Gezocht: cb digitale ovulatietesten

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Jolien1991, 3 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Hoi meiden

    Wij waren begonnen aan IVF, eerste poging gehad maar de terugplaatsing kon niet doorgaan wegens de coronacrisis. Helaas ligt de hele behandeling hierdoor voor onbepaalde duur stil...
    Wij geven de moed niet op en proberen - hoe klein de kans dan ook - weer op de natuurlijke manier...
    Met pcos is het echter heel moeilijk om te bepalen wanneer we het best gaan 'klussen', ook ovulatietesten kunnen bij pcos wel vaker valspositieve resultaten geven... om bij een schijnbaar positieve ovulatietest dipstick, toch ietwat zekerder te zijn dat deze wel zeker positief is, kreeg ik de tip van enkele super lieve dames hier op het forum om enkele clearblue digitale ovulatietesten aan te schaffen.

    Alleen deze zijn best duur... dus ik vroeg mij af: zijn er dames die inmiddels zwanger zijn (of zijn geweest) en nog wat van deze digitale testen over hebben maar niet meer nodig? Zo ja, ziet iemand het zitten om deze tegen een prijsje door te verkopen aan mij?:oops: Ik woon in België, maar uiteraard zou ikzelf dan eventuele verzendkosten betalen!

    #durftevragen... :)
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  2. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Hé Meis,

    wat rot zeg dat het al zo lang duurt en ook dat je nu op pauze staat.
    Die testen heb ik ook gebruikt en zijn inderdaad flink aan de prijs. Ik gebruikte ze daarom ook altijd samen met goedkope dipsticks van zwangerenkids.nl zodat ik pas rond m’n piek een digitale ging doen en er niet teveel doorheen gingen. Ik deed het vooral voor ‘de leuk’, want ik kreeg een fijn gevoel van zo’n smiley.
    Ze zijn wat dat betreft net zo gevoelig als andere ovulatie testen (al zit er onderling per soort test uiteraard verschil) dus het is niet perse beter dan dipsticks in mijn optiek.
    Helaas heb ik al mijn testen al weggegeven dus ik kan je niet helpen, maar als je er niet aan kan komen adviseer ik dus goedkope dipsticks, die kan je opgedroogd ook mooi samen vergelijken.

    Ik deed voor de dipsticks (omdat die niet met ochtend urine kunnen zoals digitale van CB) altijd s ochtends rond 07.30 m’n eerste plas en dan dronk ik niets tot mijn test rond 09.30, dat was daardoor super betrouwbaar.

    Heel veel succes!
     
    Jolien1991 vindt dit leuk.
  3. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    Zoek je de roze of de paarse?
     
  4. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Misschien lichte voorkeur voor de roze, maar paarse zijn ook goed.
     
  5. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    #5 Amoxiclav, 4 apr 2020
    Laatst bewerkt: 4 apr 2020
    Waar woon je in België? Zag overlaatst dat ik nog 3 tal sticks heb liggen (van de roze). Stuur ik ze je op?
     
    Jolien1991 vindt dit leuk.
  6. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw

    Ik woon in West-Vlaanderen. Oh, heel graag! :o: Ik stuur je een privéberichtje!
     
    Amoxiclav vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina