Goedkoop zaaltje Den Haag 1e verjaardag dochter

Discussie in 'De lounge' gestart door chan32, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chan32

    chan32 Lid

    10 jun 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

    Kan iemand mij helpen aan een goedkoop zaaltje in dh voor ongeveer 30 personen.. ik heb nu een offerte van van der valk voor 500 euro.. best prijzig.. met of zonder catering maakt me niet uit..
     
  2. justme1974

    justme1974 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    3.660
    1.826
    113
    Waar in de buurt? Welk jaargetijde? Wat voor dag?

    Kijk eens in je omgeving of er een sportvereniging of iets dergelijks is die de ruimte kan verhuren. Dat is vaak veel voordeliger. Verder kun je overwegen of het handig is een buitenaccomodatie in je tuin te laten zetten met heaters erin. Een tentenbouwer kun je hiervoor benaderen. Maar het is wel handig te weten waar het is en wanneer enzo.
     
  3. mysteriousgirl1

    mysteriousgirl1 Fanatiek lid

    23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Den Haag? Den Helder?
     
  4. chan32

    chan32 Lid

    10 jun 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Den Haag ..
     
  5. Sammy88

    Sammy88 Fanatiek lid

    30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Clubhuis Sjors. 250 euro je kan zelf alle eten en drinken meenemen. Het zit in de lekstraat en je moet langsgaan op vrijdag avond om te bespreken
     
  6. chan32

    chan32 Lid

    10 jun 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is in den haag, eind februari en op een zondag.. helaas geen tuin voor een tent...
     
  7. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Een zaal voor een kinderverjaardag? Is dit serieus?
     
  8. SuzykeQ

    SuzykeQ Bekend lid

    13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes met zoeken, kan je niet helpen, heb nog nooit een accomodatie gehuurd. Je zou ook nog verder kunnen kijken, ik werk in Voorschoten en daar kun je bij Sportfondsen ook huren, ik werk daar, maar ws. is dat te ver uit de buurt voor jullie.
     
  9. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH
    Vind het een beetje zonde van mijn geld als ik voor 30 man een zaaltje af moet huren.
    Ons huis is klein. De visite komt over de hele dag verspreid.
    Op zo'n dag komen toch al gauw 40 man.
    Is dit ook niet een idee? Gewoon tegen de mensen zeggen van of smiddags of smorgens?
    Of wil je een zaaltje af huren voor een hele dag?
     
  10. wendelaa

    wendelaa VIP lid

    30 nov 2008
    8.641
    0
    0
    Noord Brabant
    Kun jij 30 gasten kwijt in je huis ;)
     
  11. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    een zaal afhuren voor een kunderverjaardag ..jeetje ..ik zou idd proberen thuis te doen en bezoek te spreiden .. Zonde van het geld zeg !!
     
  12. Mini Shopaholic

    Mini Shopaholic Niet meer actief

    Ja hoor, zoon was 2 weken geleden jarig en er waren ook ongeveer 30 mensen. En we wonen echt niet groot. Kwestie van goed verdelen over de dag!

    Zaal huren zou ik nooit doen. Te overdreven en raar voor het kind (vind ik). Zoon vond het juist fijn in zijn huis met zijn speelgoed en zijn bed tussen de middag
     
  13. chan32

    chan32 Lid

    10 jun 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dit is serieus.. huis is klein en zelfs alleen familie past niet tegelijkertijd.. kan moeilijk zeggen komen jullie maar op verschillende tijden.. beetje ongepast. En zonde van me geld... ach ik doe dit maar 1 keer... voor haar eerste verjaardag..
     
  14. suzanneVVdO

    suzanneVVdO Bekend lid

    28 jul 2012
    911
    0
    0
    Misschien is dit was voor je. Ben toevallig ook aan het rondsnuffelen en kwam dit tegen.

    Welkom bij koffie en Kind

    Succes!
     
  15. chan32

    chan32 Lid

    10 jun 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je, had die ook gezien... jij ook succes



     
  16. novaa

    novaa Fanatiek lid

    28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    NULL
    NULL
    In den haag heb je wel wat mogelijkheden maar de prijzen weet ik niet:

    De bakkerswinkel
    Blossom
    Balletstudio sharon kleinegris
    De regentes
    De DCR

    Ruimte te huur Sairam Accountancy
     
  17. knap

    knap Niet meer actief

    Kijk bij voetbal verenigingen scoutings die verhuren ook vaak ruimte.s voor een appel en een ei.

    Dan wel zelf alles verzorgen hapjes en zo. Kijk of er een leuk nichtje of buurmeisje/jongen is die wil rond lopen met hapjes en taart?
     
  18. augustus

    augustus Niet meer actief

  19. Flubje

    Flubje Niet meer actief

    Ik zou me wel afvragen of ik mijn kind er echt een plezier mee zou doen. 1 jaar is echt nog wel heel erg klein hoor...
     
  20. ladys1987

    ladys1987 Fanatiek lid

    24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Wij hebben ook een zaal gehuurd. Tja 100 mensen passen toch echt niet in mijn huis! Nou hebben we het ook groot gevierd. Een zaal had ik bij een wijk gehuurd (buurthuis) omgeving adam. was 130 euro incl eindschoonmaak, nou ik vond het ideaaaal! Van 14:00 tot 18:30. Daarna lekker naar huis en niet opruimen en schoonmaken.
     

Deel Deze Pagina