vooraf de enveloppen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door emmie, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmie

emmie Niet meer actief

wat doen jullie??
    Heb net geboorte kaartjes besteld, maar zit nu te bedenken of het toch niet handiger zou zijn de enveloppen al eerder te hebben.
    Heb ik bij de 1e geloof ik niet gedaan.......
    :)

2. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ik zou ze wel graag eerder willen hebben. Dan hoef je dat niet allemaal nog te doen als de kleine er eenmaal is. Dan heb je wel andere dingen aan je hoofd. En je weet natuurlijk nooit hoe je je voelt na de bevalling.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij hebben het wel gedaan. Van te voren de adressen vast erop gezet, zo hoefden we dat niet te doen in de eerste dagen na de geboorte en zo wist ik zeker dat ik het kon doen en er niks mis zou gaan. Vriendlief moest het kaartje nog even aanpassen enzo voor het naar de drukkerij gestuurd werd, en ben echt als de dood geweest dat hij de datum of het gewicht ofzo verkeerd zou zetten...haha. Dus dat ik de adressen al gedaan had was al een gerust stelling.

Achteraf ben ik zeker de tweede bevalling erg blij geweest dat we het zo gedaan hebben, toen zou ik er namelijk de eerste weken helemaal geen tijd voor gehad hebben (kleine in het ziekenhuis, thuis nog 2 kindjes, borstvoeding op gang zien te krijgen, tijd om).

4. fafje

fafje Niet meer actief

ik ga het ook doen...ik heb mn bestelling al klaar staan, hoef alleen het geld over te maken en dan sturen ze de enveloppen...moet nog een paar adresjes opvragen..

5. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Hoi,
    Ik kreeg toen ik de kaartjes bestelde direct de enveloppen mee. Heb van de week de proefdruk op gehaald en moet daar nog akkoord voor geven. maar heb de enveloppen al geschreven, de postzegels al geplakt en voor de kaartjes naar het buitenland de priortity sticker er al op zitten!

6. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Wij hebben ook de enveloppen al geadresseerd voor de geboorte, en dit keer gaan we (lees: ik) dat weer doen.

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Bij de site waar ik ze ga bestellen, worden de enveloppen niet vooraf geleverd. Dat vind ik erg jammer, want ik had ze graag vantevoren op mijn gemak geschreven. Nu ga ik maar gewoon stickers drukken met de adressen. Dat scheelt toch weer. (Hoewel ik handgeschreven eigenlijk mooier vind!)

8. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de enveloppen gisteren opgehaald, kan ik met dit warme weer lekker op mijn gemakje onder de parasol gaan schrijven..

9. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Tupp Bij Kyra heb ik de adressen op stickers geschreven (alleen was het bij mij uit frustratie omdat het printen niet lukte), maar dat is misschien ook nog een optie als je echt voor handgeschreven wil gaan.

10. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Wij hadden ze ook op voorhand geschreven. Mannetje had het al druk genoeg die eerste week...;)

11. emmie

emmie Niet meer actief

misschien een domme vraag, maar waar kun je die adres stickers krijgen??

:)

12. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    Bijv. Bruna of Hema

13. emmie

emmie Niet meer actief

ok thanx, dan ga ik die nog even halen, die zijn om zelf te beschrijven?

14. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    nog makkelijker is een excel bestandje op je pc te maken met daarin de adressen en dan op een stickervel printen! (ook handig voor de kerstkaartjes!)

15. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.810
    4.192
    113
    Ik heb ze ook vooraf geschreven (alle tijd in mijn verlof) en gefrankeerd.
    Wij kregen ze mee bij de drukker toen we de proefdruk moesten bekijken

16. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Hier ook al vooraf de enveloppen gekregen. Ik heb ook op de computer stickers gemaakt met de adressen erop. Ik wilde dit namelijk in dezelfde sfeer als het kaartje ( met zwitsal poppetje en helemaal geel).

17. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

Heb etiketten gehaald bij de hema. De enveloppen vooraf versturen kosten 7,50 vond ik btje onzin....
    Nu voor heel weinig geld toch alles al klaar en is nog leuk ook die etiketten.

18. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wij hadden de enveloppen ook vooraf, dus ook zelf geschreven en had ook de postzegels als gehaald. Mijn zusje heeft ze in NL op de bus gedaan.... scheelt toch weer een paar eurootjes met dik 80 kaarten voor NL. De kaarten voor de Duitse buren heb ik zelf in de bus gedaan. Daar is het niet vreemd als je pas na 3 weken ofzo een kaart stuurt.

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier ook de enveloppen eerder gekregen van de drukker. Ook de omslag van de kaartjes die we hadden kregen we eerder zodat we ze alvast konden vouwen.
    Ik hoorde op vrijdag dat ik die dinsdag erop ingeleid werd en heb de enveloppen zaterdag en zondag zitten schrijven. Na de bevalling enkel de kaartjes in de enveloppen en klaar!

20. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    wij hebben de enveloppen ook al in huis.
    moet nu nog de laatste paar schrijven, maar die zijn voor buren ed dus daar hoeft geen postzegel op.
    vanmorgen postzegels gehaald en gelijk geplakt.
    wel een rustig idee dat alleen de kaarten nog maar in de enveloppen hoeven.

liefs doris

Deel Deze Pagina