kerstballen bij de bijenkorf

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 12 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi,

gister kwam mijn man helemaal onverwachts met een kerstboom aanzeulen, ik wilde het eigenlijk "nog niet" doen dit jaar maar goed hij staat er nu dus ga ik hem ook mooi maken...

weten jullie of de bijenkorf leuke ballen heeft in de kleuren
    Oud-roze
    Donkerbruin
    Goud (liefst mat)
    en gebroken wit

ik ben vanmorgen snel gaan kijken bij de blokker WAARDELOOS!

(ook wil ik de kerstboom in een mooie pot zetten ipv zo op de grond in zo'n houten ding) wat vinden jullie hiervan....

ik moet zeggen ik begin nu toch wel opgewonden te raken om dat ding op te tuigen :D

ooh alle tips mbt het optuigen zijn welkom

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Bij grote tuincentra kan je je lol op! Alle kleuren ballen en heeeeeeeel veel kerst!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Ja tuincentra,

Daar is het geweldig nu :p

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Jep, tuinland, wat hier eerst Intratuin was, heeft heeeeeeeel mooi spul. Ik haal de goedkopere "waardeloze" ballen bij de blokker en v&d weg want ehm ja, 4 kinderen, waarvan 1 heel druk en 2 katten, beetje zonde van mn geld....

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    lekker gaan neuze bij een hele grote intratuin. die hebben alle geuren kleuren en maten

6. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Ze hebben een aantal mooie kleuren bij de action.
    De prijs is daar helemaal geweldig!

7. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik heb de boom ook altijd in een pot staan maar niet in een mooie ofzo. Ik drapeer er een sneeuwkleed met glinsters erin omheen.

Tip, controleer de lampjes voordat je ze in de boom hangt haha.

Verder zag ik vandaag op tv dat je mat en glimmend in de boom moet doen qua ballen. Dit geeft diepte.

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    V&D of Intratuin, ballen genoeg!

Heb ze trouwens dit jaar bij zeeman gekocht, m'n ouwe ballen kan ik nergens vinden op zolder, aangezien ik toen ik zwanger was, flink heb opgeruimd :confused:
    Heb een klein boompje met rode plastic ballen, mooi en ideaal, m'n man laat er nl elk jaar wel een paar sneuvelen, door dicht langs de kerstboom te lopen :D

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik zou lekker naar een tuincentrum gaan daar heb je zoveel keus! Wij hebben eigenlijk al twee jaar ofzo dezelfde kerstballen. Donkerbruin mat en glanzend en daartussen nog koperkleurige.
    Ik doe nooit een piek maar een mooie strik in de top van de boom en die pluizige slingers vinden we niet leuk maar wel die lekker ouderwetse met die balletjes een zo'n touwtje...

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en onze boom staat in een pot op een laag tafeltje en dan over het tafeltje een kleed, staat zo leuk met de vele kado's eronder en heb je ook genoeg plek daarvoor :)

11. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    we hebben dit jaar geen boom gezet, maar ook ik kan altijd goed bij Action slagen! Die is tenminste ook nog "gezellig" voor mij portemonnee ;) !

12. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik zag vanochtend op RTL4 oudroze ballen, gecombineerd met flessegroen, mat en glans door elkaar, geen slingers. Ik had het zelf zo niet kunnen bedenken, maar het was erg leuk. De kleuren kwamen ook terug in de stukjes op de tafel. Heb dit jaar geen boom (pup....ballen....heeej speelgoed!...geen goed plan).

Groetjes en versier ze!

ps Intratuin heeft altijd erg mooie collectie, maar wel grote en vooal volle beurs meenemen

13. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
  14. Niet meer actief

ja ik ben zeer goed geslaagd bij de bijenkorf, ik heb nu een mooi opgetuigde boom met ballen in de gewenste kleuren.. ;)

ps) bijenkorf is een echte aanrader, zoveel moois!

Deel Deze Pagina