Geurtjes en andere alledaagse sensaties ! :D

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door melloncollie, 24 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    Nou, topictitel zegt genoeg !

    Ik word echt compleet helemaal stoned van geurtjes de laatste paar weken. De meest gewone en stomme dingen ruiken lekker.

    Enkele voorbeelden:
    - mijn geurloze douchegel met een rare ziekenhuislucht
    - de muffe geur in de kelder
    - de douchekabine op het werk
    - de cavia's die helemaal naar hooi ruiken als de hokken net verschoond zijn

    En dan heb je ook nog van die uhm ja sensaties (sensopathisch)...ik vind het heerlijk op mijn tanden te poetsen, dat schuren langs je tandvlees enzo :) En stofzuigen vind ik geweldig om te doen, evenals de vloer aanvegen !

    Ben ik maf of ben ik maf....but the real question is: herkenbaar?! ;)
     
  2. Lelie4

    Lelie4 Actief lid

    10 feb 2008
    182
    0
    0
    nou dat van die geurtjes dat herken ik maar ik heb het alleen met eucalyptus! Ik heb ajax met eucalyptus dus dwijlen is voor mij een feestje :) en elke dag moet ik in bad met eucalyptusolie! Ik wordt s'nachts vaak wakker en dan moet ik even aan het flesje gaan ruiken haha! Ik dacht al dat ik geheel ontspoord was maar gelukkig ben ik dus niet de enige! Tandenpoesten met tandpasta met menthol is ook zoooo lekker en fris ik helemaal van op!
    Mijn dieren vind ik er trouwens niet lekkerder op gaan ruiken hoor haha!
     
  3. Ddebbyy

    Ddebbyy Fanatiek lid

    11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen

    hihihihihihihihihihiihihi :D
    Nog geen last van.......maar benook niet zo ver als jij ;)
     
  4. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.862
    7.625
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Daar heb ik geen last van haha!

    Ik heb alleen wel elke maand een andere fruitverslaving...

    Eerst at ik 500 gram aardbeien per dag, toen 4 bananen, nu weer appels...
     
  5. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    aardbeien :confused: yammie !

    ik dacht ook: nou al die gekke zwangerschapskwaaltjes heb ik gelukkig niet! haha tot voor kort dus....vind ook de geur en structuur van tandpasta heerlijk. heb paradontax (vinden veel mensen zout) maar ik vind het heel lekker en fris smaken !
    zo, die tandarts weet niet wat ie gaat zien in september..... 8)
     
  6. Lisette28

    Lisette28 Fanatiek lid

    21 feb 2006
    1.439
    0
    0
    Delft
    Jammie, Sanex douchegel, ik zou het wel willen eten!
    En Ajax schoonmaakmiddel, met citroen, ik heb nu boven ook een fles gezet zodat ik eraan kan ruiken af en toe.
    En de schuur in de tuin ruikt ook lekker naar "vroeger", hihi.
     
  7. Heart

    Heart Fanatiek lid

    28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Whaha te gek, er zijn er meer zoals ik! =D>
    Ik heb het hier met Omo color wasmiddel (de paarse) en robijntje sensitive.
    Als ik ga douchen zet ik de fles omo open, zodat de hele badkamer er naar ruikt als ik klaar ben! :D Ook mijn andrelon blond-shampoo ruikt superlekker, en dove handzeep...hihi! Zo kunnen we nog wel even doorgaan. Zwitsal (+ robijn morgenfris) geurbuiltjes kan ik ook wel eten, of in mn neus proppen zodat ik t de hele dag door ruik! 8) :)
    Vandaag ook t bed alweer verschoond (volgens mij 4 dagen geleden...) zodat de slaapkamer ook naar omo color wasmiddel ruikt :D
     
  8. Lelie4

    Lelie4 Actief lid

    10 feb 2008
    182
    0
    0
    We zijn dus niet gek we zijn gewoon zwanger hahahahaha

    Oh ja druiven zijn hier ook niet aan te slepen :)

    @ Ddebbby Jou tijd komt ook nog wel! Voor je het weet hang je de hele dag met je neus boven een fles schoonmaakmiddel hahaha
     
  9. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Hier hetzelfde, met wasmiddel.. En, ik moet me echt bedwingen om niet elke avond even aan mn nagellakremover te ruiken, erg he hahaha :D
     
  10. princesje83

    princesje83 Fanatiek lid

    1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    hihi!

    ik ben ineens verslaafd aan zwitsal handzeep dat ik onder de douche over mijn hele lijf heen smeer en aan......... Dettol..... Handzeep voor beneden en met een scheutje uit het flesje desinfectans met water erbij maak ik de douche en de wc schoon....

    deed mijn kraamhulp ook tijdens vorige kraamweek en ik vond het zo lekker ruiken! nu ben ik er dus ook weer aan verslaafd ;)
     
  11. moonlight159

    moonlight159 Fanatiek lid

    20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    hahaha ik lig helemaal dubbel om jullie verslavingen!
    Zelf kan ik helemaal wild worden van de geur van frietjes! ik zou het zoooo graag willen eten, wanneer ik het ruik....maar ik houd me in hahaha.
    Verder heb ik (nog) geen gekke verslavingen!
     
  12. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.862
    7.625
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Jep, ik heb ook Dettol. Ik heb zon spraybus waar normaal Glassex inzat, heb ik ook water met beetje Ajax en dettol in gedaan! Zalig! Ruikt gelijk zo schoon!
     
  13. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    Valt me op dat bijna alle meiden gek zijn op parfum/chemische geurtjes.

    Ook geen andere geurtjes? Zoals bij mij de muffe kelder? Serieus, ik word echt helemaal rustig en ontspannen als ik in de kelder sta. Volgens mij ga ik daar gewoon bevallen ofzo :)
     
  14. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Jeetje, er staat me nog wat te wachten zo te lezen :confused: nog een week of 3/4 te gaan?!

    Tot nu toe echter nog nergens last van... hoewel als ik er begin over na te denken... heb gisteren wel 5 minuten aan mijn pas gewassen was zitten ruiken... vond het zo lekker... ow jee :rolleyes:
     
  15. Mooni

    Mooni Actief lid

    12 okt 2007
    316
    0
    0
    Ik vind het heeeerlijk om te gaan tanken, lekker die benzinegeur!

    Waar kopen jullie Dettol?
     
  16. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    Omo wasmiddel :D
    En heb nieuwe shampoo gekocht van Elvive...en kan wel de hele dag aan me haar ruiken :p
     
  17. Sharon20

    Sharon20 Fanatiek lid

    19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Hoi, ook ik heb het met dettol! heb pas heel mijn huis gepoets en rook Heeeerlijk! had alleen zoveel gebruikt dat heel mijn handen waren uitgedroogd.

    dettol kan je bij de apotheker krijgen (dit is pure dettol die je moet mengen met water) maar je kan ook gewoon bij de kruidvat gaan, daar hebben ze dettol handzeep.

    hou er wel rekening mee: Dettol dood al je bacteriën. poets er dus niet te vaak mee, want anders ben je straks gewend aan een bacterie-loos huis en kan je straks nergens meer tegen! badkamer, keuken en wc is wel goed. maar slaapkamers, eet en woonkamer en babykamer! zou ik zeker niet met dettol poetsen!
     
  18. tummetje

    tummetje Fanatiek lid

    4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    :eek: ik zit dit echt met open mond te lezen :)
    hahah staat ons dus nog heeeeel wat te wachten :)
     
  19. Heart

    Heart Fanatiek lid

    28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Wie verslaafd is aan Omo wasmiddel (net zoals ik), het is bij de super in de aanbieding..40% korting :)
     
  20. Shaas

    Shaas Actief lid

    23 feb 2008
    136
    0
    0
    ik ben verslaafd aan nagellakremover en benzine
     

Deel Deze Pagina