Hallo allemaal! Mijn vriend en ik zijn al 3 jaar bezig met zwanger worden. Waarvan 2 miskramen in 2007 en 2008 en één daarvan belande ik op de OK omdat er iets niet goed zat in mijn buik. Veel stress en ellende allemaal, maar nu een aantal jaar later..... eergister een test gedaan omdat ik pijn in mijn borsten had... en POSITIEF!! Wooohoooo dat betekend 5 weken zwanger! Heb er voor de zekerheid nog 4 gedaan en die waren ook positief!!! Vannacht hele erge buikpijn gehad... maar duurde 10 min. daarna geen last meer gehad en ook totaal geen bloedverlies erbij. Ik vind het allemaal erg eng nu omdat het al meerdere malen is fout gegaan. Maar ik probeer te genieten en zolang mijn zwangerschapskwaaltjes er zijn zit het goed zeggen ze (in dit geval pijn in mijn borsten). Dus zit heel de dag aan mijn borsten te voelen.. (behalve op mijn werk natuurlijk ) Ik ga hier heeeel veel waarschijnlijk zijn omdat ik het toch kwijt moet en verder het nog niemand weet ivm de risicofase. Fijne avond!!!!
super! Van harte meis, hoop dat alles goed mag gaan en jullie over 9 maanden je wondertje helemaal mogen vertroetelen!
Hoi! Gefeliciteerd!!!! Ik heb vanochtend ook positief getest maar de afgelopen week veel buikpijn gehad. Sinds gister eigenlijk niet meer..... In ieder geval nog niet ongesteld. Maar ben wel bang. Ik heb in november een miskraam gehad in de 8ste week....
gefeliciteerd! ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan en dat je over een paar maanden jullie hummeltje vast kunnen houden. geniet er van!
Dank jullie wel allemaal!!! Ik ben nu sinds 3 dagen ook erg misselijk. Maar vindt het totaal niet erg dat heb ik bij de vorige keren niet gehad en toen ging het beide keren fout. Dus nu denk ik maar dat het fijn is om het te hebben. Heb ook super pijn in mijn borsten vooral 's avonds en 's nachts hebben jullie dat ook? Ik ben steeds bang voor buitenbaarmoederlijk zwangerschap omdat ik de eerste nacht hele heftige menstruatiepijn had. Maar duurde 10 min. en daarna helemaal geen last meer. Naja 2 juni krijg ik me eerste echo al gelukkig.
Dikke proficiat meid! En natuurlijk voel jij je onzeker, dat is niet gek na alles wat jullie meegemaakt hebben maar probeer er vooral van te genieten en ervan uit te gaan dat het dit keer wel goed gaat. Ik duim voor je!!