Ik ben vandaag ongesteld geworden, dus deze ronde duurde 36 dagen. Ben erg benieuwd of ik nu weer naar de 28/29 dagen ga of dat ik onregelmatig blijf! Ik kom net bij me zus vandaan, heerlijk met me nichtje van 2 jaar in het badje gespeeld. Ben gewoon blij dat ik ongesteld ben geworden, had natuurlijk liever zwanger geweest maar was zo vreemd allemaal deze ronde. Nu heb ik tenminste duidelijkheid en kunnen we op naar de volgende ronde, ga nu ovulatietesten gebruiken, dus ben benieuwd. Op www.menstruatiekalender.net geven ze aan dat me gemiddelde nog steeds 28 dagen is, dus heb me banner erop ingesteld.
@Gelukkig: fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Snap dat je liever zwanger was geweest... Nou, op naar de volgende ronde dan maar! Leuk he, kleintjes Heb nog geen nichtjes/neefjes, maar wel veel vriendinnen met kids, altijd leuk. Nu wordt het tijd voor ons eigen kleintje, toch?
hoi hoi meiden, @ mutzie... zo dat was een lang berichtje van je vanmorgen! goed gedaan.. Lekker dat je toch onverwachts vrij was vandaag...!! vandaag de laatste pil van mijn eerste doosje etos zwanger worden op... duss morgen goed kwaad worden op mijn lichaam en dan word ik ongi... !! haha als het zo zou werken Als ik zwanger zou worden zou ik stoppen... per direct... en dan alles in het lesgeven stoppen... kindje gaat voor vind ik.. @ 1979... kom op, alle positieve punten gaan zien.. Net als ik... Ongi worden is niet fijn, veel krijgen klachten e.d. maar ik snap je helemaal hoor... Vandaag heb ik een bui maar heb ook al redelijk wat k*t dagen gehad hoor... gewoon op naar de volgende dag... @ jojo... hier rook vrij... allebei onze ouders roken als ketters en nu zijn mijn vriend en ik best anti (groot woord, laat iedereen in zijn waarde en snap dat het een verslaving is en dat veel er niet mee kunnen stoppen) rook daardoor geworden... Bij ons word er dus ook niet gerookt... Erg fijn als je namelijk zelf niet rookt... Maar dat snappen (schoon) ouders gelukkig... En niet te gefocused raken he?? dan word je gek van je zelf...!!! dus niet te veel testen, vrij gewoon als je wilt en jouw tijd komt van zelf toch??? @ liessie... waarom denk je dat ik expres hele dagen bezig ben?? kan ik tenminste niet in de piekerfase belanden hihi @ beginneling... spannend de komende week...!! en zie boven, plan heel je week vol dan denk je er het mist aan @ starfish.. Het aanmelden komt vanzelf... ik snap het best hoor, dat je (nog) bang bent dat het mis gaat... zou ik ook zeker hebben.. Hebben ze niet zo'n opblaasband die je bevrucht eitje/mini baby beschermt tot hij/zij het zelf kan ???!! dat zou ideaal zijn!! @ gelukkig! "Gelukkig" dat je ongi is gekomen... snap heel je frustratie en onzekerheid... OP naar de volgende VRUCHTBARE ronde... Trouwens las op internet dat mensen die minder dan 1 x per week seks hebben 16 % kans hebben op zwangerschap. 1 x per week 23 % 2-4 x 35 % en meer dan dat 50 % kans... !!! Als ik de aantallen goed heb onthouden dokter kris sprak weer Nu mijn dagje... Vandaag heeel actief geweest.. vanmorgend dus 6 km kano gevaren.. Zonder om kieperen Daarna heerlijk in de tuin gelegen om een bruin kleurtje op te pikken en vanavond met mijn mama naar oma gefietst (35 km heen en terug) dus erg actief geweest al zeg ik het zelf...!!! Meiden, ik ben trouwens in een stuiterfase!!!! Mijn schoonouders worden bij ons op het erg... 2 huizen met een giga tuin eraan.. En nu komt mijn schoonma soms (als ik het druk heb in de week) de was halen en wast ze die even, omdat ze toch in de ww zit en dus thuis is... Om mij te helpen Vaak heel lief natuurlijk, soms vervelend omdat ik me dan schuldig voel... Dwaal af! Nu kwam ze vanmiddag toen ik in de tuin lag naar mij toe, euhh Kris, en ze twijfelde even leek.. Proberen jullie zwanger te worden?? Was bij jullie in de badkamer en zag een pillenstrip liggen en zag dat het zwanger worden pillen waren (achterkant staat dat er op)!!! ik helemaal warm (was natuurlijk al warm maar herstelde goed.. Loog (!!!) dat mijn ongi de laatste keren er pijnlijk was en dat de huisarts homiopatische middeltjes adviseerde en dat ik had gelezen dat deze goed waren... Ze moest eens weten a dat dat niet zo is en b dat ik niet eens ongi wordt!!!! Ik had natuurlijk graag eerlijk willen zijn maar mijn vriend is weg en wilde wel overleggen of hij wel wilt dat anderen weten weten dat we gestopt zijn... Dusss ben nu sinds 3 uur helemaal van slag en heb mijn vent net maar gesmst of ik het mag vertellen omdat het me niet lekker zit Dus helemaal hyper en kan de komende uren niet slapen denk ik!!
ja hoor... net nu ik helemaal alleen thuis ben, niet met mijn maatje hierover kan praten, zijn ook jullie allemaal offline jullie zouden mij het weekend toch doorslepen.. ??? lekker meiden hoor.. hihi
nou mijn vriend smste gister nog terug wat wil je dat ik daar op zeg (het te vertellen aan de ouders) ik zo.. ja betekent dat je serieus beslist dat mensen het weten (nu staat er natuurlijk minder druk achter) en nee betekent dat je het op een laag pitje gaat zetten... toen smste hij terug nee, laat maar gaan.... Dus ik, de onzekere , smste hem weer van wil je stoppen met proberen dan? nee... Ik ga gaan gewoon door! gelukkig!!! Maar voel me best schuldig nu naar mijn schoonmoeder.. ze was echt bezorgd.. zovan lukt het niet ofzo, omdat je die pillen slikt... en dan wil ik het liefst het vertellen... Maar het is maar stil hier... de 3 laatste berichten allemaal van mij... schaam me diep... *bloos*
Hoi allemaal! Gisteravond bewust niet op het forum gekeken, omdat ik merkte dat ik nergens anders meer aan kan denken! Ben teveel vrij geweest denk ik! Helaas vanavond een avonddienst met een slaapdienst erachter aan dus dat betekend van 15uur tot 9uur de volgende dag werken bah! En de cliënten zijn op maandag niet te motiveren om naar hun werk te gaan... en laat ik nou een vreselijk ochtendhumeur hebben! @Beginneling24 Ja ik rook ook, maar ook ik weet zeker dat ik kan stoppen als ik zwanger ben. Ben namelijk voor mijn eigen gezondheid niet te motiveren om te stoppen, maar voor de gezondheid van een evt kindje zeker wel! Ik baal wel altijd van mezelf dat ik rook! Heb jij dat ook? @Mutzie, ik denk niet dat dat dat stofje ook in davitamon zit, omdat het ook voor zwangere vrouwen is en die willen geen regelmatige cyclus. Dacht ik gisteravond ineens aan, dus domme vraag van mijn kant hahah! Leuk he een kraammand maken! Heb ik ook voor mijn zus gedaan! @Gelukkig. Jammer dat je niet zwanger bent, maar fijn dat je wel ongesteld geworden bent! Het kan zomaaranders zijn natuurlijk! Op naar de volgende ronde en dan is het gewoon raak! @Dokter Jufkrisje! Dat je dat kan met je schoonmoeder op een erf wonen haha ik vind t al lastig dat ze in het zelfde dorp woont als wij! Hahah ze is nogal bemoeiziek! Oh wat moet jij je rot gevoeld hebben dat ze je zwanger worden strip zag liggen en je niet wist of je nou wel of niet wat mocht zeggen! Heeft je vriend nog gerageerd???? Gelukkig is het al zondag en komt hij vanavond thuis (toch?) En over de frequentie van de sex... Ik moet dan wel 100% zwanger zijn haha want we hebben elke kans benut tot dat t pijn deed hahaha! Nee ik ga voor de volgende ronde, want ik denk dat we op mijn vruchtbaarste dag verpest hebben, door het onder de douche te doen en alles gelijk weer weg te spoelen! Nou misschien tot strakjes nog meiden en anders tot morgen... Kl*te slaapdienst bah!
Oh jufkrisje jij was sneller dan ik met typen! Erg he als je vriend zo onverschillig is dan denk je gelijk is het iets wat ik wil of iets wat we samen willen... Nou ja gelukkig wil hij nog wel doorgaan met zwanger worden! Ik denk dat je idd maar een flinke baaldag moet hebben, want dan floep ben je ongesteld! Je zal de eerste niet zijn hier!!
zo nu zijn de laatse 3 berichten van mij hahah! Vergat te vertellen dat ik vanacht had gedroomd dat ik een cyclus test (alsof dat bestaat) had gedaan en dat het 70dagen zou duren tot mijn volgende menstruatie. Ik was helemaal gefrustreerd in mijn droom en kan jullie meiden nou ook heel goed begrijpen! Best erg dat je hierover dromen gaat hebben, maar waarschijnlijk is het gewoon een grote angst.
Goedemorgen dames! Het is weer heerlijk weer, we gaan straks lekker naar het meer en lekker in de zon liggen. En proberen niet de hele dag aan ongi te denken. Ik ben het namelijk nog niet. @juf Krisje:als ik door de week aan het werk ben, denk ik er inderdaad ook minder aan hoor. Hoewel ik tussen de spreekuren door (werk in een ziekenhuis) regelmatig deze site even check....Wat betreft je schoonmoeder, ik had het me voorgenomen om het aan niemand te vertellen dat we bezig waren. Maar tegen sommige mensen kon ik het gewoon niet laten...2 hele goede vriendinnen weten het,1 collega (waar ik erg goed mee kan praten) en m'n ouders....Dat laatste wilde ik eigenlijk liever niet, maar door omstandigheden moest dat even. Ik heb het ze op het hart gedrukt het voor zich te houden.....M'n schoonouders zijn nog steeds in de waan dat wij nog laaaaaaang geen kinderen willen.... @Mutzie: leuk he zo'n kraammand! Er waren veel mensen in m'n omgeving zwanger en waren ook dezelfde tijd uitgerekend. Ik ben dus ook het hele jaar al bezig geweest om leuke dingetjes te verzamelen. Zo leuk! En toen m'n vriend in die doos keek en zei: dat pakje en dat knuffeltje houden we voor onszelf, was ik natuurlijk helemaal blij! Nu was ik niet meer de enige die zo enthousiast over baby's was!! Fijne zondag allemaal!
Spannend Liessie83 wanneer ga je een testje wagen??? Heb je verder nog last van kwaaltjes ofzo??? Spannend hoor en hou je ons op de hoogte???
@ liessie... veel succes met het niet denken aan ik ben er al een kei in geworden @ jojo... goed van die 3 berichten hihi...! echt onverschillig is mijn vent niet vind ik, maar ik praat er veel meer over dan hij en dan lijkt hij er minder mee bezig te zijn dan mij... maar dat is dus gelukkig niet Nu even maar een nieuwe stofzuiger en wcborstel houder halen... Beide net kapot gevallen/gegaan...! heb ik weer hoor!!
Heee meiden! Hier gaat het even wat minder. Ik heb jullie gisteren verteld dat mijn konijn zo achteruit ging en nu was het gistermiddag zo erg geworden, wil er niet uitgebreid over vertellen want dat doet nog teveel pijn, dat we hem hebben laten inslapen. Mijn vriend en ik zijn er helemaal kapot van, mijn ogen zijn zo gezwollen dat ik me niet eens kan opmaken. Nu hoeft dat op zondag ook niet dus dat komt goed uit Pfff...je hecht je toch ontzettend aan zo'n beestje. Je hebt altijd mensen die zeggen: ach het is toch maar een konijn. Maar het was wel MIJN konijn.... maakt voor mij niet uit wat voor dier het is, je houdt van ze allemaal. Hij zat samen met een cavia in een hok en nu is zij helemaal alleen, ik merk gewoon aan 'r dat ze weet dat het konijn niet meer terug komt.... We zijn gisteravond dan ook niet meer uit geweest, ons hoofd stond er natuurlijk helemaal niet heen. Wel is de rest komen barbecuen (dat wilde ik wel) en hebben we daarna de vuurkorf aangemaakt en tot half 1 lekker buiten gezeten en gezellig verteld enzo. @ Gelukkig: van de ene kant jammer dat je ongi bent geworden maar van de andere kant is het ook wel weer een opluchting voor je omdat je al zo lang aan het wachten was. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Verder heb ik al jullie berichtjes gelezen hoor, ik weet alleen niet meer wat er in stond! Sorry!
Hey ladies!! Het is rustig op het forum! Ik zat gister ook maar een beetje te niks en dan valt het wel op. Maar ik was niet de enige las ik al, hihi @Starfish: aaah, het is zonde! Kan me goed voorstellen dat je verdrietig bent hoor! Heb zelf geen huisdieren, maar vroeger wel gehad. Vond het verschrikkelijk toen deze dood gingen. Wel fijn dat je een leuke BBQ hebt gehad. Afleiding werkt goed. @jufkrisje: wat een vervelende situatie met je schoonmoeder. Knap dat je zo snel iets heb kunnen verzinnen! (ook dokteradvies etospillen slikken, haha). Ik was er al op voorbereid, dus heb ik alle pillen uit de strip gedruk in een ander vitaminedoosje. Het valt nu dus niet op. Ik moet helaas mijn badkamer goed in de gaten houden qua rondslingerende zwanger worden spulletjes, want dat ik gelijk onze wc. Wordt steeds gekker om niet alles te kunnen vertellen hier omdat ik toch bang ben dat iemand me herkent. Ik denk dat die kans wel klein is, maar toch... Vind het ook steeds lastiger om mijn mond te houden tegen vriendinnen over het proberen zwanger worden. Goede vriendin van me is zwanger en vroeg van de week hoe ver wij waren. Dan moet ik echt liegen, dat vind ik niet echt leuk... Maar goed, ik neem aan dat ze het begrijpt tegen die tijd, haha. En wat betreft jullie: misschien dat er een punt komt dat wel elkaar vertellen wie we 'echt' zijn
@ starfish! meis toch!?! wat erg.. dat is dus de rede dat ik nu geen huisdier wil hebben... Ik zou net zo gebroken zijn als jij, al was het maar een goudvis!! @ mutzie... straks begrijpt ze het waarschijnlijk ook wel, maar voel me dan zo'n gemenerik omdat ik lieg... maar straks als we het vertellen zal ik zwanger zijn, dus dan zal ze wel niet kwaad zijn dat van elkaar echt voostellen heb ik ook hoor... wil best tegen jullie vertellen wie ik ben... We delen inmiddels best diepgaande dingen met elkaar... Alleen de anderen op het forum kunnen het ook lezen... Misschien zijn pb berichten een oplossing ???
@ Starfish: sterkte! Ik ben ook een enorme dierengek en toen onze kat werd ingeslapen ben ik daar ook goed ziek van geweest. Het was een deel van je leven. En mensen die met dingen komen als "het was maar een konijn" gewoon negeren. @ Jojo83: op zich wil ik wel een testje wagen....maar voor dat ik met de pil begon had ik een heel onregelmatige cyclus. Soms 2 tot 3 maanden niet ongi. Dus op zich denk ik dat dat nog zo is. Toch heb ik wel last van pukkeltjes, zere tepels en menstruatie-achtige krampen... Heel apart. Ben aardig verbrand vandaag bij het meer. Soms een duik in het water was erg verkoelend! Weekend is helaas alweer om. Morgen weer werken, heb een "lange" week, wat inhoudt 5 dagen werken. Hopen dat het lekker druk wordt, dan is het gauw weer lekker weekend! Nog een vraagje: hoe krijg je eigenlijk je provincie rechts boven in de hoek.
@ liessie... dan ga je naar de gebruikersinstellingen en dan bij jouw profiel je gegevens wijzigen... dan kun je daar je plaatsnaam of provincie invullen...
Hoi,hoi!! Spannend allemaal he? Ik ben al 4 maanden gestopt met de pil , en wij gaan er ook bijna in het 'echt' voor!! Heb er heel veel zin in, maar nog eventjes wachten in verband met een antibioticakuurtje. Ik slik al wel foliumzuur om me al een beetje voor te bereiden!! Houden elkaar op de hoogte?? Groetjes
Das misschien wel een idee of eh iets van een hyves? Maken we ons eigen groepje, haha! Onder een heel andere naam: de jufjesclub ofzo, haha! Mogen alleen meiden van deze topic lid worden
@ caren: welkom trouwens!!! we zijn stik gezellig zoals je al merkt heel veel plezier/sterkte/geluk de komende tijd en klets gezellig mee zou ik zeggen