ja klopt is wel vroeg! maar er worden zelfs babys met tandjes geboren! kindje van vriendin kreeg de eerste met 4 mnd..
@ won; zo snelle jongen hihihi maar dat is normaal hoor die tandjes moeten eerst helemaal naar beneden zakken en dan komen de bulten vanzelf... dan duurt het meestal niet lang meer! schattig hoor, nadine kreeg met 6 maanden 2 ondertandjes (midden,) 8 maanden de boventandjes midden, 10 maanden die 2 tandjes naast de voortanden boven en 11 maanden de twee ondertandjes zo schattig.. zal zo ff een fotootje spammen! @ lt; hier ben ik hihihi hoe is het met jullie allemaal? even snel want me meissie is wakker.. vanmiddag kom ik trug, ps aaaaaaaaaaaargggh vanavond de slingers en ballonnen ophangen en morgen is me meisje 1 JAAR! niet normaal... vorig jaar om deze tijd werd ik opgenomen met de hoge bloeddruk... zwijmel haha niet dat het nou zo leuk was maargoed...
Ik hoop voor jou dat hij er weinig last van heeft.. Volgens mij is bij Jaimy nog niks te bekennen. Heb nu rijstebloem met vanille smaak gekocht, ben benieuwd wat ze ervan vindt. En alvast potjes olvarit ingeslagen, zoo schattig die kleine potjes xx
jeetje gien morgen nadine al 1 jaar :O hiep hiep hoeraaaa nee hij heeft al een puntje beneden door maar in die witte vlek boven zit ook een puntje door.. dus 2 tandjes zitten beide door maar 1 heel hoog.. als je goed kijkt zie je dat!
Wow Gien alweer 1 jaar oud! Jaimy & Gelani zijn deze week ook alweer 4 maandjes oud... Ik blijf het herhalen maar wat vliegt de tijd.....
hij heeft er ook geen last van.. alleen stink luiers maar door die omneo/hypoallergeen stinkt de poep al meer dusja.. beetje meer kan ook wel.. en hij zevert ook veel gelani krijgt al paar weekjes die potjes schattig he! hij vind da wel lekker.. hij vind worteltjes ook lekker
Even mijn mooierd showen hoor .. Ze heeft zulke blauwe ogen, die heeft ze van Tommy zijn vader. (Tommy heeft groen/ bruin en ik bruin/zwart)
wat is het toch een mooi meisje lt!! echt een knap ding! zie trouwens dat die foto niet zo groot kan als dat ik 'm hier heb daar zie je het heel goed op! die puntjes
Wij willen Jaimy haar 1e potje met Kerst geven, dan is ze bijna 5 maanden oud. Ze heeft nu denk sinds 1 weekje de papfles en die drinkt ze wel goed.. Ooh jee die poep van Jaimy stinkt ook zo erg, vaak is het s'morgens al raak voor ik heb ontbeten!!!!!
Ja het is echt een knapperd hoor, ben er heel verliefd op.. Toch verbazen we ons allemaal over haar ogen. Ik had verwacht dat ze mijn kleur zou krijgen (donker overheerst zeggen ze) maar ze heeft echt hele heldere blauwe kijkers, zijn sinds de geboorte alleen maar lichter geworden..
ja klopt bruin domineert maar dan heb jij waarschijnlijk een een blauw gen.. je hebt dan namelijk 2 tekentjes zeg maar.. de B van bruin en de b van blauw.. dus Bb en dan geef jij 1 van de 2 mee (blijkbaar de b) en Tommy hetzelfde.. ook de b meegegeven zo heb ik dat geleerd bij biologie! hier heeft gelani wel donkere kijkertjes!! vind dat wel heel mooi, ik heb zelf blauwe ogen dus dat is voor mij niet zo speciaal.. maar vind dat bij kindjes altijd wel super mooi! maar voor mij is dus bruin ook heel mooi! omdat ik zelf blauwe ogen heb laatst was toons nicht hier, zegt ze welke ogen heeft hij nu, ik zeg bruin, zegt ze oh dat is jammer dat vind ik helemaal niet mooi.. jeetje wat ben je dan dom ofniet?
ja ik ook nik waar ben je! ga ff me ventje uit bed halen, hij is wakker hoor ik.. lekker aan het spelen
Wat een domme opmerking zeg!! En bedankt voor de biologie les he D:.. Veel plezier met je mannetje.. Mijn moeder smste dat Jaimy nog steeds ligt te knorren, ze slaapt meestal tot 12 uur smiddags en vanaf dan is ze wakker tot 19.00 uur en dan gaat ze na bed tot de volgende ochtend..
Goeiemorgen meiden! Ik lees wel mee hoor, alleen heb soms de fut niet om echt te gaan reageren. Ben de laatste dagen zo gebroken als ik thuis ben en dan hebben we het ook nog eens druk ivm de feestdagen. Ik zag twee mooie foto's van Jaimy en Gelani, wat een knapperdjes!! Wonder, zo dat is al snel, nu al tandjes! Maar het kan idd wel, mijn broertje was 4mnd toen zijn eerste tandje door was en met 5mnd had ie er al 4!
sow das snel! ineens 4 haha achja.. hij is door het puntje iig, voelt heel scherp maar weet niet hoelang het duurt als het tandje er echt zit.. snap wat je bedoelt, je hoeft heus niet te reageren als je moe bent hoor lekker rustig aan doen zeker idd met de feestdagen, wat zal Jaimy er naar toe leven zeg! echt leuk! vind trouwens jullie leeftijdsverschil strakjes heel mooi! hoop dat dat bij ons ook zoiets is.. lt dat is echt niet dom hoor!
mir ik zie dat je op Toons verjaardag de eerste echo hebt! ben benieuwd naar jullie kleintje, wel een foto plaatsen he!
Weet niet hoe snel zoiets gaat maar het kan dus heel snel gaan. Voor je het weet is z'n tandje door. Ja jaimy heeft er volgens mij wel zin in. Gister voor de laatste keer haar schoentje gezet want zaterdag worden er misschien pakjes gebracht ( en zondag gaan we de boom opzetten, lekker vroeg he.. Ghehehe ). Vind het leeftijdsverschil ook wel mooi, ik weet dat ik een jaar geleden riep dat ik toen zwanger wilde worden maar dat ging toen niet ivm omstandigheden maar ben blij dat het toen niet ging. Nu is Jaimy ook iets ouder en snapt ze het ook beter en het is ook veel leuker!
Ohh, haha ja 9 dec om 19.15u!! Ik ben benieuwd, hoop dat alles goed is. Natuurlijk doe ik een foto van onze frummel plaatsen