Goed nieuws

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Jody79, 7 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody79

    Jody79 Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ik begon me al wat zorgen te maken. Ik heb namelijk werk tot kerst en daarna niets meer. Ik had ook wat vragen mbt dit probleem hier gesteld. Maar vandaag hebben ze (mijn oude werkgever) me dan eindelijk een VAST contract aangeboden! Ik ben zo blij!
    Ik begon hem al een beetje te knijpen. Helemaal toen ik zondag positief teste. Echt super natuurlijk, maar wel wat eng als de financien niet goed geregeld zijn.
    Ik heb maar niet verteld dat ik zwanger ben. T is ook nog zo pril!
    Of is dit heel fout van mij? Wat vinden jullie?
     
  2. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Gefeliciteerd meid!

    En nee hoor, het is zeker niet fout van je dat je het nog niet verteld hebt. Na de echo is vroeg genoeg, je bent het ook pas verplicht om te vertellen bij... volgens mij.. 16 weken!?
     
  3. Gul

    Gul Actief lid

    27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Ik denk dat ik die andere topic ook had gelezen. Ja, wees gewoon blij dat je zwanger bent. Wij hebben inderdaad iedereen na het eerste gesprek met VK verteld (werk en familie).
    En je weet het hoe moeilijk het is om werk te zoeken terwijl je zwanger bent. Moet je wel hele goede diploma's en of werkervaring hebben als ze je terwijl je zwanger bent willen aannemen.
     
  4. Jody79

    Jody79 Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Bedankt voor de geruststelling meiden.

    Ik werd zo blij wakker vanmorgen! Ik kon wel zingen, heb ik maar niet gedaan, want dan vrees ik dat mijn liefie sjaggie wordt, ik kan niet zingen namelijk hihi!
     
  5. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Je kunt het er altijd nog op gooien dat je het op dat moment nog niet wist, toen je het contract tekende. 4 weken en 5 dagen, het zou toch best kunnen dat je nog helemaal niet had getest? En ik denk ook niet dat ze met 12 weken gelijk dagen gaan zitten tellen hoor.
     
  6. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Gefeliciteerd met je contract trouwens!
     
  7. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Gefeliciteerd met 2x goed nieuws!
     
  8. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Gefeliciteerd, helemaal super. Zeker nu je inverwachting bent geeft het je meer zekerheid! :D
     
  9. Jody79

    Jody79 Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Jaaaaaah, idd: 2X goed nieuws!
    Ben nogsteeds zooooo blij! Heb me in tijden niet zo goed gevoeld!
     

Deel Deze Pagina