Goede comfortabele slippers/sandalen voor dreumes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Inge88, 7 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge88

    Inge88 Fanatiek lid

    22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Zoiets als teva sandaaltjes zeg maar, alleen vind ik die niet zo geweldig mooi...

    Ik heb al twee paar sandaaltjes voor haar, ook van de schoenenwinkel, maar van de bandjes krijgt ze wondjes op haar voeten..
     
  2. mamootje

    mamootje Fanatiek lid

    25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Kipling sandalen!
     
  3. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.910
    1.188
    113
    Nederland
    Ik lees even mee. Mijn zoontje heeft twee paar sandalen. Hij loopt er goed op, maar die bandjes irriteren hem merk ik. Achterhuis loopt hij lieven op blote voeten.
     
  4. Metire

    Metire Niet meer actief

    Ik heb wel teva sandaaltjes en ik vind ze ook niet zo mooi maar mijn zoontje loopt er erg goed op :) hij vind ze zelf trouwens wel prachtig, ze zijn limegroen dus lekker opvallend en van wildvreemden op straat krijg ik ook telkens complimenten:p dus naja prima dan!
     
  5. Inge88

    Inge88 Fanatiek lid

    22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Mamootje: snijden daar de bandjes niet van?

    Blijzwanger: tja als er geen alternatief is koop ik ze ook hoor, het comfort van mn dochter gaat uiteraard voor mijn eigen smaak haha.

    Wel handig om er bij te zeggen dacht dochter maat 20/21 heeft dus niet alle sandaaltjes zijn er al in haar maatje
     
  6. SDonya

    SDonya Niet meer actief

    Mijn dochter heeft ook kleine voetjes, ik heb Nike sandaaltjes voor haar, licht grijze met roze, geox ballerina's en extra sandaaltjes van de zara. Meestal loopt ze op haar ballerina's of Nike en af en toe onder een tuttig jurkje heeft ze de sandaaltjes van zara aan.. Zara heeft niet super comfort en is ook vrij glad aan de onderkant.. De ballerina's zitten het beste.
     
  7. mamootje

    mamootje Fanatiek lid

    25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Nee die bandjes snijden niet. Bij mijn dochter althans.. Het zijn trouwens ook brede banden. Het is hetzelfde als birkenstocks voor ons, qua voetbed.
     
  8. mamootje

    mamootje Fanatiek lid

    25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Oh en ze gaan vanaf 20 geloof ik. Die had ik. Vallen wel wat kleiner. Dochter heeft nu 20 en de sandalen nu in 21.
     
  9. Merlijn1983

    Merlijn1983 Bekend lid

    4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Teva's zweren wij hier ook bij, misschien niet de mooiste, maar wel erg comfortabel.
     
  10. sandraske

    sandraske VIP lid

    23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

    Precies, hier 1 keer andere gehad en voetjes kapot gelopen dus voorlopig gewoon teva..

    Ze heeft nu deze, heel fijn model... En ze vind ze zelf heel mooi omdat er bloemen op staan... ;)
     
  11. Summer2012

    Summer2012 Bekend lid

    11 jul 2012
    652
    2
    18
    Ik heb deze ook voor mijn dochter in maat 21. Zijn niet prachtig, maar bij die kleintjes is alles toch schattig? Ze zitten goed en zijn makkelijk aan te trekken. Daarnaast mag ze er ook mee in het water.
     
  12. Liene

    Liene Actief lid

    23 feb 2011
    231
    0
    0
    NULL
    Aan het Tjeukermeer
  13. Inge88

    Inge88 Fanatiek lid

    22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Dames met de teva's voor de kleintjes, hoe vallen deze? Ik wil ze online bestellen, geen tijd om deze week naar de schoenenwinkel te gaan...

    Ze is recent opgemeten in de schoenenzaak en heeft maat 21 maar dan heeft ze vaak nog wel ruimte over bij de tenen..
     
  14. Sempje

    Sempje Niet meer actief

    Ik weet niet meer zeker of ze groot of klein vallen, maar iig niet 'normaal'. Heb ze zelf in een winkel gekocht waar ze alle schoentjes opmeten. Zij hadden er een andere maat aan gegeven dan de fabrikant.
    Maar ik weet niet meer welke schoenmaat mijn dochter heeft :$
    Dus vandaar dat ik niet zeker weet of ze groot of klein vallen!
     
  15. dromer28

    dromer28 Actief lid

    7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    Ik werk in een winkel waar we teva verkopen en het valt ruim. Je kan zeker 1 maat kleiner kopen soms zelfs wel 2. Maar zeker niet groter of op de groei kopen.
     
  16. Rrianne

    Rrianne Fanatiek lid

    5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Hier ook teva's en nee ook niet mijn eerste keus. Kipling sandaaltjes ook gepast, alleen vond ik deze 'harde' zool nog niet super geschikt. Teva's leken met het meeste comfortabel.
    Ze vallen groot, zoonlief zit tussen maat 23/24 in, maar heeft van zijn Teva's maat 22, 23 wel gepast, maar echt veels te groot.
     
  17. flipflop

    flipflop Fanatiek lid

    4 dec 2010
    3.180
    936
    113
    Zuid-Holland
    Teva valt erg groot!
     
  18. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.222
    3.670
    113
    Teva, replay of kipling
     
  19. quschke

    quschke VIP lid

    12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Vandaag deze gekocht voor onze dreumes met inimini voetjes.
    Ze vond het even wennen met iets tussen haar teentjes maar ondertussen loopt ze er goed op :)
     
  20. Mamalin83

    Mamalin83 Bekend lid

    2 dec 2012
    814
    0
    16
    Hier ook Ipanema's, al 3 jaar (wel steeds een maatje groter hoor, hihi).
     

Deel Deze Pagina