glasschade verzekering?

Discussie in 'De lounge' gestart door mama suus, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mijn man is door het raam gevallen twee wel te verstaan. (hij heeft zelf niks ernstigs gelukkig) maar het zijn dus hele grote ramen iemand een idee of een verzekering dit zou dekken? of in ieder geval een gedeelte aangezien het 2 grote dubbelglas ramen zijn.
     
  2. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik zou je verzekering gewoon bellen, vaak wordt het wel gedekt of iig een groot gedeelte, ligt er ook aan wat voor dekking dat je hebt.

    Gelukkig maar dat je man niets ernstigs heeft! dat is belangrijker!
     
  3. LieseLeentje

    LieseLeentje VIP lid

    18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Jeetje Suus, dat is schrikken. Ik zou gewoon de verzekering bellen en het navragen. Volgens mij vergoed die van ons het wel maar heb het nog nooit aan de hand gehad hier. Maar zelfs onze aquariums vallen onder de verzekering dus ik kan me voorstellen dat een ongeluk dat ook doet.
     
  4. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hoe kun je door twee ramen vallen? :D
    Sorry, is niet leuk... wat ze hier al zeiden: Vervoorzekering bellen. Misschien valt het onder de inboedel.
     
  5. Annemiek1975

    Annemiek1975 Fanatiek lid

    3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Het zou zo maar kunnen dat het via de WA verzekering loopt... dus inderdaad even goed jullie verzekeraar bellen.
     
  6. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @lieseleentje, volgens mij moet het er idd wel bijin zitten en andewrs krijgt onze verz.vrouw het miss wle voor elkaar 2 jaar trug ons aquarium gelekt en zat er neit in maar toch vergoed gekregen hihihi.

    @ladyxochi, hihi jah knap he hoe hij dat gedaan heeft. haha was ant klussen en met trap en al erdoor gegaan.


    zal morgen de mevrouw ff bellen we hebben rolluiken die dichtkunnen dus het hoeft niet afgetimmerd ofzo.
     
  7. Onje

    Onje Niet meer actief

    Als je verzekerd bent wordt dit gewoon vergoed, ze kijken bij de verzekering niet naar de grootte, dubbelglas is gewoon 1 raam dit wordt niet gezien als 2
     
  8. Theeleutje

    Theeleutje Fanatiek lid

    5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ik neem aan dat het wel gewoon vergoed gaat worden.

    Fijn dat je man er niets aan heeft overgehouden! Hij zal wel flink geschrokken zijn! En jij natuurlijk ook
     
  9. Solana

    Solana Bekend lid

    11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk het wel hoor. Zoontje had een paar maanden geleden per ongeluk een steen door ons raam gegooid. Ook een enorm groot raam, die helemaal tot aan de grond doorloopt. Verzekering gebeld en het werd gewoon vergoed. Schade bijna 600 euro!!!
     
  10. LieseLeentje

    LieseLeentje VIP lid

    18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Mama suus wij hadden het voor het aquarium bewust na laten kijken, en het glas valt onder de glasverzekering en de gevolgschade onder de inboedel. Allleen de vissen zijn niet verzekerd.

    Micht dit niet vergoed worden dan denk ik dat het tijd is voor een andere adviseur met andere verzekering.
     
  11. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    het zijn echt twee ramen beide dubbel glas. die tot de bodem lopen. zijn zeg maar twee poten van de trap doorheen gegaan.


    @lieseleentje , idd ls het niet vergoed word moeten we een nieuwe zoeken hihihi. maar ze heltp op zich altidj wel goed. de vorige was erger haha die deed niks.
     
  12. Onje

    Onje Niet meer actief

    Dubbelglas is een samenstelljng van 2 ruiten, echter ziet de verzekering als 1 ruit en het is in principe ook 1 ruit. Als 1 van de glasplaten stuk is, is het niet zo dat deze gemaakt kan worden dat is onmogelijk. Het hele ruit gaat eruit en er wordt een nieuw dubbelglas ruit voor je besteld.
     

Deel Deze Pagina