goede/betrouwbare helderziende.

Discussie in 'De lounge' gestart door Sima Mamalu, 3 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sima Mamalu

    Sima Mamalu Actief lid

    8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Ik ben op zoek naar goede/betrouwbare helderziende.

    Het gaat me niet om toekomst te voorspelen, maar uitzoeken iets uit het verleiden.

    Ik woon in de buurt van Tilburg (1/2 uur rijden).

    Iemand ervaring me?

    Groetjes!
     
  2. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ik heb er geen ervaring mee meis, succes met zoeken, hoop dat hij/zij je kan helpen en je dan ook niet nog eens een oplichter hebt..
    gun het je zo dat alles goed gaat!:)
    knuff
     
  3. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Je zou peter van der hurk eens kunnen proberen , hij woont in den haag mijn ma is ook geweest en was er meer dan tevreden over ;)
     
  4. Tese

    Tese Niet meer actief

    Peter van der Hurk!! Ik ben er gisteren geweest en het is angstaanjagend wat die man allemaal kan!!
     
  5. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.176
    6.711
    113
    Ik heb een hele betrouwbare. Ik ken haar zowel prive als dat ik bij haar kom. Nu al 20 jaar.

    Ze kan ook over de telefoon. Ze is erg veel gevraagd.

    Ik hoor wel als je interesse hebt.
     
  6. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Wat vraagt Peter eigenlijk voor een consult? Ik ben weleens benieuwd wat de toekomst mij gaat brengen.
     
  7. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    100 euro, heb het al gevonden.
     
  8. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Jaa klopt , 100 euro en dan krijg je volgens mij een uur ..
     
  9. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Tja als ik peter mag geloven ziet de toekomst er voor mij helemaal niet zo slecht uit :p:p
     
  10. Mmm ik zou ook wel interesse hebben. Hoe kun je dat aanvragen bij hem? Kan ik nl niet vinden op zijn site
     
  11. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Ik vind 100 euro nogal wat. En dan nog een flink eind rijden ook.
     
  12. Tese

    Tese Niet meer actief


    Ik was gisteren 150 kwijt voor een uur
     
  13. Tese

    Tese Niet meer actief

    Google: adres peter van der hurk

    Daar staat een telefoonnummer bij die je kan bellen. Al had ik de 06 van zn vrouw.
     
  14. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    100-150 euro per uur :$:$:$

    Nou dat zou ik er werkelijk nooit voor uit geven ..

    er zit een vrouwtje in Rotterdam zuid en die vraagt rond de 25 euro per uur en die is zoooooo goed ... Die heeft tot nu toe alles goed voorspelt wat er met me is gebeurd ...
     
  15. Sima Mamalu

    Sima Mamalu Actief lid

    8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Dank voor jullie berichten.

    Dat kost zeker geld, maar als je dat kan helpen en wanhoop nabij bent:D..., dan heb ik het wel voor over :).

    Dees, misschien zouden we samen naar Den Haag gaan, met èèn vervoer, als we toch zelfde interesse hebben:D.

    Groetjes! Sima
     
  16. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Ooh ik zou best een keer willen gaan. Ik ben ook naar Derek geweest maar daar bleek achteraf het een en ander nep van te zijn in de shows.

    Ik vind alleen 100 euro wel erg veel hoor, heb momenteel mijn centjes hard nodig voor andere dingen.

    Maar een keer bij elkaar op de koffie/thee zou kunnen aangezien we bijna buren zijn :D
     
  17. Amigo1985

    Amigo1985 Fanatiek lid

    9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Off topic: Dees lees net dat jij bij Derek bent geweest en dat het een en ander nep zou zijn? Mag ik vragen wat dan precies?

    Ik ben in Amsterdam en 2x in Sittard-Geleen geweest en geen van alle shows leken op elkaar of iets dergelijks.. Ben wel benieuwd wat dan nep zou zijn..

    On topic: 100-150 euro vind ik ontzettend veel geld, en dan ook nog erna toe rijden, nee dat heb ik er niet voor over.. Tussen de 30 en 50 euro zou ik ervoor uitgeven.. Toch lijkt het me wel heel leuk die Peter eens te ontmoeten..
     
  18. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Moet je even zoeken Amigo, er was een topic over. Het schijnt dat een deel van de readings vooraf zo opgezet is. Maar hij doet ook echte readings, half half dus.
     
  19. Tese

    Tese Niet meer actief

    Het is maar net wat je ervoor over hebt. Ik ben allebei mn ouders verloren in 3 jaar enwilde zo graag weten hoe ht met ze ging en of ze me nog wat te zeggen hadden. Dan vond ik 150 euro nog wel meevallen.

    En Peter van der Hurk is zeker weten niet nep. Hij heeft zoveel dingen gezegd die hij niet kon weten!!! Kijk, dingen als:
    -ze zijn trots op je
    -ze houden van je
    dat kan iedereen wel vertellen. Maar niet dat je van je eerste loon een plantenbak in de vorm van een zwaan heb gekocht voor je moeder en dat die echt lelijk was ;) Dat zijn toch echt van die dingen die je niet kan weten!!! En ik kan nog wel 100 voorbeelden opnoemen,

    Ik las dat er misschien 2 van hier samen willen gaan naar peter maar hou er dan rekening mee dat 1 iemand maar geholpen word.
     
  20. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Mijn moeder en tante zijn samen gegaan en kregen ook beiden een reading van een uur .. of bedoel je dat je niet samen naar binnen kan ?

    Hij is echt goed he ? Mijn moeder heeft alles opgenomen op een recorder ( omdat ze snel dingen vergeet ) en dat was prima , hij zei ook echt dingen waarvan ik zeer onder de indruk was ..
     

Deel Deze Pagina