Gezocht leuk hotel met baby 5 maanden

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Luna86, 30 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.659
    9.219
    113
    Gelderland
    We willen graag in Juni op vakantie en ons kleine ventje is dan 5 maanden. We denken zelf aan Menorca of ergens anders in Spanje.

Wie weet er een leuk hotel wat niet te ver van een vliegveld ligt en leuk is voor ons maar ook voor een kleintje.
    Lekker zwembad en goed eten enz.

Kom maar op met leuke vakantie ervaringen!!

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.659
    9.219
    113
    Gelderland
    Helaas geen leuke ervaringen...lol

We hebben onze keuze gemaakt en gaan in Juni lekker 8 dagen naar Menorca. We gaan in hotel Princesa playa in Cala 'n Bosch.

Even wat andere praktische vragen:

1) Hoe vervoer je je kindje daar in de auto?
    2) We hebben een buggy aangeschaft voor de vakantie (mac laren quest) maar ik lees dat veel mensen de kinderwagen mee nemen. Ons zoontje is dan 4,5 maand kan hij gewoon in de mac laren?? Deze kan wel in een goeie ligstand en is al te gebruiken vanaf 3 maanden.
    3) hoe verwarm je de flessen in de hotelkamer?
    4) moet je met die warmte de kleintjes ook extra water geven en krijgen ze dan niet teveel vocht binnen? boven de 1 liter

En de laatste wie gaar er nog meer naar Menorca deze zomer en welk hotel/app.

liefs Luna

3. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Spannend he zo'n eerste vakantie met een kleintje!

Ik zou gewoon de maxi cosi mee nemen want dat is toch de veiligste manier in de auto en die mag je ook gewoon meenemen in het vliegtuig volgens mij.

Wij hebben Tess van de week voor het eerst even in de buggy gezet en ze is 8 maanden en voor haar vond ik hem zelfs nog zo groot dus laat staan voor een kindje van nog geen 5 maanden. Is het misschien een idee om je onderstel mee te nemen waar je de mc op kan klikken of zijn jullie van plan om hele stukken te gaan wandelen etc? Je wagen mag je namelijk ook meenemen tot aan de slurf van het vliegtuig en mag je ook als eerste het vliegtuig weer verlaten.

Ja en de flessen opwarmen?!?!? Wij nemen onze waterkoker mee die je op temp kan instellen maarja wij gaan dan ook met de auto en kunnen dus wat meer meenemen. Misschien anders maar gewoon bij de receptie vragen of ze hem even in de magnetron willen zetten !

Heel veel plezier alvast en ik hoop dat jullie er lekker gaan genieten!

4. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.659
    9.219
    113
    Gelderland
    Het is zeker spannend zo'n eerste vakantie.. maar ik heb er erg veel zin in!

mijn zoontjes past nu al bijna niet meer in de wagenbak en als ik hem in de buggy zet van de kinderwagen of in de buggy van de mac laren zie ik eigenlijk helemaal geen verschil qua comfort. Enig pluspunt is dat de Quinny helemaal plat kan maar dan ligt hij met zijn kontje tegen de onderkant en met zijn voetjes de lucht in..
    Alleen de mc is geen optie want we willen idd wel gaan wandelen..

liefs

Deel Deze Pagina