Bedankt JufKrisje. Ik wist het echt niet hahaha @Liessie; Ze zeggen dat het gewoon heel de dag door kan een zwangerschapstest maar als je teveel gedronken hebt of tevaak geplast dan kan het zwangerschapshormoon te weinig aanwezig zijn in je urine. Ik ga even zoeken op hyves.
Hey mevrnathalie domme vragen bestaan niet. Heb t ff voor je op internet opgezocht: Met pendelen wordt bedoeld het beantwoorden van (levens)vragen met behulp van een pendel, een vaak druppelvormig metalen, glazen of houten voorwerp aan een draad of kettinkje. Pendelen wordt net als wichelroedelopen beschouwd als een vorm van radiësthesie en wichelarij. Pendelen wordt onder andere gebruikt om mogelijk antwoorden te vinden op (levens)vragen of om zogenoemde "energieën" te detecteren. Er is geen wetenschappelijk bewijs dat pendelen zou werken, maar mensen die de pendel hanteren zijn van mening dat het instrument goed werkt. Het heeft niks meet geesten te maken, maar met je onderbewustzijn.
Yeehj! Jullie zijn toegevoegd hoor dames!!! Grappig om jullie gezichten zo echt te zien! Zooooo anders dan ik in mijn hoofd had hahaha! Maar zooo leuk!!!!
zit hier ook echt heel aandachtig te kijken!!! goed dat mijn vriend werken is... die zou het helemaal niet snappen volgens mij haha...
Ja echt helemaal leuk! Ik moet nu wel gaan strijken, heb net gordijnen gewassen en mijn zus komt zo met de kleine (ze heeft waterpokken aaahh) Nou ik kijk zo tussendoor nog even of er nog meer aanmeldingen zijn! leuk leuk leuk!!!
ik ga zo lesgeven... zie hopelijk wel meer gezichten verschijnen vanavond !! tot vanavond hier en daar
Zo drie nachtdiensten verder en ik loop 10 pagina's achter. Hier veel steekjes in mijn rechteronderbuik, zal het een ei zijn???? En betekent de steekjes dat hij gesprongen is of gaat springen?????.................Zucht vrouwenlichamen zijn maar ingewikkeld... @Starfish; wat erg van je konijn! Ik kan mij goed voorstellen dat je daar erg verdrietig om bent. Sterkte! Krijg je al wat meer zwschapsverschijnselen? @Jojo; ik rook ook en mijn vriend ook. Ik ga 25 juli (de dag na een leuk feest) stoppen met roken. Je schijnt minder vruhtbaar te zijn als je rookt. Doe je mee met stoppen?????? @Nathalie; nog last van oud bloed? Wel vaag weer allemaal!!! Kan het nou niet gewoon normaal gaan????? Ik heb vandaag veeeeeeel vruchtbaar slijm. Dus aan de bak vanavond......... @miss83; nog gecondoleerd met het overlijden van je oma. Het begint weer spannend te worden. De vruchtbare dagen zijn er weer. Daarna wordt het weer aftellen tot NOD.
@Super80; Ja ik snap er ook niets van hoor. Heb dus wel de stap genomen om mijn huisarts te bellen. Die vertelde dat het oud bloed is, je lichaam moet er natuurlijk wel aan wennen zonder de pil. Ze vertelde ook dat als het aanhoud, ik toch een test moet doen voor de zekerheid, sommige vrouwen verliezen in het begin toch bloed/bruinige vloes-afscheiding. Dus als ik het vrijdag nog steeds heb ga ik toch even een testje wagen! Heb wel last van jeukende borsten, wat dat dan weer zou kunnen betekenen...ik weet het allemaal niet meer hoor. Ik word er af en toe maar onzeker van.
Nathalie; om gek van te worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat en gedoe. Nou ja toch maar even afwachten de komende dagen! Ik verlies heel veel waterig slijm vandaag. Denk echt vruchtbaar slijm! Vanavond maar weer actie ondernemen, hahahahhahaha...... Hopelijk wordt het snel minder bij je... Of natuurlijk gewoon een + test, vrijdag!!!
Ja ga jij maar goede actie ondernemen vanavond. Ik w8 gewoon nog eventjes af, heb overigens wel gewoon geklust hoor tussendoor, gister nog, dus vandaag een dagje rust hahaha