hoi meiden, Ben ik weer . Laatst vergeten te reageren hoe ik tegen de bevalling aan kijk. Als die weer net zo gaat zijn als bij Linde dan teken ik ervoor. Behalve misschien het uitscheuren, ha ha. Maar als dat het ergste is. Vind het wel weer een beetje spannend hoor. Wanneer komen de weeën ed. maar kijk er niet heel erg tegenop ofzo. Bij Linde vond ik het toen wel heel erg spannend omdat ik niet wist wat me te wachten stond. Breka, klinkt alsof er van alles gebeurd in je lichaam. En wat betreft angst dat het mis gaat heb ik bij deze ook veel meer gehad. Misschien omdat je er wat bewuster van bent dat het kan. Had laatst ook nog een nachtmerrie dat ze het hartje niet konden vinden. Hoop dat je het op een gegeven een moment een beetje los kan laten. liefs
Breka, sluit me aan bij joan. hoop ook dat je wat rust kan vinden. maar gek vind ik het ook niet want het is toch ook gewoon heel spannend of alles goed zal gaan. het is zo gewenst! en ik denk dat je bij een tweede ook veel beter weet wat je te verliezen hebt, dat is bij een eerste misschien toch ook anders. en daarom logisch dat je je extra zorgen maakt. ik zeg: banner aanpassen en proberen te vertrouwen op een mooie zwangerschap! en anders van je af schrijven. al die belabberde kwalen zijn een goed teken toch?! wanneer is je uitgerekende datum nu? joan, leuk die babyshower met allemaal zwangeren . en je zegt het mooi over de bevalling. ik hoop het voor je! en vooral dat linde (en lois en margot) vast 'de weg vrij hebben gemaakt' en dat het een stukje gemakkelijker is. je hebt wel daarvoor juist gehad dat je er erg tegenop zag toch? fijn dat dat gevoel gezakt is dan. met mij gaat het weer een stuk beter, uit de dip! liefs
Zo ff k mocht ook nachtje zknhz voor slaapcocktail maar ze begrijpen mij niet, ik ben wel moe, heeel moe maar voel mij niet lekker. Kramp, buikkpijn, misselijk, duizelig en dikke hoofdpijn. Dus alles bij elkaar denk ik check fr mn bloed en bloeddruk maar nee hoort er allemaal bij. Ik ben ook benieuwd of er misschien al wat cm zijn maar ze willen niet voelen want wie weet doet het wat. Nou GRAAG. Morgen naar de vk maar vind ze niks meer aan, durf ook niet meer te bellen. Moet ik hun morgen serieus nemen, nou wordt lastig. Zo ben dr helemaal klaar mee, elke ochtend als ik wakker wordt kan ik wel janken van OGG nee nog niet weg. Ik dacht aan een griepje maar nu al 5dagen zo... Had hap gebeld, die wou wél mm urine checken op blaasontsteking en eiwitten Uiteindelijk geen blaasontsteking maar iets eiwitten in mm urine maar moest de vk maar bellen, het was wel heel weinig. Vk gebeld, ja iedereen heeft eiwitten in urine, je had je eerst moeten wassen voor inleveren... Ehh wist ik veel, ga 3x p.d. in bad, je zou juist denken niet wassen ervoor vanwege zeepresten. Bougies gaat hier lekker, eindelijk verlof krijg je dit. Ik ben het lichamelijk maar geestelijk ook ff zat. Ik heb zoiets haal het er maar uit. Breke waar is je foto van de test? Jee wat spannend, wil je t geslacht weten? Kara neem je rust en praat veel. Knuffel
op algemeen verzoek mijn banner Ik denk dat ik idd wat ongeruster ben omdat ik weet wat op het spel staan. Bijna NOD voorbij, dus toch al ietwat geruster. Zo meteen nr huisarts om bloed te prikken en HCG te bepalen. Eens dat positief is kan ik een afspraak maken voor de 8 weken echo. Mijn datum zou 05/05/2014 zijn! Mooi toch
Rica, hele hele hele dikke knuffel. wat een ellende, en wat wordt je zo heen en weer geslingerd. ik ken je niet als een klager, dus dat betekent dat je je echt heel erg rot moet voelen . niet leuk. en zeker omdat je ook niet weet wanneer er een einde aan komt. als ik het goed begrijp is er dus geen reden om je eerder (eh morgen 37 weken) te helpen met inleiden of wat dan ook? ik hoop onwijs dat je snel uit dit lijden bent verlost. zometeen zal je het ongetwijfeld weer vergeten zijn, maar pffrt, klinkt zwaar en niet leuk zo. Knuf! Breka, mooie datum ! en mooie banner!
Hoi, Alweer wakker... terug niet zo lekker geslapen. Heel raar, bij Margot was ik net zooo moe en nu heb ik precies minder slaap nodig... Gisteren nr huisarts geweest, mag vanav bellen voor resultaat. Heeft hij zo met zijn naald zitten ploeteren... ziet nu al helemaal blauw... hoe leg ik dat vandaag uit met dit lekkere weer? ... Hmm... we zien wel En ja hoor, we willen het geslacht weten! Spannend, gisteren even gepraat over namen, maar we komen er alweer niet uit... Gelukkig hebben we nog even éh. Rica, ben je het echt zoooo zat! Jeetje... in principe nog 3 weken te gaan... hoop dat je toch enige verzachting kan vinden in het feit dat je echt kan gaan aftellen.. hoop dat het toch nog enigzins zal keren voor jou, want is toch een bijzondere tijd, maar snap je wel. Had het op het einde van Margot ook hélemaal gehad! Kara, fijn dat je je weer beter voelt! Een echt dipje zoals men zegt. Joan, ben jij al aan het aftellen? Hoelang moet je nog werken? Hoelang zullen jullie thuis zijn? Hier in België is dat in principe 15 weken, maar ik denk eraan om een maand ouderschapsverlof bij te nemen. Ik vrees alleen maar dat mijn baas dit niet zal aanvaarden omdat het dan volop zomer zal zijn en de collega's willen natuurlijk ook vakantie. Zo, mijn meisje wakker maken en werken... Fijne dag!
He meiden, lig in het ziekenhuis....ik wordt morgen ingeleid. Zwvergiftiging. Ben ook niet gek! Hou jullie op de hoogte, vind t spannend!!!
Jeetje rica, gelukkig hebben ze dan toch naar je geluisterd. Wat spannend zeg. Succes morgen. Is het gek om te weten dat je morgen gaat bevallen? Hoop dat je je snel beter voelt door de bevalling. En jullie hebben straks gewoon twee kindjes!! Ik zal morgen af en toe even spieken hier.
Rica!!! Wat is hij mooi!!! Heb jij mooi werk geleverd zeg! Benieuwd hoe je het ervaren hebt, maar neem je tijd. Je hebt het verdient
De berichten hier helemaal gemist gisteren! Maar gelukkig, hij is er. Hij is inderdaad prachtig! en wat lijkt hij op Lois! Echt een kindje van jullie Heel veel succes met ook je eigen herstel. En inderdaad: je was niet gek en klaagde niet voor niets!! Is het bij zw.vergiftiging niet zo dat de symptomen snel verdwijnen na de bevalling?? ik hoop het. Succes en heel veel genieten van/met jullie mooie 2e wondertje!!! Mooie naam trouwens ook. ik heb echt een korte rotnacht achter de rug, maar ben toch heel erg blij ! x
Hoi meiden breek even in met een berichtje van Rica. Weet niet of jullie het al wisten.. Hij is er, jason en weegt 2825 gram en is 49cm. 6uur gestart en 14;34 geboren. Moet blijven, maar misschien langer als normaal. Mnichaam staat nog in zwangerstand en net bloeddrukmetibg die was nu nog hoger... Ook eiwittoename. Zwvergiftiging is een feit maar opknappen nu En breek weer uit
Sanjor, bedankt voor de up date! Nou ik hoop maar dat Rica snel opknapt ervan en lekker naar huis kan. Rica echt een prachtig mannetje hebben jullie. Zo klein weer zeg. Is het wennen? Hoe reageerde Lois? En hoe is de bevalling gegaan? Ben erg nieuwsgierig maar wat Breka al zegt neem de tijd wij gaan nergens heen . En de naam is mooi! Mooie combinatie met Lois. Breka, hoe gaat het met jou? Hoe ontwikkelen de kwaaltjes zich? Enne, je hebt toch gewoon recht op ouderschapsverlof? Moet je baas maar vervanging regelen. Als je het op tijd aangeeft moet het vast kunnen. Kara, gaat het nog steeds goed met je? Gelukkig ben je uit je dipje. Hoe bevalt je opleiding? Wat vervelend dat je zo een rot nacht hebt gehad. Hoe komt dat? Hoe doet A het nu met slapen? Zag laatst een mooie foto van haar voorbij komen. Grote meid wordt het al zeg. Hier gaat het goed. Linde wordt alleen wel echt een peuter puber zeg. En onderhandelen als de beste al. Moet dan soms zo om haar lachen. Maar ook wel lastig soms. Dan denk ik echt hoe moeten we daar nu mee omgaan. Ze moet nu ook af en toe in de hoek staan. Merken dat ze echt grenzen opzoekt. Maar over het algemeen is ze gewoon een ontzettend lief en gezellig, vrolijk meisje. Ze is erg bezig met haar nieuwe kamer en wil het aan iedereen laten zien en geeft dan een grote rondleiding. Benieuwd als hij kaar is en ze er voor het eerst gaat slapen. nou vandaag weer lange dag op het werk. spreek jullie snel weer. x
Hoi! Hoe is het met jullie?? Er is gewoon weer een heel mooi mannetje bij in de wereld. Ik hoop zo dat alles goed gaat Rica! Maar neem je tijd inderdaad... wennen, bijkomen, genieten, verwonderen, etc. ik ben zo benieuwd hoe het is allemaal? lijken ze op elkaar? herken je het nog van lois? is hij weer een heel eigen kereltje nu al? net zo wonderlijk als lois allemaal? en de bevalling? je zou bv gaan proberen te geven toch? hoe is dat? zie je, veel te veel vragen, dus lekker negeren totdat je er zelf aan toe bent. breka, hoe is het bij jou? afspraak gemaakt? kan je al meer wennen aan het idee? zakken de zorgen al iets? spannend allemaal!! en handig idd om vast alles op tijd te regelen op je werk. joan, leuk dat linde zo bezig is met haar kamer en de rondleiding haha. wanneer gaat ze echt over? dat opvoeden kan ik wel tegen op zien... lijkt me zo lastig. en maar consequent blijven. ik merk dat ik nu erg bezig ben met: vind ik dat vervelend? mag ze dat doen? kan het kwaad? etc. de uitdagingen van het ouderschap! opleiding start volgend jaar pas, dus nu gewoon aan het werk. gaat lekker, ik heb het erg naar mijn zin. ik vind het alleen wel lastig te combineren met thuisverplichtingen: om half zes ren ik als een kip zonder kop weg van werk om op tijd op de creche te zijn, terwijl ik dan nooit echt klaar ben. dat is wel lastig. maar goed, het is wel te doen. verder weinig bijzonders, want ik ben vooral benieuwd naar jullie ontwikkelingen allemaal!!!!
hoi hoi, Kara, Linde gaat over als het kamertje klaar is. Ik hoop heel binnenkort. Maar er moet best nog wel het één en ander gebeuren. Opvoeden is zeker een uitdaging. Ha ha. Maar je hebt idd een goede benadering zo te lezen. Komt heus goed. Breka, hoe is het nu met jou? Nog klachten? Wanneer heb je eerste echo? Rica, hoe is het meid? Voel jij je weer goed? En hoe doet Jason het? Wat vind Lois ervan? Hier gaat het goed. Vandaag fotoshoot gehad met Linde. We zijn erg blij met het resultaat. Linde had er niet echt geduld voor, werd door zoveel afgeleid, maar dat zie je eigenlijk helemaal niet. Nog 3 weekjes werken en dan heb ik verlof!!! Jeeeehhhhh, echt zo aan toe. Nog even doorzetten. Nou verder eigenlijk weinig te melden. liefs
Heeeeele mooie foto's van de fotoshoot! Juist heel erg echt allemaal, niet alleen maar geposeerd. Degene waarbij Linde juist een beetje is afgeleid vind ik echt heel erg mooi. Mooi gezin zijn jullie ook gewoon! Kan me voorstellen dat je er blij mee bent . Linde wordt ook echt een kleine dame al, echt zo leuk. Op naar het peuterschap! liefs
dank je wel Kara. Linde wordt zeker al een hele dame. Moet soms zo om haar lachen. Je hoort dan echt jezelf praten. Hi Wat is het rustig hier zeg. Ik heb echt allemaal irritante klachten Last van mij bekken, banden en rug/bil spieren. Ha ha. Ben soms net een oud vrouwtje. Echt niet normaal.
Wat leuk en ook confronterend om jezelf te horen hihi. Wel echt heel leuk dat ze zometeen ook grote zus zal zijn! Mooie haartjes krijgt ze trouwens ook. Wat vervelend van je klachten. Je bent inmiddels ook al ruim 31 weken zwanger dus wat dat betreft 'mag' het ook wel. Maar leuk is anders. Aftellen naar verlof! Geniet je nog ? Hier gaat het inslapen trouwens heel goed! We hebben het iets strenger aangepakt: wat langer laten huilen (max 5 min), en ze had een paar dagen in totaal een half uur nodig om in slaap te komen, maar nu doet ze het binnen 1 minuut. Heel erg fijn! ze komt nu slechts een keer in de nacht de laatste nachten. tenzij verlatingsangst/tandjes/koorts/etc hahaha