Gewichtstoename/bijwerkingen Domperidon

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Cobon, 18 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.010
    7.332
    113
    Vrouw
    Goedemorgen!

    Na wat googlen in het Engels kwam ik erachter dat er veel vrouwen zijn die aankomen van domperidon. Dit verklaart een boel voor mij, ik gebruik dit nu 7 maanden en ben 7 kilo aangekomen.

    Maar wat nu? Ik wil echt niet nog verder aankomen, ik wil minstens een jaar blijven voeden maar ik denk langer, en ik ben bang dat mijn productie terug gaat lopen als ik met de domperidon stop.
    Ik heb zo hard gekolfd, bloed zweet en tranen in het begin (en kolf nog steeds) om dit voor elkaar te krijgen, en de oorzaak (borstverkleining) is nog steeds aanwezig.

    Verder voel ik me op wel meer vlakken niet helemaal jofel en ik begin me af te vragen of dat ook door de domperidon komt.

    Kan iemand er wat zinnigs over zeggen? Of heeft iemand een soortgelijke ervaring?
     
  2. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Ik heb bij S. ook domperidon gebruikt. Ik vond het echt rotspul en kreeg op den duur een soort "opgesloten/afgevlakt" gevoel.

    Waarschijnlijk heb je het al geprobeerd maar ik heb goede ervaringen met boezemvriendjes en feed me van Sunny Mommy.
     
    Cobon vindt dit leuk.
  3. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.010
    7.332
    113
    Vrouw
    Hoelang heb jij het gebruikt?
     

Deel Deze Pagina