gevoel van ongesteld worden, toch zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ann1, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann1

Ann1 Lid

2 mei 2010
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Ik lees regelmatig dat vrouwen echt het gevoel hadden dat ze ongesteld moesten worden, omdat ze dezelfde klachten hadden als bij de menstruatie.
    Toch werden ze niet ongesteld maar waren ze zwanger;)

Heb jij dit ook gehad? Wat waren de klachten? Wanneer testte je positief?

2. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

ja ik had dat ook bij mijn vorige zwangerschap. ik kreeg echt de bekende buikpijn die je wel eens kunt hebben voor het losbreekt....maar er kwam maar geen bloed en begreep er niks van. ik zat er echt op te wachten en een dag voor mijn nod was ik het zat en deed een test: heel snel een positief resultaat!
    gek iets he dat vrouwenlichaam.

nu ben ik ook weer aan t twijfelen want ik heb weer hetzelfde gevoel. ik weet alleen niet of vandaag of morgen of vrijdag mijn nod is want het is pas de 2e poging en het berekenen van mijn juiste cyclus is nog een beetje lastig....succes ermee!

3. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.959
    126
    63
    zuid holland
    Hallo, Ik heb het ook al anderhalve week maar moet pas over drie a vier dagen ongi worden. Spannend dus.
    PS De vorige twee rondes had ik dit niet dus hopelijk een goed teken.

4. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ja had ik ook met mijn zoon.

2 dagen voor mijn NOD de bekende verschijnselen.

werd er chagerijnig van!!

Maar toch even 1 dag voor NOD getest..en nu is Luuk bijna 2!
    Het kan allemaal.

Bij een zwschap komt je bm natuurlijk ook in actie.
    ook het oprekken in de eerste zw weken kan voelen als menstruatiepijn...

succes!!

5. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit maakt mij nog ónzekerder': vanaf vanmiddag heb ik af en toe een soort ongezteldheidspijn in mijn buik, maar iets anders dan normaal. Aangezien ik al drie dagen over tijd ben, maar mijn zwangerschapstest gisterochtend nog negatief wordt he tsteeds raadselachtiger ...

6. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38

Maar ben je wel 3 dagen overtijd?
    heb je een regelmatige cyclus?

Ik zie dat je 1 ronde van 35 dagen hebt opgeschreven.
    Dat is al aan de lange kant voor een cyclus...

7. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde, wel krampen, maar gelukkig geen duivels!

Geen bloed geeft MOED !

8. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag positief getest, 2 dagen voor NOD en heb al een paar dagen een 'trekkerig' gevoel in mijn buik lijkt idd op ongigevoel maar net anders. omschrijf het maar even als spierpijn aan de binnenkant van je onderbuik.

9. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte visje!

Het voelt idd gek en toch wel wat anders, al wil ik
    dat natuurlijk ook wel. Heb een beurs gevoel........

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Gefeliciteerd visje!

11. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank jullie!

12. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Visje straalde het ook uit naar je
    billen, benen en rug? Gewoon de normale klachten
    zeg maar, maar dan met meer steekjes

13. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Bij mijn zwangerschap (het werd uiteindelijk helaas een MK met 6w1d) heb ik het ook gehad. Vanaf ongeveer 1 week na de eisprong. Ik wst het ook niet maar dat is de normaalste zaak van de wereld (geleerd op ZP). Als je echt zwanger blijkt te zijn (wat ik uiteraard voor jullie allemaal hoop) zal het nog wel een beetje "erger" worden. Je hoort hier niet vaak over. maar bijna iedereen die zwanger is geweest bevestigt het.....
    Laten jullie wel weten of het raak is/was????

14. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.959
    126
    63
    zuid holland
    Wha spannend want ik heb het ook al vanaf een paar dagen na mijn eisprong en begin nu ook echt zere branderige tepels te krijgen. Echt spannend

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ik was in de derde ronde zwanger. Achteraf had ik de eerste twee keren meer symptomen (dacht ik) en was ik er echt van overtuigd zwanger te zijn. Helaas was dat dus beide keren niet het geval. De derde ronde (toen ik echt zwanger bleek te zijn) had ik eigenlijk helemaal geen symptomen en was ik er echt van overtuigd dat ik ongesteld ging worden. Ik had vlak voor mijn nod zelfs nog even grof ingeslagen bij de supermarkt met een aanbieding maandverband, omdat het aan alle kanten draaide in mijn buik. Toen ik niet ongesteld werd (en ik altijd regelmatig was), heb ik een test gedaan en die bleek positief.

16. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @ visje84

Allereerst>> Gefeliciteerd!! Te gek man!

Ik heb sinds vandaag "ongi" krampjes en een beetje waterig bloedverlies (innesteling?). Ik heb dit nog nooit eerder zo gehad en zit al in de 10e ronde. Je zegt dat je 2 dagen voor nod hebt getest en er al een paar dagen last van had. Mijn nod is over 5 dagen. Had jij het ook rond die tijd? Ik ben echt zo benieuwd! Ik had mezelf voorgenomen me niet (weer) gek te laten maken, maar nu ik dit voor het eerst heb en jou verhaal hoor, krijg ik toch een beetje hoop! :)

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Fijn om een beetje hoop te krijgen van sommige verhalen hier! Ik zit hier ook weer in spanning: gisteren werd ik wakker met een soort branderig ongesteldheidsgevoel!

@ visje84 & Sneeuwmees: van harte gefeliciteerd!

Nu wij allemaal nog :D

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hier ook een positief verhaal voor jullie

Ik had ook echt het gevoel ongesteld te moeten worden, de vervelende buikkrampen hingen heel de dag al rond
    In de avond had ik wat bruinig verlies en die nacht heel erg ongi pijn
    De dag erna nog een veegje bruin, maar daarna niets meer
    2 dagen later nog steeds niet ongesteld, dus toch maar een test gedaan, en ja hoor, positief!

19. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL

ja soms met vlagen naar mijn rug, liezen en bovenbenen. Vooral aan het einde van de dag dan ben ik versleten en voel ik de krampjes heel erg. normaal had ik alleen last van mijn buik dus is helemal nieuw voor mij.

20. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik was gewoon erg eigenwijs hoor om zo vroeg te testen :D. maar voelde denk al 2 dagen rare dingen in mijn buik, daarom dacht ik ik test gewoon, ging er eigenlijk gewoon vanuit dat ik ongi zou worden hoor! Was dus erg verbaasd dat er een streep stond. maar goed wie weet spannend hoor!!! de keren hiervoor voelde ik ook van alles, maar moet zeggen dat dit toch anders voelt dan ongi.

Deel Deze Pagina