Globus gevoel, iemand?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jewel22, 1 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi dames..

    Na 4 maanden al radeloos te zijn hoop ik dat hier iemand is die het herkent.
    4 maanden geleden begon ik langzaam een brok in mijn keel te krijgen.. Het gevoel alsof er een bal in mijn keel zat. Ik ben naar de KNO-arts geweest en die ziet niks.Ook loop ik nu bij een logopedist, maar echt niets helpt.
    Ik ben zo radeloos dat ik steeds minder eet, het gevoel er altijd zit en ik eigenlijk overal tegenop zie. Ik wil zo ontzettend graag dat dit stopt.
    Is er iemand die dit herkent, en zoja wat heb je ermee gedaan?

    Alvast onwijs bedankt.
     
  2. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Ik heb dit een aantal jaar geleden gehad, vanuit het niets.Ik durfde niets te eten, bang dat ik er in zou stikken dus leefde echt op youghurt en soep e.d.
    Ook bij mij konden ze niets vinden, uiteindelijk is het na 3 maanden vanzelf over gegaan, man wat was ik blij want zag het allemaal niet meer zitten. Enig bijkomend voordeel was dat ik heel wat kilo's kwijt was geraakt maar goed, vrolijk word je er echt niet van. Sterkte!
     
  3. TinaTeenslipper

    TinaTeenslipper VIP lid

    5 jun 2013
    6.817
    394
    83
    ja ik heb dit weleens. het is meestal gewoon stress. niet toegeven aan het slikgevoel en afleiding zoeken werkt voor mij. meestal is het dan na een paar dagen weer over
     
  4. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.170
    3.124
    113
    Vrouw
    Ik heb dit in mijn tienerjaren vrij lang gehad. Nam 1 hap en had het gevoel dat ik vol zat en het er weer uit moest. Vreselijk gevoel.

    Dokter zei toen: vertraagde slokdarm en schreef mij medicijnen voor. Die medicijnen zijn inmiddels uit de handel genomen omdat er mensen aan zijn gestorven.