Gevulde maag en blaas bij echo 11 week

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Ninaatjuh, 20 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninaatjuh

    Ninaatjuh Bekend lid

    16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Hoi dames

    Wil toch even mijn ei kwijt
    Heb vandaag weer echo gehad krijg extra ivm verleden dochter bij 19 week zwangerschap verloren door nierafwijking

    Nu zei de verloskundige tijdens de echo vandaag dat ze al een gevulde maag en blaas kon zien wie kent dit zo vroeg al.

    Ben ontzettend onzeker en vind best eng dat ze nu al zo een uitspraak durft te doen heb over 2 week een guo in umcg dan gaan ze uitgebreid kijken maar ben zo bang dat ik nu valse hoop krijg

    Want een gevulde maag en blaas dan zouden de nieren moeten werken toch pff weet niet zo goed wat ik met deze uitspraak moet.

    Hoop dat hier meiden zijn die zich herkennen in mijn verhaal en succesverhalen hebben
     
  2. Salentein

    Salentein Niet meer actief

    Allereerst van harte gefeliciteerd!

    ik kan mij herinneren dat onze verloskundige dit ook al aangaf bij die echo. Of daar dan ook de conclusie uit getrokken kan worden die jij doet zou ik niet durven zeggen.

    Heb je dit bespreekbaar gemaakt bij de verloskundige? Ik zou alles waar je over twijfelt direct vragen. Beter dan in onzekerheid zitten!
     
    Ninaatjuh vindt dit leuk.
  3. Ninaatjuh

    Ninaatjuh Bekend lid

    16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Dankjewel
    Ja had ik inderdaad moeten doen
    Misschien bel ik morgen nóg even heen wil ,zo graag dat alles goed zit dit keer
     
  4. Salentein

    Salentein Niet meer actief

    Gewoon doen hoor, dat snapt de verloskundige met je voorgeschiedenis echt wel!!
     
    Ninaatjuh vindt dit leuk.
  5. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.247
    113
    Hier werd dat toen ook gezegd met dat termijn.

    Ik durf niet te zeggen of de nieren dan ook per definitie -goed- werken, maar dat de blaas en maag gevuld zijn is in ieder geval goed!
     
    Ninaatjuh vindt dit leuk.
  6. Stemine

    Stemine Actief lid

    3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    Ik heb vandaag een eerste 20-weken echo gehad bij de gyn, en hij zei ook, de blaas is gevuld dus de nieren zijn in orde.
    Ik heb volgende week nog wel een heel uitgebreide 20-weken echo bij een prof omwille van eerdere problemen, maar het heeft me wel alvast gerustgesteld voor nu.
     
    Ninaatjuh vindt dit leuk.
  7. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ik had ook gevulde maag en blaas rond die termijn.
     
    Ninaatjuh vindt dit leuk.
  8. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Bij mij werd dat ook verteld rond dat termijn. Ik hoop en duim mee voor goede echo’s!
     
    Ninaatjuh vindt dit leuk.
  9. belliebel

    belliebel VIP lid

    11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja hier werd dat met de termijnecho ook verteld. Bijzonder, zo klein en dat deel werkt al gewoon.

    Als je je zorgen maakt, gewoon bellen, dat zijn ze voor!
     
    Ninaatjuh vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina