Goede buikband voor de vollere vrouw?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bulakgirl, 12 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    De titel zegt het al :)
    Ik loop er een beetje tegenaan dat je niet even in de prenatal bijvoorbeeld naar binnen kan lopen en daar advies kan vragen en kan voelen en kijken naar buikbanden.

    Ik ben een stevige vrouw met maat 52 en nu 17 weken zwanger... Ik merk dat m'n bekken de sneeuw echt niet leuk vindt en was op zoek naar een buikband die de buik en m'n rug wat extra ondersteuning geeft!

    De buikbanden die aan de broeken zitten zijn allemaal nog veel te wijd namelijk :(

    Via internet heb ik de "carriwell maternity support band" gevonden en maat xl besteld.. De band zit best ok, alleen de onder rand snijdt ontzettend in m'n heupen :(

    Voor ik zomaar banden van 40,- aan ga schaffen vroeg ik me af of er misschien dames hier zijn die de gouden tip hebben :)
     
  2. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Ik heb zoiets via ali express:oops:

    Voor 8 euro kun je je geen buil vallen. Ik heb nu maat 44/46 en draag XL. Wellicht is er een verkoper die een 2xl of 3xl heeft? Ik vind dit fijner dan mijn dure bekkenband. (Sorry, hij zet de foto er op de kop in)

    IMG_20210213_095710.jpg
     
    bulakgirl vindt dit leuk.
  3. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.479
    3.336
    113
    Ik had de carriwell buikband naadloos? en vond hem heerlijk zitten. Hier zo een mt 48 en had dacht ik XL. Zelf had ik mega last van m'n bekken bij de 2e vooral. Niet dat het hielp maar het verstevigde wel. Heb ook vanalles bij Prénatal gepast maar man al die banden die je met klittenband moest verstellen was niks voor mij veelste veel gedoe.
     
    bulakgirl vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina