Help! advies nodig ivm positieve ovu-test!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sabinetje, 14 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabinetje

sabinetje Actief lid

26 dec 2008
    129
    0
    0
    Hoi lieve meiden!

Hier ineens een onzekere mama :$.. die voor een 2 kindje gaat!..Ben vorige week met ovulatietesten begonnen.. de reden hiervan is dat ik na 4 maanden nog niet zwanger ben en ik elke maand zodra mijn ong. weer begint doodziek op bed lig.. Dus op aanraden van de dokter kon ik d.m.v ovulatietesten de kans NET even iets groter maken op een zwangerschap (wat niet hoeft te zijn uiteraard)...

MAAR nu zie ik toch ineens een grote :) op het schermpje! dus dat betekend dat we weer even goed ons best moeten gaan doen... maar ben nu dus ineens zo onzeker! binnen hoeveel tijd moet het nu plaats vinden? M'n mannetje is laat thuis namelijk;).. is vanavond vroeg genoeg? en dan morgen nog een keer??.. 2

Zijn er meiden die meer ervaring hebben met het gebruiken van een ovulatietest?

2. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hej Sabinetje!
    Even ter verduidelijking: Wanneer ben je begonnen met ovutesten? Was vandaag de eerste?
    Wanneer je een positieve ovu test hebt, zal de eisprong binnen 24 tot 48 uur plaatsvinden. Dus manlief vanavond een valentijnsfeestje kado doen! Ik zou het zeker morgen en misschien overmorgen ook nog doen.
    Nog beter is dat je het eventueel ook voor de positieve ovutest gedaan hebt......

Als je vandaag voor de eerste keer hebt getest, dan kan het ook zijn dat je gisteren je ei al hebt gehad. De smiley blijft namelijk nog wel even, ook nadat je ei is geweest.

Snap je het nog?

3. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ie vandaag positief is zal je wel vandaag aan de klus moeten omdat je niet precies weet wanneer ei gesprongen is of springt. Dus vanavond maar fijn aan de klus!

Misschien kan jij mij ook helpen, ben je wat ervarende qua ovu testen aflezen. Ik heb vandaag ook eerste ovutest gedaan.
    Gister merkte ik vruchtbaar slijm (draderig slijm) en had ik last van krampen, gehele avond en af en toe pijnlijke steken in onderbuik/zij
    Vanochtend temp gedaald naar 35.9, kwam van 36.3 zie temp kaartje.

wij hebben vannachtend toen ik thuis kwam uit werk nog geklust en zondag avond en afgelopen donderdag ook nog, dus qua klussen zit het wel goed. Denk dat we vannacht ook nog maar even aande bak moeten haha:D

Wat vind jij van mijn ovu test?

4. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hej Zwangerwens! Aan je klusfrequentie zal het zeker niet liggen.
    Ik vind jouw ovutest wel positief. Ik gebruik zelf clearblue, die zijn duurder maar wel heeeeeeel duidelijk.
    Goed ook dat je vooraf geklust hebt. Je zou, om de spermakwaliteit optimaal te houden, ook morgen weer kunnen klussen....Maar dat moet je zelf weten.

Spannend he meiden! Vandaag valentijnsdag... dus wellicht een mooi kadootje?

5. sabinetje

sabinetje Actief lid

26 dec 2008
    129
    0
    0
    Bedankt voor je reactie!! Ik snap het nog;) haha.. Ik ben vorige week woensdag begonnen met de ovulatietesten.. dus ik test vandaag voor het eerst met een :)... gisteren was die nog:(.. En helaas doordat ik ziek ben geweest hebben we het de afgelopen dagen niet meer gedaan.. dus het zal van deze 2 dagen af moeten hangen! spannend!!;)

6. sabinetje

sabinetje Actief lid

26 dec 2008
    129
    0
    0
    Hey meis!
    We gaan vanavond ons best doen!;) hihi.. Qua ovulatietesten aflezen heb ik nog niet zoveel ervaring.. ben namelijk gelijk begonnen met de cb test.. daar zie je een O of een:).. maar zoals ik hem nu ziet lijkt het me een positieve ovulatietest ja!! Qua klussen hebben jullie het even wat beter gedaan haha.. ik was de afgelopen dagen goed ziek dus zal het deze 2 dagen even moeten inhalen;) haha
    Succes!!

Deel Deze Pagina