Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Enjoyllive, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Femme gefeliciteerd, ben zo blij voor je!!!!! En ben je al een beetje aan het idee gewend ;) Je leeft er zo naar toe en je hoopt elke maand op die knaltest en als het dan zover is, kan je het eigenlijk niet geloven. Heb je je gyn al gebeld?

2. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    Flowers voor jou gaat het nu ook echt opschieten! Nog 50 daagjes!! :D Heb je al last van voorweeen?

3. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja het gaat nu echt hard. Heb nog geen last van voorweeen of harde buiken (geloof ik), dus daar genieten we nog maar even van ;)
    Verder hoop ik dat de kleine nog gaat draaien, want hij ligt nog steeds in stuit. Volgende week donderdag heb ik weer een afspraak bij de gyn en mocht hij dan nog steeds hetzelfde liggen gaan we de opties bespreken...

Gisteren hebben we verf voor de babykamer gekocht en nu maar hopen dat manlief snel aan de slag gaat ;);)

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

Jun 24, 2010
    3,756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Flower: Heb je ook een buikfoto???!! Zwangere buiken zijn ALTIJD mooi!! En ik mis de mijne...

@Ghurabaa; Heb jij nog een recente foto van je meisje?? :D

5. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    @Ghurabaa&Flowers; Dankjullie:D! Ik heb vanmorgen de gyn gebelt. Moet 25 okt. komen voor een echo.. Kan t nog steeds niet geloven! hihi! Maarja de test was zo duidelijk, binnen een paar seconden stond er al een duidelijke streep.. Hoop echt dat t allemaal goed gaat, je hoort tegenwoordig zoveel miskramen :(

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

Jun 24, 2010
    3,756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Femme; Ik vond de eerste 12 weken ook erg zwaar hoor, was ook erg bang dat het mis zou gaan. Wanneer kom jij met een buikfoto? ;)

7. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    Hahaha een buikfoto :p Er is nog niks te zien hoor;).. Hoop dat t ook nog even zo blijft, wij wouden t pas tegen iedereen vertellen vanaf 12 weken! hihi!

8. Mlien

Mlien Fanatiek lid

Jun 24, 2010
    3,756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Femme; Haha, waarschijnlijk zullen binnenkort je darmen op gaan spelen 's avonds, maar dat is nog wel redelijk te verbergen hoor, bij mij zag je echt pas een zwangere buik vanaf zo'n 18/20 weken, voor die tijd leek ik gewoon wat dikker :D

9. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    @Femme: ooh, lieverd, gefeliciteerd! Heb ik niet voor niets geduimd! enne... het geeft mij ook weer hoop!

10. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    @Sugar: hey moppie, bij ons komt het ook goed, vertrouw erop! Ik zit er ook helemaal doorheen nu, mis mijn mannetje, maar ik probeer positief te blijven...

11. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    Dankje!
    Kom op meis! Nog even en dan is je mannetje weer thuis!

12. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    :D Ben echt benieuwd hoe mijn lichaam zich gaat ontwikkelenn hahaha :D Straks ben ik net zo'n wandelende pinguin! :D

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

Jun 24, 2010
    3,756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Femme; Haha, ben ook wel benieuwd ja! En ik ben benieuwd of je een jongetje of een meisje verwacht, eigenlijk is er weer een meisje aan de beurt uit dit topic ;)

14. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mlien ik zal vanavond een foto maken en plaatsen.

Femme dat wordt aftellen tot de 25e :D Ik was de eerste weken ook heel onzeker, ook omdat ik helemaal geen symptomen had. Heb jij al ergens last van?

Sugar wat balen dat je ongi bent geworden. Succes morgen bij de gyn. Hopelijk weten jullie dan weer iets meer.

Frou lieverd toch, nog even volhouden en dan kan je je mannetje weer in je armen sluiten.

Sugar, Frou en Elja hoop echt zo dat jullie binnenkort ook een knaltest in handen hebben. Dikke knuffel!

Gisteravond even lekker bijgekletst met mijn zusje. Haar kleine ligt ook in stuit en gisteren hebben ze een draaipoging gedaan. Helaas is dit niet gelukt en nu hebben ze een week de tijd om te bedenken of ze voor een keizersnede of een stuitbevalling gaan...

15. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    @Flowers; Nee heb nergens last van! haha! *Gelukkig*!

@Mlien; We zullen zien :) eerst maar eens die eerste echo;)

16. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ flowers: Wat vervelend voor je zus :( Ligt jou kleine ook in een stuitligging? En je kreeg een jongetje toch?

17. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij krijgen idd een jongetje (zie OT :D) en hij is al lekker eigenwijs. Hij ligt al een paar weken in stuit. Volgende week donderdag heb ik weer een afspraak bij de gyn en als hij dan nog steeds hetzelfde ligt gaan we de opties bespreken.

Hoe is het met jou en je kleine meid?

18. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    Hahah oh sorry, ben kippig! :D Nou hopelijk draait je mannetje nog, zou toch wel fijn zijn. Heb je al nagedacht over de keuze tussen een stuitbevalling en een keizersnede? Lastig hoor..

Met mijn prinsesje gaat het super! Ze is inmiddels al lekker gegroeid en aangekomen, weegt alweer 4480 gram! Ze lacht nu ook heel veel, en maakte lieve geluidjes. Zo vertederend!
    En sinds 4 nachten slaapt ze al door! Heerlijk die extra slaap, haha..

Heb je verder alles in huis, qua uitzet?

19. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    Wat een rust hier zeg...

20. Mlien

Mlien Fanatiek lid

Jun 24, 2010
    3,756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Zeker rustig hier! Gaat alles goed tot nu toe bij jou? Nog geen kwaaltjes?

@Ghurabaa; Fijn dat alles zo goed gaat met je kleine meid!

Share This Page