Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    mutz... dat is wel fijn dat je eerder mag komen... Normaal is het ongeveer 3-5 werkdagen op de uitslag, voor mijn knie heb ik 3 x een mri gehad... Heerlijk warm en slaperig word ik ervan haha :D Maar met nieuwjaar in het verschiet zal het inderdaad wel volgende week worden...

Jojo... wat leuk de finisching touch van het kamertje zo te horen... :D WIj hebben gister verse tomatensoep op, was heerlijk na het zware tafelen... bij jullie vast ook... ;)

en zoals de andere meiden al zeiden, waar zijn naat en smits gebleven de afgelopen dagen!?!?

Nu even weer spuien he.,.. moet blijven praten :p toch?? haha... Naar mijn ouders voor even is geen optie.. Mijn vader (en misschien zelfs mijn moeder ook wel :S) is niet heel makkelijk wat betreft zijn dochter en als die weet wat mijn vriend mij nu aandoet (qua kwetsen en verdriet) dan mag ik niet eens meer met hem trouwen of we nu doorgaan of niet.. Mijn vader is heel zwart wit, ben je niet lief voor mijn meisje dan mot ik je niet :D erg lief natuurlijk maar dat heeft ook wel eens zijn keerzijde... Duss naar mijn ouders huis is geen optie.. Probeer hier gewoon maar zoveel mogelijk afstand te houden, mits ik merk dat vriendlief het op prijs stelt dat ik in de buurt ben...

mutz... hoop wel dat we uit het dal komen maar ben me heel erg van bewust dat het nog steeds 80 % op uitmaken is voor mijn vriend.. Minimaal denk ik zelfs... dus misschien heb ik maar 5 % kans op ons... :S wacht maar af, ben meer gerust... Niet de paniek die ik de afgelopen dagen voelde.. Daardoor was mijn hoofd helemaal vol en was ik een echt emotioneel wrak :D:D nu gaat het naar omstandigheden redelijk denk ik

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    gelukkig weet je dat ik nu zie dat je gelijk jarig bent met mij en mijn vriend... of wisten we dat al ??? ;) haha wat een toeval

3. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Krisje: goed dat je weer even komt spuien, gewoon blijven doen hoor. Ik vind het wel knap van je dat je hem die ruimte kan geven. en wat je vader betreft, zo is de mijne ook.....dat is inderdaad geen optie. Nou ik duim voor je meid! Hopelijk trekt hij snel weer bij en is dit gewoon een paniekaanval ofzo.....

Mutz: duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
    duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

Zo, nu maar eens aan het werk ;)

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    2 duimen en 2 tenen in mijn mond voor je hoor mutz...

xx

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Mutzie...heel veel succes vandaag... Denk aan je..

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    hey Mutz,
    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
    sterkte vandaag meisje.....
    Ik duim ook voor je. Laat je snel wat weten....

XX Manon

7. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey meiden,

Dank je voor he duimen, lief van jullie. Moest lachen toen ik jullie berichtjes las :D
    Alles goed gegaan. Moest in een buis liggen met nog iets over mijn hoofd. Leuk muziekje op en helaas weer fijn een naald in mijn arm: contrastvloeistof... En nu maar weer afwachten... 7 januaru krijg ik de uitslag. Dus de duimen kunnen we tot rust komen. Tot donderdag, want dan gaan we duimen voor Manon.

Kris: hoe is het met je? Nog ontwikkelingen? Moet veel aan je denken hoor, wat een rotsituatie! Kan er maar moeilijk blij, laat staat jijzelf... :(

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    lekker negatief weer hier... :S heb het gevoel dat alles voor het laatst is... voor het laatst samen gekookte aardappels eten (eten dat niet vaak samen :D vriend eet die altijd bij zijn ouders mee als ik normaal lesgeef) voor het laatst dat enzo... Zei dat ook tijdens het eten, en vriend reageerde ook met, ja zo voelt het voor mij ook... Hij wil ervoor knokken zei hij, maar heeft het idee dat hij het niet meer kan... dat het op is... :S moeilijk dus, nu wederom alleen, meneer had vergadering...

zucht...

mutz... 7 januari is ook snel hoor... duurt maar 1,5 week! en met oud en nieuw gaat het waarschijnlijk extra snel...

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Gatver Kris, dat zijn geen leuke momenten... Afstand nemen van elkaar, zoals andere meiden ook al zeiden, gaat niet lukken? Misschien dan niet bij je ouders, maar bij een vriendin ofzo? Zou je graag verder willen helpen, maar het is nu aan je vriend... Wat moeilijk zeg, dat afwachten...

10. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Krisje, Wat lijkt me dat allemaal moeilijk zeg! Je zou natuurlijk duidelijkheid van je vriend willen hebben, maar als hij het zelf (nog) niet weet is het natuurlijk erg moeilijk. Het beste zou misschien zijn als je tijdelijk van huis weg bent, of hij. Dan kan hij beseffen wat hij mist. Maar zoals je al schreef is dat geen optie. Mijn ouders zouden dat ook minder leuk vinden als je snapt wat ik bedoel. Hoop zo voor jullie dat alles goedkomt. Als een relatie overgaat is het nooit leuk maar zeker niet in jullie situatie. Het trouwen, kinderwens enz.
    Want stel dat het niet meer goedkomt moet je ook je kinderwens voorlopig laten varen, lijkt mij ook niet gemakkelijk.
    Ook wij hebben weleens een relatiedipje, dan moeten we elkaar weer ff wat meer aandacht geven en komt het allemaal goed. Hoop dat jullie er samen uitkomen.
    Wat ga je met oud en nieuw doen? Samen met je vriend of alleen? Dikke knuf
    Trouwens......ik wist iid. dat we allebei 30 jan. jarig zijn, word ik alweer 29! Bahhhh

Mutzie, Dit heb je gelukkig alvast gehad, nu duimen voor 7 jan.

Manon, Wat gaan ze donderdag precies doen? Een intake? Veel succes iig. Wat is bij jullie ook alweer de reden dat het zwanger worden niet gemakkelijk gaat? Sorry, ben het vergeten!

Bietje, Hoop dat het een beetje met je gaat! Dat je deze dagen een beetje doorkomt. Heb je al gehoord wanneer de cremaie zal zijn?

Sabrina, Super dat de echo er goed uitzag. En was het er 1? Jij was toch degene die schreef dat het er wel 2 konden zijn?

Hier alweer dag 5! Heb deze keer veel bruinverlies gehad. Deze ronde gaan we maar weer ff goed ons best doen. (de afgelopen 2 rondes niet echt goed geklust)!!!
    Vandaag me auto gekeurd, moest een nieuwe accu, deed het niet meer zo heel goed, en aangezien het volgende week behoorlijk gaat vriezen maar een nieuwe!
    Hier wordt al aardig wat afgeknald met dat vuurwerk, me hondje scheit in zijn broek hahah. Hij wijkt niet van me af, ging net plassen, komt hij zelfs in de wc naast me ziten. Hij loopt de hele tijd achter me aan haha. Gelukkig kunnen we haar met oud en nieuw bij me schoonouders brengen, zodat wij zelf kunnen gaan feesten. We gaan voor 12e naar me schoonouders en mijn ouders, en na 12 uur naar vrienden, daar is heel de vriendengroep (20 man)!!!

Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

11. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    even reageren op gelukkig... Naar vrienden is ook geen optie.. wacht maar gewoon af :S
    gaan met oud en nieuw bij onze vrienden vieren. Hier zijn alle bevriende stelletjes... Normaal erg gezellig, ben benieuwd hoe het dit jaar is...

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Gelukkig... Wat goed om te lezen dat jullie er deze ronde weer volledig voor gaan klussen, dan moet het in 2010 toch goed gaan komen.
    Er zit maar een beeb in mijn buik hoor, maar dat wist ik, want had met 9 weken ook al een echo gehad...

@ Kris.. ik weet dat je het niet wilt horen, maar ik moet het gewoon typen.. Ik vind dat het nu tijd word om voor jezelf te kiezen en dus Kris op plaats 1 te zetten.. Oke jij hebt geen mogelijkheden om even tijdelijk ergens heen te gaan. Misschien moet je vriend dan even andere woonruimte gaan zoeken.. Je kunt gewoon niet goed nadenken als je steeds bij elkaar zit.. dan kom je er niet goed uit.. Ik weet dat dit niet is wat je wilt horen, maar als hij er ook voor wilt vechten, dan mag hij er wat mij betreft ook best wat voor doen...

Dikke knuffel... (sorry als ik bot overkom, is niet de bedoelin, maar vind het niet eerlijk hoe je vriend jou nu behandeld)

13. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    ooo Kris, kan je echt niemand in je omgeving in vertrouwen nemen, dit kan je niet alleen. Wij zijn er uiteraard voor je, maar een paar echt armen om je heen kan geen kwaad. Meid hoop zo dat jullie eruit komen of liever je vriend eruit komt.

Mutz: fijn dat je vandaag al terecht kon. Je kan het maar beter achter de rug hebben.

Sab: Ben helemaal blij voor je dat echo goed was. Probeer te genieten he! Lukt het nu niet dan komt het vast het goed wanneer je de kleine gaat voelen. Dat is echt een feestje.

Bietje: Lieverd iedere dag denk ik aan je. Hebben jullie nog duidelijkheid gekregen waarom het hartje van Jona gestopt is?

Gelukkig: Succes deze ronde!!

Manon: nog 2 nachtjes slapen.

Super: wat fijn dat je geen buitendiensten meer heb. Aardig dat je baas zo meedenkt.

Naat: Hoe is het?

Vandaag heb ik weer een off-day. Stond bij een klant en hups daar was de duizeligheid weer. Net of er iets knaps in je oor en hoppa daar gaat de wereld. Snel naar huisgegaan en op de bank geploft met een emmer. Blech hoopte zo dat ik er vanaf was. Maar goed de aanval was minder heftig dan de vorige keer dus dat is dan weer positief.

Gisteren mijn urine nog laten testen op een blaasonsteking. Was gelukkig allemaal inorde. De gevoelige buik kwam denk ik van mijn darmen. De kleine is gelukkig lekker druk en weet nu al precies te vertellen hoe ik moet liggen. Bevalt het niet dan wordt ik getrakteerd op een penalty-oefening, hihi.

Morgenochtend gaan we naar de gemeente om de erkenning te regelen. Fijn gevoel dat dat dan inorde is.

Oja Jojo vergeet jou helemaal *schaam*: Leuk dat je het kamertje aan het opleuken bent. Wij meten nog hard aan de slag. Alles is in huis maar ben met verfen van de deuren beneden begonnen.
    Tip voor iedereen; gebruik geen verf op waterbasis voor dit soort dingen. Wat een kl*te spul zeg. Je hebt 4 lagen nodig eer dat de oude lichte kleur er niet doorheen komt en je blijft strepen zien.
    Moeders en vriendlief gaan het gelukkig overdoen met terpatinebasis.

18 januarii gaan ze de pui plaatsen- mits het niet vriest. Helemaal leuk.

14. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Hey dames,

@ Mutz; wat fijn dat het goed ging ( los van de ellendige naald), en nu dus even afwachten. Gelukkig zit oud & nieuw ertussen, voor je het weet is het alweer 7 januari...

@ Gelukkig, wij zijn hier hetzelfde van plan, flink klussen, deden we al, maar om de dag....wordt wel een beetje moe van de gedachte maarreh, we moeten daar deze maand maar aan geloven..2010... is ook een mooi jaartal voor een beeb!!
    Wij zijn dit jaar met oud en nieuw lekker thuis, ik geloof wel dat er vrienden over de vloer willen komen, open huis. Vind het prima.....

Manon, jij hebt al bijna je afspraak voor de intake, spannend hoor. Gaan jullie alles doorspreken en daarna een vervolgafspraak voor de voorbereidingen of gaat het anders in zijn werk..

Krisje, ik denk wel dat Sabrina een punt heeft. Als ik het alleen al zo lees, wordt ik er al moe van. Laat staan als je de hele tijd in deze situatie zit! Ik hoop zo voor je dat het weer goed komt en je verder kunt dromen over jullie toekomst.En ook uitvoeren. Maar dit gejojo is ook niks.

Nathalie is al een tijdje afwezig niet? Hoop dat alles goed gaat...

Xxx

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    He gedsie Smits.. wat vervelend dat het weer terug is. Gaat het nu wel weer wat beter?? De kleine laat in ieder geval goed van zich horen en dat is natuurlijk super fijn...
    Mmm dat verf werkt dus niet.. grrrrrrr heb ik ook zo'n hekel aan, ben je goed bezig, moet het al meerdere keren over is het nog niet goed..
    Zal ook even voor Bietje antwoorden. Zij moeten 31 dec terug naar de gyn, dan gaan ze het een en ander doornemen. Volgens mij bloedonderzoek e.d. Dan heeft ze nog begin feb een afspraak staan... Spannend dus weer...

Mutzie... was je net helemaal vergeten, maar dat kwam omdat ik op Kris moest reageren... Mooi dat het goed is gegaan, vind het altijd zo krap in die scans, gelukkig heb ik nooit contrast vloeistof gehad, haha.. Nu maar hopen dat het snel de dag van het antwoord is en dat het positief is..

Julesz...klopt Nathalie is al een tijd niet geweest.. Die heeft het vast heel druk met alle feestdagen..(hoop ik)

16. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    sab, even een vreselijk oppervlakkige vraag van mijn kant ( voor de afwisseling) vanwaar eigenlijk maya de bij?

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    smits..wat balen die misselijkheid. Zit er misschien iets anders niet goed in je lichaam... ijzer, bloearmoede wat dan ook??? je bent nu al zo ver dat die misselijkheid toch wel ver eraf zal gaan... Fijn dat je morgen gaat erkennen. Dan is het helemaal zeker!

Sab en julesz volgens mij ook... Ik wil eigenlijk niet dat hij weg gaat... :S stel dat hij dan beslist niet meer door te willen gaan, dan heb ik die laatste dagen/weken niet meer gehad... En ik wil dat niet missen... :'( Ik wil niets missen dat is duidelijk, maar kan denk ik niet echt zonder hem...
    Mijn beste vriendinnetje die ik het zou willen vertellen is net een week op vakantie. En de andere vriendin/collega, die weet dat we bezig waren met zwanger worden, wil ik dit liever niet vertellen. Vind het zelf al bizar, trouwplannen, zwanger willen worden en dan dit. Dus dat is geen optie voor mij. Andere vriendinnen, niet veel hoor, zijn allemaal gemeenschappelijke vrienden en dat is ook niet echt fijn, dan blijft dat ook in hun hoofd spoken... vooral met oudjaar...

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Tis weer eens dinsdag!

@Smits: balen dat je je zo rot voelt... En dan zit het verven ook al niet mee ;) Fijn dat vriendlief het over wil doen. Kamertje zal wel mooi worden. Helemaal super natuurlijk dat de kleine zich zo goed laat voelen. Misschien beetje pijnlijk ook of is het vol te houden?

@Gelukkig en Julesz: zet hem op deze maand. Ik vind het een mooie maand om zwanger te worden :)

@Kris: sorry, maar ik ben het ook wel met Sab eens... Maar kan me ook voorstellen dat je het gevoel hebt het uit handen te geven als hij even bij je weggaat.. Erg dubbel dus...

Hier wordt oud&nieuw bij zus gevierd met vrienden en daarna nog even naar de kroeg.
    Zit nu film te kijken: Deep Impact, wat zijn jullie aan het kijken?

Oh jojo, ik was je ook vergeten... Helemaal gaaf dat je zo ver zijn met het kamertje. Al foto's??

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh lees nu je reactie Kris... Snap je gevoel...

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hier ook deep impact op...

Deel Deze Pagina