Vanaf welke leeftijd lachte jullie kindje terug? Dus niet gewoon afn en toe glimlachen af en toe maar echt bewust reageren?
Hier kregen we ongeveer met zes weken haar eerste glimlach te zien. Ze heeft nu de smaak te pakken. Als ze wakker wordt in de ochtend en we kijken in haar wieg dan krijgen we de meest lieve en grootste glimlach!! *smelt* hihi..
Ons zoontje vanaf 6 weken. Echt heel schattig sinds dien heeft hij ook goed de smaak te pakken trouwens
Hier ook vanaf 5 weken een enkele keer en nu met bijna 13 weken lacht hij 90% van de tijd en begint hij ook te kieren en lachen met geluid En ik smelt elke keer weer!!! Wat een mooi gezicht en geluid. Ik kan wel uren 'aaahhwwww' zitten doen.
Met ongeveer 5 weken de eerste glimlach, als hij mama's sten hoorde. En nu met 6 weken, bijna 7, maakt hij er ook geluid bij!!
Hier vanaf 6-7 weken, en nog steeds hoor! Maar nu is het nog mooier: ze ziet je en ze glimlacht meteen, of je nou eerst lacht of niet.
Echt een brede 'open mond' lach deed hij met 4 weken. Sindsdien lacht hij 90% van de dag en staat hij 9 van de 10 keer lachend op de foto. Krijg vaak te horen van "lacht hij nu ook weleens niet?". Ik vind het heerlijk zo'n vrolijk lachebekkie
Hier net voor de 6 weken, opa had de primeur Nu ze er ook geluid bij begint te maken wordt het nóg leuker
Hier ook vanaf 6-7 weken, en sinds gister maakt hij ook echt geluidjes als hij lacht, zooo lief! *smelt!!
Eerste poging tot glimlach rond de 3 weken, de eerste echte glimlach rond de 5 weken. Maar die zijn niet echt bewust. De eerste echt bewuste lach kwam tegen de 2-3 maand en tegen de 3-4 maand begon hij met schaterlachen, zo'n mooi geluid!
Rond 5 weken begon ze af en toe te lachen. Afgelopen week zat ze duidelijk in een sprongetje, huilerig en veel willen drinken. Nu is ze weer rustiger en krijgen we heel veel lachjes te zien!
tussen 5a6 weekjes maar meesten kunnen vanaf 8 weken terug lachen schatter lachen tussen 10 en 15 weken
Hier ook met 6 weken dat hij echt als reactie ging lachen en rond de 11 weken kwam het geluid er ook bij.
hier op dag 8 al een echte lach en de vk heeft het op de foto gezet die was toevallig hier. en het lachen op mijn stem deed ze met 5 weken. en wie er ook maar tegen haar praat daar begint ze tegen te lachen ze is nu bijna 3 maanden.