Ging eisprong mis?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Beay, 8 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    762
    582
    93
    Vrouw
    Dag allemaal,
    Afgelopen woensdag 5 Feb FM van 20 mm. Arts verwachtte die dag de eisprong, wel spuit ovitrelle gezet voor de zekerheid.
    Op donderdag was mijn temp 0,5 graden gestegen, wat voor mij bevestigde dat er een eisprong plaats had gevonden de vorige dag.
    Op 2dpo een daling in temperatuur, vandaag (3dpo) een minimale stijging van 0,1. Mag ik hiermee concluderen dat m'n eisprong niet goed is gegaan?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe laat heb jij woensdag de ovitrelle gezet?

    Ik zie trouwens dat je erg onbetrouwbaar tempt en dus daarop zou je dus niet kunnen vertrouwen.
     
  3. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    762
    582
    93
    Vrouw
    Ik heb woensdag om 10 uur 's ochtends de ovitrelle gezet.
    Ik temperatuur juist heel betrouwbaar. Na 8 uur slaap, rectaal. Ik heb juist van jou geleerd dat met onregelmatige werktijden dat juist het belangrijkste is.
     
  4. Olifantje92

    Olifantje92 Fanatiek lid

    16 aug 2018
    1.132
    540
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ze wel na 8 uur slaap tempt maar ivm de onregelmatige werktijden tempt ze dus iedere keer op andere tijden en daardoor zet ff denk ik de open bolletjes?
     
    Beay vindt dit leuk.
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Aah okay, wat ik dan zou doen is even alle temptijden op je reguliere ochtend tijd zetten. Dan krijg je netjes dichte bolletjes ;).

    Verder denk ik dat de verhoging op donderdag kwam door je shot ovitrelle en niet door de eisprong op woensdag.

    Uitgaande van ovitrelle op woensdag om 10 uur, was je eisprong dus donderdagavond rond 22 uur.

    Je basale temp is 36.3.
    De temp van 36.4 op vrijdag komt door dus een slowrise na je eisprong die kort op je tempmoment lag.
    Vandaag 36.5 en dat kan komen doordat nu een progesteronstijging bezig is. Morgen zal hij vast en zeker nog hoger gaan stijgen :)
     
  6. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    762
    582
    93
    Vrouw
    Ik ben heel benieuwd! Het kan niet zo zijn dat mijn pcos er nu voor heeft gezorgd dat de eisprong niet goed gelukt is? Ben ik helemaal vergeten te vragen bij de fertiliteitsarts...
     
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Met ovitrelle/pregnyl heb je 99% kans dat hij springt. Of het ei ook rijp genoeg was om bevrucht te raken kan niemand zeggen ;).
     
  8. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    762
    582
    93
    Vrouw
    Wilde even updaten, want weet hoe vervelend het is om op een forum wel je probleem te lezen maar niet de uitkomst.
    Eisprong is voor 99% zeker op 5 februari geweest en had waarschijnlijk een fallback rise. Had gisteren een progesteronwaarde van 32,7.

    Liefs Beay
     

Deel Deze Pagina