goede/betrouwbare helderziende.

Discussie in 'De lounge' gestart door Sima Mamalu, 3 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sima Mamalu

    Sima Mamalu Actief lid

    8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Ik ben op zoek naar goede/betrouwbare helderziende.

    Het gaat me niet om toekomst te voorspelen, maar uitzoeken iets uit het verleiden.

    Ik woon in de buurt van Tilburg (1/2 uur rijden).

    Iemand ervaring me?

    Groetjes!
     
  2. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ik heb er geen ervaring mee meis, succes met zoeken, hoop dat hij/zij je kan helpen en je dan ook niet nog eens een oplichter hebt..
    gun het je zo dat alles goed gaat!:)
    knuff
     
  3. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Je zou peter van der hurk eens kunnen proberen , hij woont in den haag mijn ma is ook geweest en was er meer dan tevreden over ;)
     
  4. Tese

    Tese Niet meer actief

    Peter van der Hurk!! Ik ben er gisteren geweest en het is angstaanjagend wat die man allemaal kan!!
     
  5. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.176
    6.711
    113
    Ik heb een hele betrouwbare. Ik ken haar zowel prive als dat ik bij haar kom. Nu al 20 jaar.

    Ze kan ook over de telefoon. Ze is erg veel gevraagd.

    Ik hoor wel als je interesse hebt.
     
  6. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Wat vraagt Peter eigenlijk voor een consult? Ik ben weleens benieuwd wat de toekomst mij gaat brengen.
     
  7. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    100 euro, heb het al gevonden.
     
  8. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Jaa klopt , 100 euro en dan krijg je volgens mij een uur ..
     
  9. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Tja als ik peter mag geloven ziet de toekomst er voor mij helemaal niet zo slecht uit :p:p