Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Enjoyllive, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @femme....heel verstandig.Je hoeft niet altijd het iniatief te nemen om iets leuks te gaan doen.
    Een beetje afstand is misschien wel even verstandig.

@lot27..de rugpijn heb ik ook gekregen na mijn eisprong maar ja dat had ik vorige maand ook.
    Deze maand heb ik al denk ik een week ongiebuikpijn maar er komt nog niets en dat heb ik voorgaande rondes niet gehad dus ik blijf hopen!
    Hoe voel jij je eigenlijk?

2. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Femme: wat irritant zo'n 'vriendin'... Goed om even het initiatief bij haar neer te leggen. Want dit kost jou alleen maar energie, en vriendschap is toch juist bedoeld als energieboost voor 2.

@Ghurabaa: beterschap! Hopelijk heb je hierna genoeg afweer tegen alle ronddwalende ziektekiempjes!

@Lastbelly: welkom!

@All: ook ik ben er wat minder mee bezig deze maand. Ik heb ook geen idee wanneer m'n eisprong is geweest of nog komt. Dus we klussen vrolijk verder als we zin hebben en dan zie ik het wel!

3. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    ja zo gaat het bij mij ook, rond m'n ei om de dag klussen en daarna als ik geen zin heb om te klussen dan gewoon niet haha. hoop voor je dat je binnen een jaar zwanger bent meis! zal hard voor je duimen en natuurlijk ook voor alle andere lieve meiden hier! xxx

4. lastbelly

lastbelly Lid

17 okt 2010
    62
    0
    0
    nagelstyliste
    Friesland
    Dankjewel NoordBrabant1981! :)

Ik heb vannacht gelukkig een betere nacht als gister gehad. Onze zoon heeft lekker geslapen, en ons niet uit onze slaap gerukt :D
    Nu dus redelijk fit op het werk. Woensdag vind ik altijd wel een fijne dag, omdat ik dan uitzicht heb op weekend :D Morgenmiddag komt mijn beste vriendin langs, die is vandaag jarig. Ze krijgt altijd geld van mij, met iets erbij. Dit jaar zet ik een mooie set design nagels bij haar, en dat doe ik dus morgen. Zaterdag geeft ze een feest, waar alle andere girls ook aanwezig zijn; heb d’r zo'n zin in!!! Ben er niet zo vaak meer bij, nu ik moeder ben dus ik kan echt naar zulke uitjes uitkijken (ben sinds ons zoontje geboren is (juni 2009) in totaal 3 x op stap geweest hahahaha, en voordat ik zwanger was ging ik wekelijks!)

Wat doen jullie eigenlijk in het dagelijks leven, werken jullie ook? (Ik ben er natuurlijk laat bij gekomen dus misschien is dit allemaal al lang en breed besproken, sorry daarvoor!) En waar zo ongeveer wonen jullie? Ik kom zelf uit Friesland. Geboren en getogen. Woon samen in Joure. Nou ja, en ik werk dus 3 dagen in de week bij een uitgeverij als accountmanager; ik verkoop advertenties (gelukkig geen koude verkoop; iedereen in de sector kent ons blad, en word vaak zélf gebeld door klanten :D), onderhoud relaties met klanten, administratie e.d. Daarnaast doe ben ik een gediplomeerde nagelstyliste.

Liefs

5. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    @lastbelly; Ik ben Femme, woon ergens in Brabant:)D), samen met mijn vriend:D, hij is 29 & ik ben 21.. en werk op een KDV:), 4 dagen!

@elja81; Ja, dat vind ik ook, ga er niet al mn energie in stoppen. M'n vriend vind het wel jammer want hij tennist samen met haar vriend.. Ja, ik ga er ook geen moeite voor blijven doen. Heb tenslotte ook nog mn eigen leven en meerdere vriendinnen, waar het wel ook van hun kant komt!

@all; Vandaag hele dag alleen thuis, vriendlief komt alleen even thuis om te eten en dan moet hij alweer weg:(..

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik vind het echt belachelijk van haar dat ze zo doet tegen over jou. Ze is waarschijnlijk jaloers dan denk ik. Ze maakt het haarzelf nu heel moeilijk terwijl ze jou daar de schuld van geeft! Heb je het haar ook uitgelegt dat ze zelf maar eens kennis moet gaan maken met de andere meiden en als ze dat niet wilt dan zou ik zeggen: zoek het maar uit ga mijn vriendinnen niet aan de kant zetten. Vind het echt heel vervelend voor jou Fem dat ze jou de schuld ervan geeft iack!! :$;)

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Joy2111
    Ik ga pas testen als ik weet dat mijn ongi niet door komt :p zoals jij! Ben benieuwd.. wie weet is het een zw. symptoom die ongiepijn enzo van wat je opnoemde ^.^ Over een griepge gesproken, ik heb gister de hele dag zitten niezen hopelijk wordt ik niet verkouden of ziekjes. :) Vanmorgen misselijk wakker geworden pfff daar ga ik weer met die misselijkheid, ben er al snel gevoelig voor toen ik aan de pil zat was het altijd nog erger.

Dat is trouwens een goed idee we strooien voor @Femme wat rode duivels als die plaats vinden!

8. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Lot27
    Dankjewel lief lief! :p

9. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Ja ik heb het haar meerdere keren gezegt, dat als ze niks onderneemt dat ze dan niemand leert kennen.. Dan zegt ze gewoon; Maar ik heb jou toch? En als ik het dan vervolgens over andere vriendinnen heb of er belt iemand, kijkt ze zo afkeurend van; "Daar ga je toch niet mee om".. Dan heb ik zo iets van; Dan maar niet, als je verder niemand wil leren kennen, jammer dan, maar kom ook niet bij mij klagen als je iedereen kwijt bent geraakt..

10. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Haha :D, heb er zo genoeg van op t moment, wel steeds van die krampjes in mn buik.. en dan denk je van; O, nu ben ik t echt.. Maar dan ga k naar de WC & dan is t niet zo..

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Lot27
    Dankjewel lief lief! :p

@Elja
    Wat jammer dat je niet weet wanneer je eisprong is geweest of nog moet komen.. gewoon door klussen maar even... succes!

@lastbelly
    Wat goed dat jullie nu een betere nachtrust hebben gehad! Gefeliciteerd met je vriendin en veel plezier zaterdag dat klinkt allemaal wel erg gezellig :D !!

Ik ben trouwens 26 jaar, geboren in Capelle en verhuist naar Limburg 4/5 jr geleden alweer met mijn ouders door wat redenen, de buurt, pa's werk enzv. (niet mijn familie want die mis ik wel en vooral mijn zus) en heb hier mijn vriend wonen die is dit jaar 30 geworden. Wij hebben nu 8 jaar en wonen net een anderhalf jaar samen. Verder was ik bezig met MBO thuisstudie Visagie opleiding maar nadat mijn nichtje ziek werd geboren heb ik het niet meer opgepakt terwijl het eigenlijk goed ging want kreeg toen steeds goeie cijfers. Ik wilde het voor een half jaar verlegen dat kon kostenloos maar denk dat ik alweer te laat ben daarvoor :( dus zonde geld enzo! Ik hou van scrappen, mijn blog, muziek, zwemmen, internet, kunstschaatsen en beauty... wat leuks dat jij nagelstyliste bent!! Ben ook een echte theeleut :p

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Berichtje hierboven even aangepast..

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Femme
    Als zij een goeie vriendin voor je was geweest dan had ze jou wel andere vriendinnen gegunt. Pfff je zou toch gek worden. Laat staan ze krijgt dalijk ook opeens vriendinnen en dan laat ze jou stikken (heb hier ervaring mee dit is bij mij 1x gebeurd) maar onze vriendschap is daar echt door stuk gegaan. Gelukkig konden we elkaar niet zo super lang anders was het helemaal erg geweest. Had nooit het gevoel alsof ik een echte vriendin voor haar was en dat ze me achterhand liet als haar vriendinnen het niet liet weten en mij als laatst liet, snap je? Misschien is dit ook bij andere gebeurd die een vriendin van haar was geweest.

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Femme
    Aaah wat jammer zeg :( Heb je trouwens al Tarwekiemolie gehaald?

15. lastbelly

lastbelly Lid

17 okt 2010
    62
    0
    0
    nagelstyliste
    Friesland
    Oke, leuk leuk, zo weten we net iets meer over elkaar!

@Femme; niet te druk maken, lekker laten gaan. Jij gaat om met wie je wilt, en wie het daar niet mee eens is heeft gewoon ff pech :D Wacht maar, als je een gezinnetje hebt dan is al het andere niet meer belangrijk. Althans, niet meer belangrijk is wat een overdreven benoeming misschien, maar geloof me, je kan je dan om zulke dingen niet zo druk meer maken. Je hebt niets verkeerd gedaan meid, dus laat lekker gaan! Als het een echte vriendin is, neemt ze gauw contact met je op om excuses aan te bieden voor dat aanstellerige gedoe!

@JOY, en de rest ook wel eigenlijk: wat ik bij mijn eerste zwangerschap had; ik wist nog niet dat ik zwanger was, maar had wel menstruatiekrampen. Dus ik wist op mijn manier echt zeker dat ik ongi zou worden. Niet dus :D Die krampen kunnen dus ook op een zwangerschap wijzen :)! En als je dan eenmaal zwanger bent en je WEET het, maakt elk krampje je zo onzeker! Heeft bij mij wel tot een week of 7 geduurd, misschien ook wel langer. Maar hoort er allemaal bij!

Liefs

16. lastbelly

lastbelly Lid

17 okt 2010
    62
    0
    0
    nagelstyliste
    Friesland
    @ Sugarblossom; misschien een domme vraag, maar wat is scrappen??? Hihihihi! En zonde van die opleiding joh!:(

Alles wat betreft beauty vind ik ook helemaal te gek, en dan in het bijzonder nagels en make up. Heeeeerlijk vind ik dat, kan er uuuuren mee bezig zijn en filmpjes op youtube kijken enzo. :D

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @femme, hoeveel dagen voor je nod/na je nod ben je nu?? ik hou me bij mijn motto, geen bloed is goed! sterkte met wachten, hopen op goed nieuws! verder lekker doen waar jij je goed bij voelt! als een ander je iets niet gunt mag je je afvragen of je zo iemand wel in je leven wilt....

@lastbelly, ik komt uit de buurprovincie groningen en ben 35 jaar (ja, ik ben al zo oud ;)) we hopen snel op een zwangerschap maar gezien mijn leeftijd houden we er rekening mee dat het wel ff kan gaan duren....

verder is het hier nog steeds lekker relaxed, mannetje komt zo thuis met het eten, heb wel honger onderhand moet ik zeggen..... ben benieuwd wat we gaan eten!

18. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0

Haha nee nog steeds niet gedaan..

19. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @lastbelly...Ik kom uit Twente en ben 29
    Ik heb een zoon van 7 jaar uit een vorige relatie en woon nu alweer 2.5 jaar samen met mijn vriend
    Mijn vriend heeft 2 (geadopteerde) kids van 17 en 12 jaar.
    De dochter van 17 woont bij ons in en zijn zoon woont bij zijn moeder en komt vaak in het weekend.
    Ik werk als kwaliteitsmedewerker voor een commercieel callcenter op het project Tmobile.
    Ik bel gelukkig niet maar luister op afstand de gesprekken mee en beoordeel daar de agents op en geeft ze coaching.
    Ik werk 25 uur in de week.

Ik heb sinds vandaag volgens mij zuurbranden ( heb ik nog nooit gehad dus weet het niet zeker) maar na elke keer dat ik wat drink of eet komt het weer opzetten..

@sugarblossom... Hoop dat we het volhouden om pas na het weekend te testen.
    Ik heb bewust geen testen in huis dus wacht wel af tot na mijn nod.

@femme...een vriendschap is net als een relatie...daar moet ook een gunfactor inzitten en zij gunt je duidelijk niets dus geen goede vriendschap.

@all...mijn zoon is weer thuis gelukkig!
    Ik heb vanmiddag de hele middag op het voetbalveld gestaan want hij had een toernooi en koud dat het was zeg...brrr ben nu nog niet warm.

Fijne aaf meiden

20. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    lekker met een warme kruik naar bed zeg ik!

Deel Deze Pagina