Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Enjoyllive, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Heb jullie reacties even terug gelezen dankjewel allemaal! Ik hoop ook snel op iets positiefs dat mag mij nu wel een keer mag komen!

@Flowers
    Ja hoor heb m'n vriend een lief kaartje gegeven met daar op 9 jaar samen op de voorkant kon je een eigen getal schrijven. Wow 30 weken alweer niet normaal hoe hard dat gaat zeg. Begint het al te kriebelen? heb je al nestdrang? zo heet dat toch??

@Joy2111
    Hoe gaat het nu met jullie??

@Mlien
    Dat geloof ik best zag ik bij mijn zus al nu heeft ze er 2.

@Ghurabaa

Dat is goed nieuws. Hopelijk gaat het steeds beter met borstvoeding geven.

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

Jun 24, 2010
    3,756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Ghurabaa; Het wordt echt allemaal minder pijnlijk, het toeschieten bleef ik wel voelen, maar niet meer als zo'n enorme gemene steek, meer als prikkend gekriebel. Het aanhappen is bij mij ook echt pijnloos, maar dat duurde ook even voordat dat echt zo was hoor. Ik ben nu toch helemaal aan het afbouwen, zit nu op zo'n 1,5 voeding per dag nog. Ik kreeg het ook veel te druk om bv er bij te blijven geven, dan zit ik continu alleen maar te denken wanneer ik kan kolven, dan liever kv, dat geeft mij wat meer rust. Helaas... Gelukkig wordt mijn mannetje daar ook wel groot op ;). Heb hem deze week zijn eerste hapje gegeven, was echt prachtig! :D

@Flowers; Zo dapper hoor dat je doorwerkt tot 36 weken, hoor je toch niet zo heel vaak. Ik denk dat ik daaruit af kan leiden dat alles goed gaat met jou en de zwangerschap? :D

3. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Hey meiden.
    Hier gaat alle super.
    Ik voel me goed, Levi doet het super en is erg tevreden.
    Ik ben maandag ochtend uit het ziekenhuis gekomen en sinds toen natuurlijk enorm druk met de kraamvisite.
    Ik wordt flink verwend door mijn schoonfamilie want er komt elke avond een schoonzus hier koken ( surinaams) en het is erg gezellig.
    Het is een heerlijk ventje en tot nu toe ontzettend makkelijk.
    Ik hou elke dag meer van mijn vriend omdat ik zie hoe geweldig hij met Levi omgaat. ( tis officieel zijn eerste, andere kids zijn geadopteerd)

Uiteraard val ik jullie ff lastig met een foto van hem.
    Ik zal van de week ff alles bijlezen en reageren.

4. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    Oooh Joy wat een snoepie!!!!! Oooh die wil je toch zo opeten!! Gefeliciteerd meid!! Fijn dat het zo goed gaat en dat hij zo tevreden is.. Prachtig koppie! :D

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

Jun 24, 2010
    3,756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Joy; Wat een schatje zeg!! Fijn dat alles goed gaat!

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Joy2111
    Wat fijn dat het weer goed gaat met jullie! Wat een popje zeg :D Ook heel leuk voor je vriend zo'n eerste kindje. Oooh lekker zeg geniet er maar van allemaal ;)

7. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    @Flowers; Ik ben er inmiddels achter dat we uiteten gaan, maar waar weet ik niet! haha meer krijg ik er echt niet uit :(

@Joy; Wat een lieverdje! :D

8. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    hey meis! gefeliciteerd met je mupke! lekker genieten!!!xxx

9. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Joy wat een lief ventje! En wat fijn dat alles zo goed met jullie gaat. Geniet er lekker van meid!

10. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Fou81
    Hoe is het nu? gaat het een beetje thuis zonder je vriend? xxx

11. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Noordbrabant hoe gaat het me je? Gaat het nog steeds goed met je HCG waarde. Op naar december!

Sugar zie dat je morgen de uitslagen van de gyn krijgt. Spannend hoor meis, we gaan natuurlijk weer voor je duimen!

Ik ben gisteren naar de zwangere zaterdag geweest in het WKZ (hier ben ik onder controle). Er werden presentaties gegeven, stonden kraampjes en er was ook een rondleiding op de verlosafdeling. De geboortekamers zijn allemaal onlangs verbouwd en het ziet er allemaal heel modern uit. Nu heb ik tenminste een beeld van waar het straks allemaal moet gebeuren..
    Woensdag hebben we een groeiecho. Eens kijken of de kleine nog steeds in stuit ligt.

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Flowers
    Vergeten te zeggen.. afspraak van morgen wordt verzet vriendlief zat te k*ttn met zijn werk. Maar wil liever saampjes gaan want we gaan dan ook bespreken wat we verder allemaal gaan doen / moet gebeuren. Zal laten weten wanneer we de afspraak hebben staan :)

Wat leuk is dat zo'n beurs WKZ? ken dat helemaal niet. Spannend woensdag heel veel succes ik duim ook voor jou!!

@Noordbrabant
    Jaaaaah in December mag je weer he?

13. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    hey, ja waarde staat nog steeds op 0. nog 2x bloed prikken. november is de laatste keer. we gaan eerst nog een weekje op vakantie en dan op naar een nieuwe start!!! ben er nu al zenuwachtig voor hihi.xxx

14. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    hey lieverd, :D:D:D:D:D ja december de maand waarin ik de vorige keer zwanger ben geworden mogen we weer aan de slag!xxx

15. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sugar WKZ is de afkorting van het Wilhelmina Kinderziekenhuis. Ik loop daar bij de gyn. Ze organiseren 3x per jaar de informatiebeurs de zwangere zaterdag.

Heel herkenbaar... bij ons is het ook altijd een gedoe om de agenda's op elkaar af te stemmen. Morgen maar gelijk bellen en hopen dat je deze week nog terecht kunt.

Noordbrabant wat goed dat ie nog steeds op nul staat! We gaan samen met je aftellen tot december.

16. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ flowers: Ik ben ook in het WKZ bevallen, vond ze hartstikke lief allemaal en hele mooie kraamkamers ja. (al heb je daar totaal geen oog voor als jij met je weeen bezig bent straks ;))

17. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    @all; Klustijd zit erop.. Nu afwachten.. Hoop 't zooooo....

@Sugar; Wanneer heb je je afspraak in 't ziekenhuis?

@Flowers; Jij gaat dus in het ziekenhuis bevallen? Moet je dat of heb je daar zelf voor gekozen? (Sorry als je het al een keer verteld hebt:))

18. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Joepieeee!! Spannend weer voor jullie :D:p

19. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Flowers
    Oh haha nu snap ik de afkorting en wat leuk dat ze dat 3x per jaar organiseren :D

20. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Flowers @Femme
    Afspraak bij mijn gynaecoloog is nu volgende week woensdag om 9:00 uur!

@Femme
    Wat grappig we zijn zowat samen. Heb mijn eisprong ook zondag gehad :p

Share This Page