Gewoon iets om even te delen...

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 12 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Ohh hou op hoor! Ben blij dat ik er redelijk goed vanaf gekomen ben na rolstoel gebonden te zijn geweest etc :eek:
     
    Vero0504, Neuzeke en Iertje81 vinden dit leuk.
  2. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Lief van je. Ik weet diep van binnen ook dat het de juiste keuze is. Maar zo irritant dat ik dit rot gevoel op dit moment niet kan plaatsen, want dan kan ik er misschien iets aan doen.
     
    Syane vindt dit leuk.
  3. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Dank je wel. Daarom ook meteen de keuze om het hier te delen. Dan heb ik het teninste van mij af geschreven. Lucht toch al een beetje op.
     
    Neuzeke, Iertje81 en Syane vinden dit leuk.
  4. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.347
    12.035
    113
    Vrouw
    Even een dikke knuffel❤️
    Ik snap je, zeker als het met de vakantie hier wat tegenvalt. Je had je zo verheugd om naar Frankrijk te gaan. Dan is het zo balen dat je het niet aandurfde. Wat ik overigens wel heel goed begrijp hoor.

    Ik hoop dat het weer meevalt en je toch nog een fijne vakantie hebt. Zeeland is mooi. (ben zelf in Zeeland opgegroeid;))
     
    Kleintjuh85 vindt dit leuk.
  5. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Ik had mij er wel op verheugd, maar niet zo erg als andere jaren. Had geen zin om de caravan in te laden omdat ik ook bang was dat ik hem bij een eventuele positieve test toch weer uit moest laden. Ook het feit dat er heel veel onzekerheid was/is qua maatregelen daar. We hadden afgelopen vrijdag pas uitsluitsel van de camping over de maatregelen die daar zouden gelden.

    Wat mij wel een beetje deugd doe dat ik net een (premium) artikel had gelezen over de stijgende cijfers en clusters op campings in Frankrijk. Ook dat mondkapjes op heel veel plaatsen weer verplicht zijn of worden.

    Andere vraag @Zxcvb : Heb jij leuke tips voor ons wat leuk is om te doen in Zeeland?
    We zitten in Cadzand.
     
  6. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.347
    12.035
    113
    Vrouw
    Ik snap al die stress goed hoor. Ik ben al heel veel keren blij geweest dat wij geen vakantie in het buitenland hebben geboekt. Ik kan ook echt niet tegen die onzekerheid. Als ik dan weer lees dat dan weer dit land dan weer dat land zijn regels aanpast, ben ik blij dat wij daar niet mee te maken hebben. Geeft mij rust.

    En wat betreft tips... Eh , nee niet veel.:oops:
    Jullie zitten echt helemaal onderin en ik woonde echt helemaal bovenin Zeeland. Zuid Holland en Brabant was voor ons veel dichterbij.;)

    Ik weet niet of je al eens naar Neeltje Jans bent geweest? Dat is leuk voor de kinderen. Je kunt daar ook een korte rondvaart doen.
    Middelburg is een mooie stad.
    Maar verder heb ik niet echt tips. Een nadeel van Zeeland is dat het eilanden zijn, waardoor de reisafstand soms best wel groot is.

    Veel plezier!!
     
    Kleintjuh85 vindt dit leuk.
  7. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Nee nog nooit bij Neeltje Jans geweest. Even googlen hoever dat is vanuit onze camping. We hebben wel al gereserveerd bij een binnenzwembad in Goes. En we willen sowieso een dagje naar Brugge gaan. Is vanuit hier maar een half uurtje.
    Dank je wel.

    Ik kan dus ook niet tegen die onzekerheid. Ben iemand die het liefste zoveel mogelijk dingen plant vantevoren. Ik kan dus ook echt niet op de bonnefooi ergens op vakantie gaan. Maar ja soms zou ik willen dat dit een beetje minder was en ik dingen op mijn af kan laten komen. Dat zou af en toe een stuk makkelijker zijn.
     
    Zxcvb vindt dit leuk.
  8. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Oh het is heel herkenbaar, ik heb precies hetzelfde. Ik heb dan ook al geen behoefte om nu een vakantie naar het buitenland te boeken, puur om de hele onzekerheid en veranderende regeltjes. Kan ik gewoon niet tegen:p

    Neeltje Jans vonden wij trouwens heel leuk!
     
    Zxcvb vindt dit leuk.
  9. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Ik vind het toch wel fijn om te lezen dat er mensen zijn die hier hetzelfde in staan als mij. Ik dacht echt dat ik hierin iets te overdreven was.
     
    Zxcvb en Eppo82 vinden dit leuk.
  10. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.116
    15.623
    113
    Vrouw
    De stoomtrein in goes vonden wij ook leuk.
     
    Kleintjuh85 vindt dit leuk.
  11. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.691
    1.885
    113
    Dat is zeker leuk. Kun je ook goed combineren met Berkenhof
     
    Kleintjuh85 vindt dit leuk.
  12. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.263
    19.019
    113
    En Veere! Daar gingen wij regelmatig even naartoe. Ook al woonden we gewoon in Vlissingen, dus erg dichtbij, maar dat voelde gewoon als dagje uit haha. :roflmao:
     
    Zxcvb vindt dit leuk.
  13. LisbethSalander

    LisbethSalander Fanatiek lid

    1 dec 2015
    2.737
    5.393
    113
    @Kleintjuh85 Op zeehondensafari in de oosterschelde vonden mijn kinderen echt heel leuk.
     
    NiVa0230 en Kleintjuh85 vinden dit leuk.
  14. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    En dan heb ik nog heel goed nieuws voor je. Ik kom zondag ook voor 2 weken naar Cadzand. Nou, beter wordt het niet toch:p:roflmao:
     
    masami, Zxcvb, Baileyy en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    :D Nou mijn vakantie kan niet meer stuk. :p welke camping?
     
  16. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Om te kijken of je mij kunt ontlopen:p:p
    Jammer joh, we hebben een nieuwe luxe vouwwagen en de wijn staat altijd koud:roflmao:

    Wij zitten niet in Cadzand zelf, maar in Nieuwvliet: camping International.
     
  17. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.827
    14.156
    113
    Ik zit er net weer in, gelukkig nu nog beperkt tot lopen bij meer dan 400 meter aaneengesloten, dan komt t bekende "gemept met een honkbalknuppel" gevoel weer opzetten. Dochter duurde t 10 maanden tot na de bevalling eer ik weer langer dan 400 meter kon lopen, exact t zelfde. SI gaat gek genoeg wel goed maar de rest...allemachtig.

    Douchen vlak na die bevalling (vaccuumpomp en grote knip) vond ik de grootste hel op aarde, ben op een keukenkruk gaan zitten en moest dan nog tegendruk geven. Alsof er een bowlingbal aan je klit en een aan je bekkenbodem was gehangen...:eek:

    Moet nog een babykamer behangen :|

    Een wand vandaag afgehaald, duurt best lang als je extreem minimalistisch met je bewegingen doet, mja moet de andere wand ook nog doen. Kan niet met 1 wand mn kruid gaan verschieten. Maar wachten tot volgende week lijkt me niet slim meer. Escaleerde vorige keer in 5 weken van "auw" naar rolstoel (eerste zwangerschap, nu 5e, 2e pas in dit termijn).

    Daarna zal t me een worst wezen de rest is al in huis en mn man heeft basiscursus huishouden gehad, schoonmaakbedrijf is ook nog een optie. :roflmao:
     
  18. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Dat is hier heeul dichtbij. ;)
    Altijd lekker een wijntje maar dat moet ik nu helaas even laten. Een cola is ook goed hoor. :p

    Kunnen we wel samen een zonnedansje doen.:thumup: Wie weet helpt het?
     
    tuc vindt dit leuk.
  19. Eruanna

    Eruanna Bekend lid

    13 mei 2013
    919
    903
    93
    Behang afscheuren kan je man vast ook wel. Plakken wellicht niet ;)
     
    Syane vindt dit leuk.
  20. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.827
    14.156
    113
    ja daaahaaaag die zei vanmorgen dat hij t niet zo nodig vond om die kleine een nieuw behangetje te geven. Heb een paar weken geleden behang gekocht, dat laat ik niet op een rol zitten. Specifiek t super fijne behang gehaald wat een verademing is met behangen ipv zo'n rek en krimp risico geval.

    Dus dat was de verkeerde opmerking, nu MOET t wel!:D
    En die lol van scheuren gun ik m niet. Was ook maar simpel behang, dus emmertje biotex en t lag er al vanaf alleen doe ik er langer over om niet te hard van stapel te lopen en mezelf voorbij te gaan.

    We kunnen als een van de weinige stellen wel goed samen behangen zonder oorlog. Morgen die wand doen, kunnen de planken op hun plek en de kast weer terug. Met een beetje mazzel strippen we die andere kant en knallen gelijk door.

    Als ie lief is mag hij OOK helpen scheuren anders heb ik een badkamer in de aanbieding voor een sopje. ;)
     

Deel Deze Pagina