@Sugarblossom; ik ook niet, maar goed we wachten het maar af.. Heb deze week nog erg druk dus dan zal ik er wel minder aan denken.. haha
@Femme Is dat trouwens na de pil gekomen van dat je niet meer menstrueert? Inderdaad proberen en niet teveel aan te denken, succes moppie!
@Sugarblossom; Ja, ik ben nog 1 keer ongesteld geworden, gelijk na de pil zeg maar. Maar toen neit meer. HA zei ook dat dat heel normaal was en dat meerdere vrouwen dat hebben..
@Femme Ja ik dacht al dat ik dit vaker gehoord heb. Is misschien Tarwekiem Olie wat voor jou? dat spul zorgt voor een goede doorbloeding (homeopatisch) ik gebruik het soms ook en het zorgt voor ook voor dikkere slijm in de baarmoeder voor eventueel het innestelen van het eitje. Dat het bij jou maar gauw mag gaan menstrueren zodat je weer fijn een mooie cyclus krijg. Duim voor je!
@Sugarblossom; Ik kan het natuurlijk altijd proberen! Waar koop je dat? haha ben te lui om t zelf uit te zoeken
@Femme Haha gekkie! Bekijk bijlage 102533 Zo ziet het eruit... Vitamine E - stimuleert de vruchtbaarheid en het is ook nog eens heel gezond! Te koop: De Tuinen Prijs: rond de 10/11 euro (deze week de 2e artikel 50%) Hoeveel capsules: 60 stuks Inhoud: 1130 mg Smaakt alleen heel goor dat weet ik er wel van brrr hahaha! Innemen tijdens je ontbijt, lunch of diner. Max 3 innemen per dag niet overschrijden.
NoordBrabant81 voor jou schiet het al aardig op. We gaan weer voor je duimen. Jammer dat je maar 1 dagje weekend hebt. Joy2111 geniet van je lange en drukke weekend. Alvast gefeliciteerd met je zoontje! Sugarblossom zie dat voor jou ook het wachten is aangebroken. We gaan weer duimen voor rose. Femme balen dat je met het bezoekje aan de huisarts niets bent opgeschoten. Straks uit het werk ga ik naar mijn ouders, lekker daar eten. Morgen nog werken en dan lekker weekend. Heb zaterdag of zondag een verjaardagsfeestje van m'n neefje. Verder hebben we nog geen plannen..
@femme, das enorm balen zeg! maar misschien dat tarwekiem olie of iets anders homeopatisch iets voor je is, acupunctuur misschien?? hoop voor je dat je snel ongi hebt, zeg ik niet vaak maar deze keer wel! hier lekker vroeg weekend!! errug blij mee, ff lekker relaxen en uitslapen!
@Flowers Jaaa jij ook zie ik!! Wij willen roze.. wij willen roze! Gefeliciteerd met je neefje! Wow veel verjaardagen deze maand hihi echt grappig! Mijn zwager is ook overmorgen jarig haha
wat rot meid dat de huisarts niks voor je kan doen!!! echt balen!!! volkomen normaal zei ze? lijkt me niet wel? knufs!
hey allemaal! hier vanmorgen ongesteld geworden, jammer!!! op naar de volgende ronde dus! dacht eerlijk gezegt dat het wel raak zou zijn deze maand omdat ik me gewoon heel anders voelde maar ik hield er toch ook wel weer rekening mee dat ik ongesteld kon worden. wat kan je je elke maand anders voelen zeg. deze maand voor de eerste keer pijn gehad aan mijn borsten en voor de eerste keer vanaf de eisprong hele erge honger gehad. en elke ongi is weer anders. maar jullie toch heel erg bedankt voor het duimen!!! morgen werken en na het werk meteen frietjes eten bij mijn ouders. haha kan wel weer merken dat ik ongi ben, heb alleen maar lekkere honger hihi! jullie alvast fijn weekend!!! xxx
@noordbrabant1981 Ik vind het jammer.. weer geen roze hier op naar de volgende ronde voor jou meis! @Ghurabaa Hoe is het met jou? gaat het al wat beter met je? @Iedereen Gisteravond nog wezen shoppen in het winkelcentrum!! Heb eindelijk een zwarte trui en laarzen want had niks meer, ben zo blij! Hier heb ik wel twee dagen voor lopen zoeken in de stad.. daar was juist niks te vinden. Haha wat ik gister mee maak bij 'Van Haren' was helemaal een blunder! Ik zag laarzen en die zaten best lekker (geen leer) nu 29,95. Ik sta bij de kassa af te rekenen en waren ze die rechter laars aan het zoeken maar ze konden hem niet vinden en ik heb toen zeker 20 minuten in die winkel staan te wachten en uiteindelijk zeggen ze: "we kunnen hem niet vinden.. helaas!" Kreeg wel mijn geld terug maar vondt het wel een beetje irritant gedoe en ik maar wachten (de volgende klant krijgt dit weer) ze gaan echt niet die avond nog naar die laars zoeken en de volgende dag gebeurd het weer naar mijn idee. Mijn oma was ook mee en die stond bij mijn moeder bij de kleedhokkjes in een andere winkel leg ik het mijn oma uit van wat er net gebeurde (had zij dit ook al mee gemaakt deze week bij 'Van Haren') nou hoe toeval kan dit zijn!! Ik snapte er niks meer van. Ga ik weer naar die winkel om te vragen of ze ze ergens anders hebben bij mij in de stad in de buurt en om ze vast te houden in die maat, zegt hij van de winkel: "even een klant helpen dan zal ik even bellen" Ik wachten en wachten.. en uiteindelijk besloot ik hem niet meer te nemen ik was er klaar mee en dacht van pffff en waren toch niet van leer en zal wel zo kapot gaan. Loop ik net die winkel uit.. "jaaa we zijn voor je aan het bellen" ik zo.. "ja maar heb net besloten om ze niet meer te nemen helaas" en toen had je die gezichten moeten zien whahaha ik denk zo mooi heb ik jullie nu ook even terug gepakt wat een service zeg!!
Jammer noordbrabant... Gek is dat dan he, dat je van alles lijkt te voelen en dat je lichaam je dan toch voor de gek houdt... Wat naar voor je Femme. Dat wachten is echt 3x niks natuurlijk. Hier gaat het goed, heb vandaag lekker vrij. Vanochtend al even wat nuttige dingen gedaan in huis en vanmiddag ga ik lekker lezen denk ik. Even helemaal relaxen met een kopje thee erbij! Fijn weekend allemaal!
@noordbrabant... balen meid dat je ongesteld bent geworden! @sugarblossom...waren dat die hoge zwarte laarzen uit het foldertje?? Die wil ik namelijk dit weekend ook halen. Was net nog bij de H&M want op de billboards hangt z'on leuke gestreepte jurk voor 9.95. Sta ik in de winkel is het net een gestreepte vuilniszak,..zat geen model in. @all.....boodschappen voor de verjaardag zijn allemaal binnen dus ga zo maar eens het huis aan kant maken en als mijn zoon vanmiddag vrij is gaan we samen de hapjes maken. Fijne dag meiden!
@noordbrabant, balen hoor, maar hopelijk met goede moed de volgende ronde in! @joy, dat gebeurd me ook wel bij h&m, lijkt heel leuk maar als je het aan hebt...... ook vaak gemaakt voor meisjes en niet voor vrouwen hier gaat de zoektocht naar een laptop door, wil uiteraard het beste voor een lage prijs
@Joy2111 Die had ik gepast ook maar waren mij te hoog had toen lagere gezien. Hopelijk hebben ze ze liggen voor je! H&M heeft ook leuke kleren op dit moment he? ook zo girly achtige dingen alleen net dan wat je zegt.. soms denk je leuk en dan ga je het passen staat het niet dat had ik nou verledenkeer ook toevallig bij H&M.
@Iedereen Hoe is het met jullie? Ik heb vandaag echt een vreetbui gehad brrrr.. hoef nu even een tijd geen snoep meer te hebben. Ik ga zo lekker slapen, en een fijn weekend meiden!
@ Noordbrabant: Hè balen meid, dat je ongesteld bent geworden. Helaas weer op naar de volgende ronde.. @ Sugarblossom: Wat raar zeg! Het verbaasd me wel dat je soms echt zoo asociaal wordt behandeld, dan kom ik er ook gelijk niet meer.. @ all: Hier lekker vroeg op (07.15 uur) Sta de hele week al vroeg op en was nu al wakker dus dacht: ik ga lekker aan de schoonmaak! Hahaha.. Dus net al een was er in gegooid, opgeruimd.. Ik ga zo naar de lapjesmarkt, stof kopen. Ben vorige week begonnen met naailes, maar ik bak er nog niet echt veel van helaas haha.. Vanmiddag ga ik lekker de hele middag in de keuken staan. Ga kokosrijst maken met gebraden kip in masala uit de oven (eindelijk die braadzakken gevonden waar ik al maanden naar op zoek was). Met chana masala (hindoestaande kikkererwtengerecht) en waar ik al zoooo lang naar uit kijk: POMPOEN! Jammie vind dat zo lekker. Ik ga het ook op z'n hindoestaans maken dus lekker met knoflook en masala.. Wil er iemand komen eten?? Hier verder alles goed. Heb het inmiddels best wel naar mijn zin op mijn werk! Moest echt even wennen maar nu heb ik er wel plezier in. De eerste dagen hebben wel een beetje een deukje in mijn kinderwens gemaakt, dacht echt mijn hemel wat en verantwoordelijkheid!! Wist ook niet goed wat ik allemaal wel en niet moest doen. Maar inmiddels heeft het werken met die kleintjes mijn kinderwens alleen nog maar groter gemaakt!! Maar ergens kan ik me gewoon ECHT niet vooooorstellen dat ik ooit met een bolle buik zou lopen, het voelt zo ver weg.. Kan alleen maar hopen dat ik het toch ooit mag meemaken.. Nou ik ga weer even verder met schoonmaken, hihi.. Fijn weekend meiden!!