Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Enjoyllive, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ghurabaa mijn schoonzussen hebben ook hele goede ervaringen met het WKZ, dus ben benieuwd. De verloskamers zijn zeker mooi opgeknapt. Ik zei trouwens hetzelfde tegen mijn man :D... dat het straks vast allemaal langs me heengaat. Hoe gaat het trouwens met jou en de kleine meid. Zie dat ze alweer een maandje oud is, de tijd gaat echt snel!

Femme dat wordt duimen draaien. Wij hopen het natuurlijk ook zo voor jullie.
    Vanwege mijn bloeddruk heb ik een medische indicatie en moet ik in het ziekenhuis bevallen. Maar eigenlijk ging onze voorkeur daar sowieso al naar uit.

Sugar gelukkig kunnen jullie nu volgende week terecht bij de gyn. Hoe is het trouwens met je webwinkel?

Gister ben ik uit het werk naar mijn schoonouders gegaan. Mijn schoonvader is weer terug uit Marokko, dus kwam iedereen gezellig langs. Mijn schoonmoeder had weer heerlijke couscous gemaakt. Daarna lekker naar huis en op de bank neergeploft.

2. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Hey meiden

Daar ben ik weer na een drukke week..
    Heb ff alles bijgelezen nu eindelijk de structuur weer in de dag komt.

@Femme...Meid ik duim voor je!

@Noordbrabant..Wat fijn dat je hcg nog steeds op 0 staat.. spannend weer dec komt al dichterbij dus dan mogen jullie weer..
    Ga je ovutesten gebruiken of proberen jullie het zonder?

@Frou...Hoe is het zonder je vriend?
    Raak je er al aan gewend?

@Sugar Spannend...ik duim voor een goede uitslag voor jullie!

Hier gaat alles heel goed.
    Levi is een tevreden mannentje en eet en slaapt goed.
    Sinds vandaag is mijn vriend ook weer aan het werk en komt er eindelijk weer structuur in de dagen

3. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    @ All; Thnx meiden! Ga nu tennissen, samen met mn vriend, wij mixen samen, haha:D.. Deze gaan we winnen, jammer dat ik dat al van te voren kan voorspellen, deze mensen zijn net te zwak voor ons :( Vind het altijd zo zielig om iemand met 6-0 6-0 af te laten gaan:)..

4. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    En Femme? Gewonnen?

Joy wat fijn dat het goed gaat met jullie! Ben je al aardig hersteld van de bevalling? Hoewel, het is pas 10 dagen geleden besef ik me nu! haha.. Heeft Levi al zijn hielprikje gehad? En had je een fijne kraamzorg?

Hier vandaag heeeeel veel cakejes aan het bakken, om straks de decoreren met marsepein en fondant. We geven zaterdag een babyfeest en er komen zo'n 150 mensen, dus kan flink aan de bak! :D

5. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    @Ghurabaa; Ja, gewonnen.. :) Woow 150 man, dan heb je nog wat te doen! Leuk is dat he, taart/cake decoreren:D? Wij hebben dat een keer met een personeelsuitje gedaan!

6. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Ghurabaa...Ja was al gelijk na de bevalling weer heel goed te pas..heb ook weinig gerust in de kraamtijd en de kraamvrouw heeft ook weinig te doen gehad bij ons dus is zelfs een dag eerder weg gegaan...mijn vriend had vakantie en we hebben samen het huishouden gedaan.
    Ik had een erg lieve kraamvrouw...maar ben wel weer blij dat ze weg is want voelde me wel gast in mijn eigen huis.

7. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    haha ik ga zeker weer ovutesten gebruiken. heeft de vorige x goed gewerkt en heb er nog heel veel liggen. x

8. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    @all; Zo.. Dat was het dan, ik ben vanaf nu geen "Pedagogisch Medewerkster" meer, maar "Cliëntadviseur".. Pff.. valt toch wel erg zwaar op de maag, wat ga ik mijn collega's missen.. We waren meer vriendinnen geworden, dat we collega's waren was meer bijzaak geworden.. Zo moet ik nu dus 5 collega's achterlaten! Jee.. wat voel ik me op t moment elendig.. Nooit verwacht..
    Morgen een dagje vrij, en t weekend en dan vol aan de bak op mn nieuwe werkplek..

9. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ Femme: Ja afscheid nemen is altijd moeilijk.. Hopelijk heb je straks op je nieuwe werk ook hartstikke leuke collega's!

@ Joy: Wauw dan was je al gauw weer fit ja. Ik heb de eerste week echt bijna niks in het huishouden gedaan hoor, was ik echt niet toe in staat. En gelukkig heeft mijn moeder me de 2e week heel veel geholpen, want ook toen had ik nog niet alles alleen kunnen doen..

@ Babyfeest: Ja 150 man is aardig wat. Had gister cakejes gebakken en begonnen met de versiering, maar voelde me hartstikke beroerd. In de avond koorts gekregen en in de nacht werd ik wakker met een enorm pijnlijke borst die op knappen stond: borstontsteking.. :( Vandaag gelijk bij de huisarts geweest en anti biotica gekregen, hopelijk ben ik opgeknapt voor zaterdag.. :(

10. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Femme ik ben 2 jaar geleden van baan veranderd. Wel bij dezelfde werkgever gebleven, maar dan werkzaam op een andere afdeling. Moest in het begin ook heel erg wennen. Bij m'n vorige plek hadden we ook zo'n meidengroep. Tijdens de lunch ging het over winkelen en andere meiden praat. En op m'n nieuwe plek ging het ineens over belastingen etc. Maar toen ik eenmaal gewend was, was ik toch blij dat ik de stap gezet had. En m'n "nieuwe" collega's bleken helemaal niet zo saai als ik in het begin dacht :)
    Maar hoe was je afscheid, hebben jullie lekker gegeten? Geniet maar lekker van je lange weekend. Volgende week zal wel een drukke week worden.

Joy jij bent inderdaad weer snel op de been. Wel goed naar je lichaam luisteren he :D Echt super dat het zo goed met jullie gaat!

Ghurabaa oh nee borstontsteking :( Nu je antibiotica slikt mag je ook geen borstvoeding geven toch. Een vriendin van mij heeft het ook een paar keer gehad en moest dan afkolven en de melk weggooien :( Hoop dat je je snel weer wat beter voelt, zodat je zaterdag lekker van jullie feestje kunt genieten! Is het nog gelukt met de decoratie enzo :)

Gisteren heb ik het wiegje bij mijn ouders opgehaald. M'n ouders hebben 'm helemaal opgeknapt. Mijn vader heeft 'm geverfd en m'n moeder opnieuw bekleed. Alleen het hemeltje moet nog worden afgewerkt en ik moet nog een nieuw matrasje kopen en dan kan er weer een item van de checklist worden gestreept :D

11. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Ghurabaa...Auwwww zeg een borstontsteking.
    Ik geloof dat je met sommige antibioticas toch wel borstvoeding mag geven.

@Flowers..Wat leuk een wiegje met emotionele waarde...
    Ben heel benieuwd naar jullie kamertje.

@Femme..afscheid nemen is nooit leuk,ik ben er ook heel slecht in en hou dan ook zolang mogelijk contact met sommige oudcollega's

Hier gaat het lekker...de muren komen inmiddels behoorlijk op me af want verveel me suf.
    Ik ben iemand die moeilijk stil kan zitten en heb geen rust dus de dagen zijn behoorlijk lang.
    Net ff lekker getheeleut met een vriendin en als Levi wakker is maar ff boodschappen doen.
    Juist omdat ik me zo goed voel en een makkelijke bevalling heb gehad verveel ik me en ons huis glimt op en top..
    Maar straks heeft mijn vriend weer weekend dus dat vind ik ook wel gezellig..

12. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ borstontsteking: Iemand zei ook tegen mij dat ik nu geen borstvoeding mocht geven, maar de huisarts zei dat het geen probleem was.. Ga daar dan maar op af. (toch?)

Met de cakejes is het gelukkig nog gelukt! De koorts is weg en voelde me daardoor wel al weer een stuk beter gelukkig. Vanmiddag ook nog gauw nieuwe pumps gekocht voor onder mijn jurk, en mijn handen zitten nu in de henna, dus ik ben er klaar voor :D

13. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    Was erg leuk, lekker gegeten!
    Het word idd wennen, maar het zal vast leuk zijn!

14. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    Wat heerlijk dat je gewoon alles kan zeg! Alleen jammer dat je je zo verveeld! Gelukkig is t nu weekend! :)

15. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ghurabaa veel plezier vanavond! Gelukkig ben je ook weer koortsvrij en mag je gewoon borstvoeding blijven geven.

Joy heel herkenbaar... ik kan ook niet stilzitten. Ik probeer nu gas terug te nemen, maar merk nog regelmatig aan mijn lichaam dat ik te ver ben gegaan. Geniet lekker van jullie weekend, het is ook nog eens ideaal weer om lekker te gaan wandelen met Levi.

Heb net een wasje buiten opgehangen en ga zo even naar het winkelcentrum. Hoop dat manlief zo nog even verf gaat halen voor de babykamer. Als het kamertje klaar is, zal ik foto's plaatsen :)

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Femme
    Dat is wel jammer van zo iets. Maar hopen dat je weer goeie vriendinnen maak i.p.v alleen maar elkaar ziet als collega lijkt me trouwens ook veel leuker werken zo met elkaar! Ging bij ons wel anders bij de drogist.

@Joy2111

Kan ik me wel voorstellen dat je als gast in je eigen huis voelde ze nam natuurlijk heel veel taken over. Nu kun je wel lekker even zelf rommelen in huis.

@Flowers
    Was droogt geloof ik goed buiten vandaag is 22 en een halve graden. Ben benieuwd naar de foto van jullie babykamer leuk leuk.

@Ghurabaa
    Wow veel man en leuk he? jij houd geloof ik ook van bakken & koken. Ik sprak toevallig gister een vrouw die ook borstontsteking heeft gehad geen pretje hoor!

@Elja81 & Frou81
    Hopelijk gaat alles goed met jullie!

@Iedereen

Fijn ik zou vanmiddag rond 14:00 met mijn vriend naar de stad gaan maar hij is nog niet thuis rond 14:00 gebeld ja kom er zo aan. Inmiddels een uur later nu en ik bellen maar dan zegt mijn telefoon TUUUT (wordt ik eerst doof) de lijn wordt afgebroken staat er geweigerd pfff jeetje zeg... :( Was in die uur tijd nog even naar het dorp geweest mams en paps zijn ook in het Westen dus kon ook niet even langskomen. Baal nu dat ik hem niet kan bereiken en hij nog niet thuis is :x

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Haha vervolg... m'n vriend was om 16:00 weer thuis zijn mobiel was afgesloten omdat zijn nieuwe abbo was ingegaan maar alles daarvan lag thuis dus kon niemand hem meer bereiken. Je gaat bijna denken dat er wat gebeurd is maar alles is gelukkig goed gekomen.

18. elja81

elja81 Bekend lid

Feb 10, 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ghurabaa: hoe is het gegaan gisteren? Hoop dat het een leuk kraamfeest was.

@sugar: dan besef je weer hoe afhankelijk je tegenwoordig van je mobiele telefoon bent... Ik kan me een leven zonder mobiel al niet meer voorstellen (kocht er eentje toen ik 19 was, nu zo'n 11 jaar geleden).

@frou: trek je het een beetje, zo in je eentje? Gaat het goed met je vriend in Qatar?

@joy: ik weet niet meer of ik je al gefeliciteerd heb met Levi (schaam, schaam), dus bij deze alsnog!!! Fijn dat het zo goed gaat met jullie.

@femme: succes op je nieuwe werkplek volgende week. Ik begrijp heel goed dat je het spannend vindt, maar het komt vast helemaal goed. En nog maar een paar daagjes wachten tot je kunt testen, ik duim voor je!

@flowers: heerlijk dat het wiegje ook al bijna van je checklist kan. Gaat het goed met je?

@all: ik heb jullie een beetje verwaarloosd, maar jullie snappen vast wel waarom. Ik ben afgelopen week voor het eerst ongesteld geworden na de curretage, en nu gaan we er weer helemaal voor. Duimen jullie voor me?

19. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Elja81
    Natuurlijk gaan we voor je duimen meis! Hopelijk gauw weer een beebje. Wanneer is je NOD? de mijne is op 2 oktober moet nog 1 week wachten... maar eerst woensdag naar de gynaecoloog. Succes deze ronde Elja!!

Echt wel ik had ook pas op mijn 18e een mobiel hihi met beltegoed en toen kon ik niet meer zonder :D

20. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ elja: Het babyfeestje was echt super! Heb zo ontzettend genoten, het was echt hartstikke leuk!! En we hebben zoooooooooooo veel cadeau's gekregen, niet normaal haha.. Heb denk ik nu voor zo'n 8 kinderen aan kleding haha :D

Share This Page