Geven action testen altijd indrooglijntjes?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Rachje20, 1 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Goedemorgen meiden,

    Zomaar eens een een nieuwsgierig vraagje. De action early testen, hebben die altijd streepjes als ze "opdrogen"?
    Hebben jullie dat ook?
     
  2. Nonma

    Nonma Fanatiek lid

    4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ik heb nog nooit op welke test dan ook, een indroger gehad. Negatief was altijd wit bij mij. Maar dat wil niet zeggen dat het niet kan helaas.. er zijn dames die wel vaak een indroger hebben, ook op de action early is het weleens voorgekomen geloof ik...
     
  3. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Nou omo wit heb ik voorheen ook gehad met al Mn 100.000 testen in het verleden. Maar dacht misschien is dit een bekend dingetje Vd action early.
     
  4. cynmark29

    cynmark29 Fanatiek lid

    2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Als je goed kijkt voor je test zie je al streepjes erop . Indroogstrepen heb ik best vaak gehad jammer genoeg
     
  5. 1981Mama

    1981Mama VIP lid

    8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    nee. Mijn man heeft ook de action early gedaan dezelfde dag om te kijken of er daar een streepje verscheen.

    het was een heel vaag streepje maar hij was er wel
     
  6. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
  7. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Ze bedoelt dus dat die van haarzelf een licht streepje gaf en dat die van haar man wit was ;).

    Hier nooit indrogers gehad bij de action testen. Wel een vals positieve dipstick van zwanger en kids. Duidelijk roze streep binnen afleestijd en uur later 0,5 hCG in bloedtest.
     
  8. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Hahaha oh sorry! Ik las het echt verkeerd! Dit soort praktijken bedoel ik:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. 1981Mama

    1981Mama VIP lid

    8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    lijkt toch echt een beetje op mijn eerste positieve test
     
    Roos02 vindt dit leuk.
  10. vrouwvan

    vrouwvan Fanatiek lid

    26 dec 2015
    2.194
    1.240
    113

    Actiontesten staan er niet echt bekend om indroogstreepjes te geven na gebruik. Kan natuurlijk wel eens gebeuren.

    Jouw test is negatief. Het streepje wat je hier op ziet is grijs en staat op de verkeerde plek.
     
  11. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    @manaolana mag ik je vragen waarom je een bloedtest kreeg? Vanwege die test?
     
  12. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Niet alleen vanwege die test. Ik had een paar maanden eerder een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad (met bloedverlies en positieve testen) toen ik deze (foutief) positieve test had, had ik ook weer bloedverlies dus dat alles bij elkaar was voldoende aanleiding om direct een bloedtest te doen.

    Eens met bovenstaande. Het streepje is ook meer een pennenstreek. Een echt positief streepje moet roze en even breed als de controlestreep zijn.
     
  13. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Ah dat is verdrietig, gelukkig zie ik aan je banner dat jullie nu toch een wondertje verwachten...
    De weg er naar toe is soms zo hobbelig.
    Ik heb zelf een kindje verloren met 40.1 weken zwangerschap. Ze zou nu bijna 10 zijn geweest. De jongste is met ivf verwekt. Tegen beter weten in nu toch maar eens op de natuurlijke manier proberen...

    @vrouwvan ik vroeg het me ook meer af, heb 'm ook al weggegooid.
     
  14. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Jeetje meid wat een heftige geschiedenis heb jij. Hier inderdaad zwanger, hoop natuurlijk dat dat allemaal goed mag blijven gaan. En niets is tegen beter weten in toch... de wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik zal duimen dat het jullie nog gegund is!
     
  15. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Ik heb al valse streepjes gezien bij de actiontesten, maar dat waren dan ook testen waarbij iets niet klopte met de controlestreep of waarbij de achtergrond rozig bleef.
    Wel hebben ze soms voorgedrukte lijntjes (de ene wel de andere niet) misschien is dat wat je ziet? Ik kijk altijd voor ik test of ik al wat zie, dan weet ik hoe ik m moet interpreteren...
     
  16. vrouwvan

    vrouwvan Fanatiek lid

    26 dec 2015
    2.194
    1.240
    113

    Dat snap ik zeker als je niet zoveel ervaring hebt met die action testen. Ik hoop dat je alsnog snel een positieve test in handen krijgt.
     
  17. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Mijn valse strepen bij de Action Early testen waren zelfs duidelijker dan jouw streep. Ze stonden er vaak na een minuut of 20 al. Testen waren verder prima en ik was echt niet zwanger. Heb het namelijk ook een keer een paar dagen na mijn ongesteldheid uitgeprobeerd, zelfde resultaat. Die streep was ook zeker niet van een naderende eisprong want ik had altijd langere cycli. De streepjes waren alleen nooit mooi roze. Altijd wat grijzig.

    Dus om antwoord te geven op je vraag: het hoeft niet zoals je eerder bij anderen al las, maar het kan wel.
     
  18. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    @Bailief
    Goed om te weten dat jullie er ook ervaring mee hebben. Ik heb ook een lange cyclus, zit nu op dag 34. Test verder ook niet met ovulatie testen, dus wij doen het meer beetje op een gok.
    Ik test sowieso super laat knalpositief de keren dat ik zwanger was.
    Testte jij wel vrij snel rond nod positief?


    @manaolana Idd wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maar denk dat we ons allemaal beetje proberen in te dekken voor teleurstellingen. Ik hoop ook dat het ons nog eens gegund is. Geduld wordt goed op de proef gesteld soms...
     
  19. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    @Rachje20 ik test ook niet zo snel positief. Teruggerekend (nu ik weet hoe lang ik zwanger ben) heb ik bij deze zwangerschap pas 1 dag voor mijn nod licht positief getest. Bij de zwangerschap van mijn dochter testte ik pas op mijn nod heel licht positief.
    Maar het verschil tussen een vals streepje en een echt streepje was wel heel duidelijk :). Ik geloofde het alleen niet gelijk door mijn valse testen.

    Ik hoop dat jij, ondanks je geschiedenis, binnenkort toch een mooie test in handen hebt.
     
  20. megamutsje

    megamutsje Bekend lid

    14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Ik heb altijd action testen gebruikt en heb nog nooit valse lijntjes gezien.
    Ook geen voorgedrukte of wat dan ook
     

Deel Deze Pagina