van aantrekken en lekker links laten liggen.
Hey dames, @ Manon; Ik denk dat het uiteindelijk wel goed komt, maar het is nog niet zo regelmatig. Ik heb niet zoals de meesten van jullie dat je merkt wanneer je ei-sprong is. Dus dat is lastig mikken Wel heb ik regelmatig, als je je handen op de onderkant van je buik legt,links en rechts dat het regelmatig gevoelig is, of als ik kracht zet ( alsof je perst). dat het daar pijn doet. Heeft iemand anders dat ook gehad ? Daar maak ik me wel eens zorgen over.. Maar probeer geen beren te zien... @ oa mutzie over het doktoren: Ik kijk het nog een tijdje aan voordat ik de dokter contact. Heb al wel een nieuwe huisarts met minder eikelgehalte dan de vorige.. Kijken hoe dit bevalt. Ben benieuwd hoe het met jou gaat lopen met de medicijnen de komende periode.. Xxx
Hahah Julesz nee hoor ik krijg nog steed geen grote happen door mijn keel! Voel me gelukkig weer wat beter! Denk dat ik gewoon een beetje te moe was! Die pijn die je beschrijft klinkt als pijn bij je eierstokken. Daar had ik ook last van. Bij mij zat er een gaatje in als gevolg van een iets te heftig gesprongen eitje! Ik had er ook last van tijdens de sex. Het kan zijn dat je een cyste op je eierstok hebt??? Zeker wel iets om even bij de huisarts na te vragen. Dan kan je dat iig uitsluiten!
Hmmm, daar zeg je wel wat. Ik heb wel twee keer, de dag voordat ik ongesteld moest worden, sex gehad en dat deed me daar pijn! Steken! Zal er tijdens de intake met de nieuwe HA melding van maken. Dank je! Xx
Hoi meiden, Zo wat spannend zeg...pfffffffffff was ik ook nog niet meteen om 11 uur aan de beurt.. Maaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr alles is goed met de kleine gerrit.. groeit mooi op schema en sta vandaag op 13 weken precies, maar ga echt mijn banner niet aanpassen hoor... Voor de 20 weken echo moeten we naar het ziekenhuis. Ik heb schisis en dat is een sluitingsprobleem. Nu is schisis mooi te verhelpen, maar een open ruggetje is ook een sluitingsprobleem en dat is natuurlijk een heel ander verhaal. De 20 weken echo gaat de gyn dus maken... oh ik heb het al zo op ziekenhuizen..bleh..nou ja het is voor een goed doel.... @ Jojo..fijn dat je je weer beter voelt, rustig aan doen jij he... @ Kris.. hoe is het vandaag??
haha sab... wat ben je een muts.. meiden heb sab net gemaild, vandaar deze reactie hier gaat het redelijk, aan de ene kant geeft vriend aan niet te willen stoppen, voelt niet goed en hij zegt ook wij zijn L & K dat is toch gewoon. Aan de andere kant geeft hij wel aan dat de liefde heel erg bekoeld is, en dat het nu niet goed zit waardoor dat is gekomen.. Ik zie het maar dat ons aan een zijden draadje hangt, mijn kacheltje wordt hierdoor extra aangewakkerd terwijl bij mijn vriend zijn vlammetje als waakvlammetje brand... afwachten dus... sab, wil je het eigenlijk weten of het een gerritje of gerdinetje wordt bij de 20 weken echo??? jojo... hoe is het vandaag? jullie samen al iets beter?? rustig aan doen op jullie vrije dag he... laat je meisje maar flink dansen in je buik Julesz... zou ook naar de dokter gaan... hoeft niets te zijn, maar even daar zekerheid in krijgen is vast fijn.. aafhhhh... weet echt niet meer wat de rest heeft getypt... sorry! maar 1 positief ding, vandaag voor het eerst geen tranen bij het lezen van jullie lieve reacties... Dank je wel meiden, jullie doen me goed! oja, trouwens, vandaag toch nog bloed geprikt, wil wel graag weten of de 150 gr wel heeft gewerkt,.... xx mij
Sab wat fijn dat alles goed is met jullie kleine Gerrit! Al ben ik ervan overtuigd dat het een Geraldine is!!! Wel spannend die 20weken echo in het ziekenhuis he... Als dat allemaal goed is weet ik zeker dat het echte genieten voor je kan gaan beginnen. Heb je vandaag wel genoten van het beeld van jullie kleine wonder?? Ben super benieuwd naar de echo foto's! Kan je ze inscannen???? Naat hoe was jouw controle bij de vk? Je bent zo stilletjes gaat het goed met je??? Kris goed dat je wel bloed laat prikken, dan weet je dat tenminste. Echt een klote situatie zit je in bah ik voel gewoon wat je voelt, omdat ik weet hoe het is die onzekerheid en dat is alles behalve grappig... Nogmaals een dikke knuf! Hier gaat het weer goed hoor! Vanmiddag naar Leen Bakker geweest voor kant en klaar gordijnen voor de babykamer. Erg schattige gevonden. Ook nog even op mandjes jacht geweest voor het kamertje en ook weer goed geslaagd. Ga nu lekker een verse tomatensoep maken, want na al dat gesnaai van de afgelopen dagen kan ik wel iets lichts gebruiken! Heb besloten dat ik ook echt niet meer aan ga komen dan nodig is!
Sabrina: fijn om te lezen dat de echo goed was. En dat gerrit of gerda goed groeit. He bah jammer dat je naar het zieknhuis moet met de 20 weken. Heb het ook niet zo op ziekenhuizen. Krisje: jeetje wat onzeker allemaal. Moeilijke situatie zeg! Hoe voel je je nu? pfff lastige kerst heb je achter de rug. Jojo: weer lekker aan het shoppen geweest...kan niet wachten tot ik ook kan gaan beginnen Smits: hoe gaat het eigenlijk met jou? Nog last van vervelende kwalen???
2010 kan toch alleen maar positief voor ons worden? Wat een hoop ellende hebben we gehad (gelukkig ook heel veel goed nieuws ) @Krisje: ik denk aan je! Wat een rotsituatie zeg! Gewoon al je gedachte, vragen en zekerheidheden hier spuien hoor! Wij zijn er ook om je te troosten, op te beuren en je gelijk te geven hoor. Goed dat je bloed bent wezen prikken, dat lichaam moet hoe dan ook haar best weer gaan doen. Je gaat het zeker weten nog nodig hebben. Uit dit dalletje gaan jullie zeker komen!! @Sab: wat fijn dat het goed is met kleine gerrit! Echo in het ziekenhuis is denk ik net iets anders, maar wel fijn dat ze de kleine even extra goed checken. @Manon: hoe is het met jou?? Nu is het echt bijna zo ver he? Spannend hoor!! @jojo: minder dat je je niet zo lekker voelde... Heeft de soep je goed gedaan?? @Smits: je bent maar stil over jezelf. Gaat alles gewoon lekker goed? Ik hoop t natuurlijk. Oh meiden, duimen jullie morgenochtend even voor me? Mijn scan is verzet van volgende week naar morgen. Vind het zelf wel fijn, heb ik het maar gehad. Volgende week de uitslag denk ik. Even spannend, maar er is vast niks aan de hand. Al even niks van Nathalie gehoord... Zal alles wel goed gaan?? Naat: laat van je horen!!
Spannend Mutz!!! Ik ga me helemaal suf voor je duimen!!!! Wel lekker idd dat het eerder is, dan heb je ook eerder een uitslag en zekerheid. Wel super spannend allemaal!!!! De soep heeft goed gedaan hoor! Net 2 weken achterstallig strijkwerk weg gewerkt pff heb er 2 uur over gedaan, maar t is weer lekker weg allemaal! Nu t laatste wasje in de droger en dan ligt er weer een stapeltje te wachten, maar dat is minder dan strijk van 2 weken! Morgen een lekkere dienst van 11 tot 19uur en woensdag weer lekker vrij. Even relaxen is ook niet verkeerd!!! Mandjes die ik gekocht heb vanmiddag zijn weer ingeruimd en de nieuwe gordijnen gewassen. Dan is het echt klaar als ze hangen! Ga ze t weekend inkorten en dan ff de roede ophangen en klaaaaar! Zo even een nikszeggend praatje maar had gewoon zin om het te delen! Slaap lekker meiden en heel veel succes morgen Mutz!