Welkom Caren! Ik zit zelf sinds 1 juli hier op het forum en het is erg leuk moet ik zeggen. Ervaringen uitwisselen! Een aparte Hyves lijkt me ook erg leuk. Ik ben ook voor!
Hallo allemaal. Zo daar was ik weer een keertje. Ik heb echt veel gezelen deze avond. Heerlijk zo n forum. Ben erg druk geweest afgelopen maand dus heb weinig erop gezeten. Juf krisje@ hoe is het met je permanent afgelopen. Het is vast mooi geworden. Starfisch@ geweldig nieuws dat je zwanger bent Gefeliciteerd. Hier is alles rustig nog deze maand is er volgens mij niks voel niks had dat bij de afgelopen 2 maanden wel. We zien het wel. Alleen wil het wel zo graag zie te veel zwangere mensen rond lopen. Succes allemaal met het klussen en voor sommige die op vakantie gaan veel plezier. groetjes laura.
Nog steeds niet ongi..... Denk dat ik vanmiddag na het werk bij de Etos op't station maar een test ga halen...
Spannend Liessie! laat je het weten. Hier nog steeds de bruinige vloed/afscheiding...snap er niets van hoor...ik heb er al sinds vorige week woensdag last van..dus nu bijna een week. Het is wel op te vangen met een inlgekruisje het is dus niet veel. Weet iemand wat dit is en kan je dan wel gewoon sex hebben, ik heb het wel gewoon gedaan. Ze zeggen oud bloed...maar kan je daar zolang last van hebben al bijna een week?
Hoi allemaal!! kunnen jullie mij misschien uitleggen hoe ik die leuke banner onder mijn berichtjes kan krijgen?? Lijkt me erg handig & leuk!! Succes iedereen!! Groetjes
Hoi allemaal, Daar ben ik weer na een helse nachtdienst haha!!! @starfish wat vervelend zeg van je konijn. Vreselijk om een dier te verliezen. @liessie spannend hoor ben echt heel benieuwd en ga hard voor je duimen!!! @Caren, welkom. Die banner doe je als volgt. Je gaat naar banner toe boven in het scherm. Je vult je gegevens in en kopieërt de url geloof ik. Dan ga je naar gebruikersinstellingen en handtekening wijzigen. Daar plak je het in en voila je banner is een feit! Wat een super goed idee van die Hyves! Moet dan wel een gesloten hyves worden zodat alleen wij topic girls erin kunnen! Kunnen het ook T-girls noemen, juffies denken ze gelijk oh leuk allemaal leraressen daar wil ik bij! Ik hoor het wel of ik het moet opzetten! Dan bij het vriendenverzoek je forum naam invoegen als zijnde wachtwoord haha zie t helemaal zitten! Ben zo benieuwd naar jullie!!!! @mevrnathalie, wat vervelend dat je steeds die bruinige afscheiding houdt... Ik zou je ook niet kunnen vertellen wat het is, maar misschien de ha eens bellen en het voorleggen. Wie weet zegt hij gelijk oooh dat is ..... succes! Iedereen zal wel weer aan het werk zijn vandaag! Lekker gezellig hahaha! Ik mag de rest van de week weer werken en t weekend lekker naar Apeldoorn naar de camping waar vrienden van ons staan! Hopelijk blijft t weer een beetje mooi! Mijn banner klopt trouwens niet meer denk ik, aangezien ik mijn ei eerder heb gehad... Ik ga de 17e testen... Moet al poepen van de zenuwen bij het idee hahaha sorry voor de detaills! haha Fijne dag allemaal!
Ik heb inmiddels de huisarts gebeld, die vertelde dat dit oud bloed is, ze vertelde ook dat als dit toch nog aanhoudt een testje doen misschien wel verstandig is, dus als ik er van de week nog last van heb toch maar even een test, je kan namelijk wel zwanger zijn ondanks dat je toch 3 dagen je menstruatie hebt gehad...dus ik w8 nog even af. verder vandaag wel wat last van mijn boobs haha
mevrnathalie dat zijn natuurlijk helemaal de berichten die je wilt horen! Spannend hoor! Laat je het weten????
Ja inderdaad Jojo maar ik hou me er niet teveel aan vast hoor, ik zie het wel. Ik laat het zeker weten als ik (toch) een testje ga wagen...nu weer even druk bezig op het werk...nog 2 weken werken en dan lekker vakantie...eerst paar dagen thuis en dan lekker naar Turkije!
@ nathalie! Je bent weer actief vandaag logisch hoor, als je lichaam je laat twijfelen... Hopelijk dat je snel duidelijkheid hebt... @ jojo.. Grappige naam die T girls van mij mag je een groepshyves oprichten hoor ik ben nu even 2 uurtjes vrij en dan tot half 10 lesgeven... en dat na een werkochtend van 6 tot 1 uur @ mutzie.. Helpt bij mij niet hoor... het kwaad worden! vandaag gewoon nog geen ongi te bekennen.. dus zit inmiddels even tellen, dag 89 van mijn 'cyclus' .... zucht.. Jaja een baaldag! gewoon sinds midden april geen ongi gehad!! dat is gewoon al 3 maanden!!! Lijk wel een basisschoolleerling qua lichaam... Die worden ook niet ongi @ starfish.. hoe is het nu?? beetje bekomen van je konijn?? en alles nog goed met je 'kleine'...? zover je het al een kleine kan noemen dan
Nou de t-girls hyve is een feit! melden jullie je aan??? Bij omschrijving benoemd dat het een hyve is voor een geselecteerd clubje meiden om gezellig te kletsen en levenservaring te delen haha Zo is het gewoon een ouwe mutsen thee clubje! Net heeft een vriendin voor me gependeld. Zwanger in september van een meisje... Kijken of t klopt!
@ jojo .... leuk dat je vriendin pendelt.. heb hier uit nieuwsgierigheid wel eens gevraagd of de pendel meiden mij wilden pendelen maar kreeg geen reactie Eerst maar eens ongi worden...!! (of zwanger natuurlijk )
Hai Jufkrisje ik wil best vragen of ze je wilt pendelen hoor. Ik heb het door 2 mensen laten doen en allebei in september zwanger maar de 1 en jongen en de ander zei een meisje. Nou we wachten af! Ik denk wel dat ze dan iets van een foto ofzo moet hebben. Laat maar weten als je het wilt! Heb je de hyves al gezien?? Totaal afgeschermd en aan niks kan je zien dat het een zwangerworden hyves is haha!
jojo, probeer de hyves te vinden maar het lukt niet... wat is de naam precies... misschien dat ik het fout doe??
Weten jullie of het nou echt heel veel uitmaakt wanneer je de zwangerschapstest doet??? Is het nou echt veel beter om het 's morgens te doen? Als ik er vanmiddag eentje heb gehaald wil ik het natuurlijk het liefste meteen doen. Toch heb ik niet het idee dat ik zwanger ben....het voelt niet zo. Alsof ik weet hoe het voelt om zwanger te zijn.....ahahaha!
als ik me afmeld en met de hyves van mijn man inlog kan ik t ook niet vinden... Ik kan je een pbtje sturen met mijn hyves naam dan kan je via mij naar de hyve toe?
dat is met een draadje met een soort magnetisch gewichtje vragen stellen.. Je hebt onder je pendeldraadje dan vaak een pendelbord liggen waar het gewichtje naar toe gaat als antwoord op je vraag Maar niet gek hoor...! ik heb die vraag een aantal maanden terug ook op het forum gezet