Goede, betaalbare restaurants in Limburg e.o

Discussie in 'De lounge' gestart door muuske64, 7 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Hoi heb deze vraag al eens gesteld, maar kan hem nergens meer vinden, dus nog maar een keertje. Hihi.... ;)

    Waar in Zuid-Limburg e.o kun je goed, lekker en betaalbaar eten?
    En wat bestellen jullie er zoal?
    Wat is het en wat kost het?

    SMAKELIJK ETEN! ;)

    Liefs Marjo
     
  2. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Marjo,

    In Maastricht, op het Onze Lieve Vrouwenplein, de Italiaan Il Jardino ! Die hebben alles lekker. Je moet wel even reserveren van te voren ... en er wordt soms wat veel gerookt. Maar het eten is geweldig !

    In Sittard is ook een hele goede Italiaan, Latino. Ook een aanrader, alles smaakt er perfect.

    Een exclusiever restaurant, ook duur, maar voor speciale gelegenheden erg lekker is Sylvesters in Sittad. Zij hebben eigenlijk alles maar allemaal zeer cuilinair. Heerlijk eten ! Indien je niet zwanger bent of borstvoeding geeft: de wijnkaart is perfect !

    In Heerlen is ook zo'n restaurant waar je heerlijk kunt eten. Die is wel iets duurder. Ik weet de naam niet meer, ik zal het straks aan mijn man vragen en het dan hier schrijven. Daar hoef je maar te zeggen dat je zwanger bent en dan houden ze overal rekening mee zodat je met een gerust gevoel lekker kunt eten !

    Groetjes,
    Nikki F
     
  3. lucie

    lucie Actief lid

    13 mrt 2007
    335
    0
    0
    La Casa (tapas) in Valkenburg
    Humprey's in Valkenburg
    Brasserie Bracke in Heerlen
     
  4. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hey meid

    de griek dafne zit aan de st pieterstraat in kerkrade
    kun je erg lekker eten
    of was je der al geweest

    en je kunt ook lekker wokken in het rodastadion in kerkrade
     
  5. Niet meer actief

    vanaf zomer 2008 geldt een algemeen rookverbod in alle horeca-gelegenheden :D
     
  6. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Geen probleem! Hubbie en ik roken geen van beide, dus.... ;)

    Liefs Marjo
     
  7. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Het restaurant in Heerlen heet "Het Vervolg".

    Toen ik pas zwanger was mochten we daar gaan uiteten. Een cadeautje van een klant van mijn man. We mochten kiezen wat we wilden. Ze hadden een verrassingsmenu voor ons in petto. Ze wilden weten of ze ergens rekening mee moesten houden en toen vertelde ik dat ik zwanger was. Ik kreeg mijn eten dus anders klaargemaakt dan mijn man en ze vertelden ook erbij hoe het gedaan was en waarom. Zelfs bij het kaasplankje kregen we uitleg. Er zaten ook geen rauw-melkse-kazen bij.

    Super was het. Ik heb daarna gedurende mijn hele zwangerschap nergens meer met zo'n gerust hart gegeten !

    Groetjes,
    Nikki F

    O ja, het rookverbod vind ik SUPER ! :D :D :D Ik heb nl Astma en heb veel last van rook. Ik vind het ook behoorlijk vervelend tijdens het eten, om dan last te hebben van rokers ... :(
     
  8. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Marline ! Ik wist niet dat jij ook uit Limburg komt ! Leuk !

    Groetjes,
    Nikki F
     
  9. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    ik zou even kijken op http://www.iens.nl

    Dit is een site met door heel NL. alle restaurants + details erop en de mening van de verschillende mensen. Erg leuk.
     
  10. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Brasserie Bracke in Heerlen! Echt onze favoriet! En wat we daar dan bestellen is meestal verschillend! En het is betaalbaar! Alleen soms erg druk, is niet zo gek groot en vooral bij koopavonden en rond etenstijd vaak vol en je kan er niet reserveren helaas!
     
  11. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    haha ik kom niet uit limburg mijn moeder woont daar
     
  12. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Er zit een Thais restaurant in Sittard. Geen idee hoe het zo heet. Maar echt heeeeeerlijk eten en niet duur vond ik.
     
  13. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Il castello in heerlen, een supergoede italiaan, maar niet echt goedkoop :oops:
    Maar toch het vermelden waard haha
     

Deel Deze Pagina