goedkoop koffer

Discussie in 'De lounge' gestart door bloemetje1, 4 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje1

    bloemetje1 Fanatiek lid

    13 apr 2009
    1.282
    125
    63
    hey meiden,
    wie weet waar ik een niet al te duur koffer kan kopen?
    liefst niet duurder dan 40 a 50 euro ?
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Action vast wel :)
     
  3. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.588
    10.485
    113
    Kan je er niet een lenen van iemand? Dat gebeurd hier erg veel. Voor een goede koffer ben je meestal snel 100 euro kwijt.
     
    itakepictures vindt dit leuk.
  4. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.629
    7.297
    113
    Ik zou op marktplaats kijken, want dan is de kans groot dat hij ook nog van degelijke kwaliteit is.
    Ga je ermee vliegen?
     
    Huismuisie en djoyz vinden dit leuk.
  5. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.871
    15.311
    113
    Bij koffers is goedkoop vaak duurkoop...
    Ik zou dan ook voor het lenen van een koffer gaan.
     
    Huismuisie en Nellie4 vinden dit leuk.
  6. bloemetje1

    bloemetje1 Fanatiek lid

    13 apr 2009
    1.282
    125
    63
    ja voor te vliegen
    ik weet niemand waarvan ik kan lenen.
    misschien action inderdaad of marktplaats
     
  7. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik zou een goede koffer kopen om mee te vliegen. Niet alleen kijken naar de prijs.
    Er wordt echt niet zuinig mee om gegaan namelijk.
     
  8. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.669
    9.623
    113
    En als je een goede koffer koopt, ben je voor jaaaaaaren klaar. Mijn Samsonite was destijds 160 euro volgens mij, toen waren vier wieltjes net in opkomst. Veertien jaar later werkt hij nog steeds perfect, terwijl hij toch wel een paar keer per jaar wordt meegenomen door de hele familie en er (ook gezien de krassen) niet bepaald zachtzinnig mee wordt omgegaan door bagage handlers. Hij is zelfs weleens op de internationale post geweest. Toen na elf jaar een wieltje aan vervanging toe was, kreeg ik nog steeds een gratis set wieltjes opgestuurd van Samsonite.
     
  9. Schuurpapier

    Schuurpapier Niet meer actief

    Die van mij kwam van de Action, en heb ik een keer of 5 mee kunnen vliegen. Toen uitgeleend en kwam ie helaas terug met een kapot wieltje, maar voor mij was dat ook lang zat voor zo'n goedkoop ding. Koop liever 1x in de paar jaar een nieuwe voor 30-40 euro, dan 150+ voor iets waar ik 10 jaar mee doe ofzo
     
  10. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik heb ooit een goedkope grote koffer bij de v&d gehaald waar ik al 15 jaar mee doe en die al aardig de wereld over is geweest. Zelfs 3 maanden mee door Australië gereisd. Alleen het lipje van 1 rits is kapot. Goedkoop is niet altijd duurkoop.
    De v&d bestaat natuurlijk niet meer, zou eens bij wehkamp of action kijken.
     
  11. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.551
    2.536
    113
    Nederland
    lidl had laatst koffers, misschien kun je ze nog in de winkel of online vinden.
     
  12. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.446
    7.290
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Mijn koffers koop ik meestal ook bij de Action.. heb nu 1 grote en 1 trolley voor korte reizen en dan nog een backpack en rugzakje van decathlon. Met die koffers doe ik nu ook al jaren, met die grote zelfs al bijna 10 jaar... ik ga maar 1x per jaar lang op vakantie en verder altijd kort dus ja. Vind het zonde om daar dan honderden euro's aan uit te geven.
     
    Athina vindt dit leuk.
  13. Meral

    Meral Fanatiek lid

    1 mrt 2014
    1.102
    604
    113
    Ik heb een koffer (wel handbagagekoffertje op wieltjes) gekocht bij de Primark. Hij was niet duur en zo leuk om te zien. Ik denk gaat ie kapot, geen man overboord want hij was goedkoop. Maar na 10 jaar gaat de koffer nog steeds overal mee naartoe en ziet er gewoon nog als nieuw uit!!!! Ze hebben nu ook best wel grappige grote koffers bij de Pri.
    Grote koffer heb ik een dure Samsonite, maar zou het zomaar aandurven 1 van de Primark te kopen door deze ervaring.
     
  14. Kipsate

    Kipsate Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Heb je primark in de buurt ? Daar hebben ze goedkope koffers.
     
  15. Luipaard88

    Luipaard88 Bekend lid

    3 nov 2016
    664
    467
    63
    Vrouw
    werkloos
    Den Haag
    Ik zou sowieso niet een koffer lenen of 2dehands kopen.
    Dit komt vooral door mijn vriend die in de beveiliging werkt en met een heel ander oog hiernaar kijkt.
    En hij heeft wel gelijk, want je weet nooit wat er in het verleden met de koffer is vervoerd.
    Het zou toch wat zijn dat je langs een douanehond loopt en die ruikt ineens iets bij jouw koffer. Alleen de gedachte al zorgt ervoor dat ik voor een nieuwe koffer zou gaan.

    Big bazar, action, Primark hebben allemaal goedkope koffers. Zelf woon ik in Den Haag en hier heb je heel veel Chinese rommel winkels. Daarmee bedoel ik dat ze allemaal Ali express troepjes verkopen maar ook vaak koffers.
    Als je voor een goedkope koffer gaat zou ik je wel een stoffen koffer willen aanraden.

    De harde koffers kan je beter wat meer geld aan uitgeven
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  16. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.875
    13.041
    113
    Vrouw
    Toen ik laatst te veel geshopt had, en de boel niet meer in mijn trolley paste, heb ik even snel een grote koffer gekocht bij de Primark. Is een prima koffer, lichtgewicht, 4 zwenkwieltjes die soepel rijden. Enig nadeel is dat er geen slot op zit, maar dat was snel opgelost met een klein hangslot. Verder doet hij echt niet onder bij mijn dure koffers.

    Mijn zus dr koffer is vorig jaar op de heenweg kapot gegaan, en zij heeft in Spanje bij een Chinees winkeltje (soort levende Aliexpress) ook een fantastische lichtgewicht koffer met 4 zwenkwieltjes gekocht, deze had zelfs een TSA slot. Ze is hier dan ook al heen en weer mee naar de VS gevlogen.
     
  17. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.837
    2.699
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik zou wel voor een hardschalen gaan met een cijferslot, liefst TSA slot zodat je evt ook bent voorbereid op reizen naar landen waar TSA verplicht is (zoals de USA). Harde schaal zou ik altijd voor kiezen. Stoffen koffers of koffers die wel een harde schaal hebben, maar met een ritssluiting zijn evengoed makkelijk te openen.
    Ja, aan een echt goede koffer ben je wat meer kwijt nu. Maar je hebt er ook jaren plezier van en een goede garantie er op. Het argument van elke paar jaar een nieuwe kopen omdat het maar een paar tientjes was is natuurlijk niet echt vriendelijk met het oog op het huidige milieu waar we in leven. En bij Action is goedkoop meestal duurkoop net zoals Primark. Daar zijn de prijzen natuurlijk ook naar...kwaliteit is het niet.
     
  18. MilouR

    MilouR Bekend lid

    17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    Haha, ik heb daadwerkelijk een hele goede koffer staan die ik niet gebruik en gratis weg mag :roflmao:. Geen idee of je in de buurt woont :o:

    Met cijferslot, wieltjes. Is een gewone koffer (wel met wieltjes) en een handvat.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  19. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.254
    7.820
    113
    Gelderland
    Wij hebben vorige week een koffer bij de Lidl weg gehaald. 60,-
    75 liter
     
  20. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.154
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Het ligt wat aan de maat die je nodig hebt ;)

    Ik had voor mijn werk een delsey. Op het outlet gekocht voor 100. Was er elke dag mee op pad en na 2 jaar deed hij het nog steeds perfect.

    Dat was wel echt maat hutkoffer. De kleinere zijn goedkoper.

    Via Limango zijn ook vaak aanbiedingen.
     

Deel Deze Pagina