ik heb hier de laatste weken last van in mijn broek plassen! wel alleen direct na toiletbezoek, omdat de kleine zo op mijn blaas duwt komt er schijnbaar niet meteen alles uit en als ik vergeet even op en neer te wiebelen en ik sta op..oepssss...heel mn broek nat! irritant!want het loopt er dan echt uit en kan ik me weer omkleden. wie herkent dit ook?Ik weet dat het een bekende kwaal is hoor,maar wie van jullie heeft er last van? ik heb trouwens niet dat ik zomaar in mijn broek plas, echt alleen na toiletbezoek als ik op sta
Haai! Ik herken het niet direct, maar misschien dat het helpt om naar voren te leunen voor je opstaat?? Ik merkt alleen dat ik gedurende de dag druppeltjes verlies. Ik voel het niet ofzo, maar ik heb steeds een nat plekje in mijn ondergoed Inlegkruisjes werken daar nog wel tegen. Ik heb trouwens wel als de kleine op de blaas drukt ik echt even mijn benen bij elkaar moet knijpen! Miss plas ik dus in de laatste paar weekjes nog wel een keertje in mijn broek... Liefs,
ik herken het wel, ben dan nog maar 15 weken, bij mij zijn het kleine beetjes, ik denk dat het komt door te slappe bekkenbodemspieren
Had begrepen dat je als je op de wc zit het beste een paar keer naar voren en naar achteren kan gaan met je lijf, zodat de blaas op alle plekken wordt leeg gedrukt. Ziet er misschien vreemd uit, maar heeft bij mij wel geholpen.
thanx voor de reacties! Heb het alleen op de wc, als ik vergeet idd heen en weer te wiebelen, want merk' wel dat dat werkt. Dan sta ik te snel op als de plas 'klaar' is en hups...komt er nog een klein plasje... overdag heb ik het eigenlijk niet verder. Alleen als ik heeeeel nodig naar de wc moet en dan ineens moet niesen....oeps!
bij mij is het vaak dat als ik me afveeg er inene nog wat uit komt... dus dan moet ik nog een keertje afvegen en ga ik maar gelijk mn handen wassen :S Las ergens dat dat kon komen doordat er nog urine in je urinebuis zit... dan zit het niet meer zo zeer in je blaas maar is het ook nog niet uit je lijf
Ja, haha, ondanks dat ik pas 3 maanden ben, moet ik uitkijken als ik niet als ik moet plassen haha. Heb al een aantal 'ongelukjes' gehad....
Ik heb het niet door de baby (nog veeeeel te vroeg) en ook niet zomaar. Maar wel als ik moet spugen. Heel naar maar als ik spuug dan plas ik ook in mijn broek. Hoeveel hangt af van hoe vol de blaas is. Is de blaas vol dan plas ik ook veel in mijn broek en als de blaas leeg is dan een klein beetje. Heel naar en vervelend. Tot nu toe gelukkig alleen thuis en neem nu pilletjes tegen misselijkheid waardoor ik gelukkig nu niet meer hoef te spugen en niet meer in mijn broek pies
hoi ik heb het al sinds 16 weken zwangerschap gelukkig hoef ik nog vanaf a.s donderdag 3 weken maar ik heb ook last van BI en liep bij de fysio en kreeg oefeningen mee naar huis ervoor en als ik een hoestbui of niezen of iets moet op tillen zoals mijn dochtertje van 2,5 jaar oud moet ik eerst mijn vagina dichtspannen en dan wat op tillen enz maarja voor dat ik daar erg in heb was het al gebeurt en soms dacht ik ook van nou nu heb ik het goed gedaan en liet ik me vagina los en hup daar kwam toch weer een plasje ik hoop dat ik na de bevalling er geen last meer van krijgt want anders laat ik me eigen er echt aan helpen vanaf 16 weken tot nu toe heb ik gewoon een maandverband om een inlegkruisje houd het niet denk je dat je er vanaf bent van die maandverband nee loop ik er nlog wel 9 maanden ermee op de wc precies het zelfde ja denk je uit geplast te wezen en hup daar komt een plasje echt verschrikkelijkkkkkkkkkk gtz Citta
Hier ook eentje. Al is het nu even beter. De kleine is even anders gaan liggen, en blijkbaar is de positie van de blaas weer normaler. En verder even wiebelen en een papiertje erbij houden als je opstaat..
Wacht maar tot je bevallen bent, dan wordt het nog erger . Enige dat helpt is bekkenbodem oefeningen...
Niesen... geen briljant idee meer nou ja, ik heb er tussen de zwangerschappen in overigens geen last van gehad hoor...!
Wacht maar hihihi dat heb je straks na de bevalling nog een poosje. Komt ook door je bekkenbodemspieren. Ik ging toen rennen toen ik net 5 weken bevallen was en pieste zo in mn broek haha. Het regende hard en we wilde snel met Jayden naar binnen toe.. sja natte broek was het resultaat maar niet van de regen hahaha.
Tja hier ook nog 1,aantal pakken inlegkruisjes al versleten en ook borsten verliezen al wat dus daar ook al beveiliging,lek aan alle kanten,haha