gestopt met pil en opgezette buik

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door demi123, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Hallo,

    Ik ben ongeveer 3 weken geleden gestopt met de pil omdat ik toen een vermoeden had zwanger te zijn. De testen blijven negatief, dus ik ben niet zwanger. Nu merk ik vooral de laatste week dat mijn buik echt heel erg opgezet is, vooral s'avonds is het erger. Het lijkt soms wel dat ik zwanger ben zo bol en hard is mijn buik. Zou dit door het ontpillen kunnen komen?
    Heeft iemand hier ervaring mee?

    Groetjes Karin
     
  2. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    Ik weet het niet maar ik heb hetzelfde als jij dus ik ben benieuwd of er meer mensen zijn.

    Maris
     
  3. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Nooit gehoord, herken 't zelf ook niet.

    @Demi123, ik zou nog ff 1,5 week wachten, dan ben je ruim voorbij je NOD, als je dan nog niet ongie bent, nóg een keer testen, misschien ben je wel gewoon te vroeg met testen.
     
  4. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Ik denk echt niet dat ik zwanger ben omdat vorige week ook een bloedtest is afgenomen en mijn hcg was laag, wat past bij een jonge niet zwangere vrouw.
    Ik denk zelf dat het mijn darmen zijn die van slag zijn, maar hoop wel dat het snel over gaat. Ik vind een bol zwangerbuikje heel mooi maar dan wil ik wel echt zwanger zijn! haha
     
  5. Pam

    Pam Actief lid

    14 aug 2006
    275
    0
    0
    Ja als je stopt met de pil kun je allemaal rare verschijnselen krijgen, ik heb het ook gehad!
     
  6. minnie1979

    minnie1979 Fanatiek lid

    20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ja ook ik had erge last van een opgezette buik en bruinige afscheiding.
    Was 2 weken gestopt met de nuvaring maar ik had echt het idee dat ik zwanger was.
    Maar waarschijnlijk was het een eisprong dus ben beniewd wanneer ik nu ongesteld word, of heel misschien ben ik toch zwanger maar daar ga ik niet van uit want anders valt het straks zo tegen als ik toch ongesteld wordt ( wat zeur ik nou ben pas begonnen ).

    Wens iedereen die ook zwanger willen worden veell geluk!
     
  7. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Je zeurt helemaal niet Minnie, het is gewoon heel erg spannend en nieuw in het begin.
    Mijn opgezette buik is er ook nog steeds, heb ook sinds gister last van buikkrampen en steekjes in mijn baarmoeder en eierstokken. Het lijkt wel een beetje op ongiepijn maar het zet niet door. Ik hoop maar dat ik snel ongesteld word en dat ik meteen een mooie cyclus heb, dat zou even leuk zijn!

    Groetjes Demi
     
  8. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ik heb ook af en toe een opgezette buik...
     
  9. heyitsme

    heyitsme Bekend lid

    21 sep 2005
    644
    0
    16
    ik ben nu 3 maand gestopt met pil. en ik heb enorm last van bolle rommelende buik, steekjes onderin etc. Mijn laatste menstruatie kwam erg langzaam op gang. verder was mijn menstruatie tot nu toe wel regelmatig, net als voor de pil. Is mijn lichaam nog steeds bezig met ontpillen of?
     

Deel Deze Pagina