Goedkope kinderwagen

Discussie in 'Babyuitzet' gestart door Elinetjeee, 6 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Hallo,
    Ik ben pas net 5 weken zwanger en nu alvast rustig aan het informeren naar een kinderwagen. Nu denk ik zelf dat ik deze niet heel vaak zal gebruiken aangezien ik mijzelf liever zie dragen, dus wil ik er geen 1000euro aan uitgeven. Ik zie veel sites die kinderwagens verkopen voor lage prijzen, maar ik lees overal dat het verstandiger is om naar een fysieke winkel te gaan zodat je eerst kan voelen. Weet iemand een fysieke winkel met goedkope merken kinderwagens? Want alle winkels die ik hier in de buurt ken hebben enkel a merken
     
  2. Mango393

    Mango393 Bekend lid

    4 mei 2015
    602
    101
    43
    Kun je niet een tweedehands wagen kopen? Of pas kopen op t moment dat je denkt hmm ik heb t toch wel nodig..

    Ik heb nooit een wagen gebruikt. Altijd gedragen. En nog steeds draag ik mijn 19kg mannetje :)
     
  3. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Ik vind 2e hands wagen niet zo hygiënisch, zal best meevallen hoe vies het is hoor, maar tis meer het gevoel. Idd kan ik ook wachten totdat het echt nodig is, maar lijkt mij ook zo gek om helemaal geen wagen te hebben
     
    Anniek88 vindt dit leuk.
  4. Mango393

    Mango393 Bekend lid

    4 mei 2015
    602
    101
    43
    Kan ik mij wel iets bij voorstellen.
    Heb je al ervaring met dragen? Ik denk dat ik zou gaan voor volledig dragen en als je tegen die tijd toch besluit een wagen nodig te hebben, alsnog te gaan kijken.
     
  5. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Wat is jouw budget ervoor? Dat is misschien makkelijker meekijken.
     
  6. RUNY

    RUNY Actief lid

    16 aug 2017
    170
    71
    28
    Vrouw
    Ik heb zelf een 3 in 1 gekocht bij mama loes geloof voor 300 , ik vind het een fijn ding ( baby go is t merk )
     
  7. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Had mijne gewoon van marktplaats en matrasje erin etc gewoon uitgewassen, rest gesopt.

    (op kdv worden bedjes, box wipstoeltje etc ook gedeeld ;))
     
    Koektrommel vindt dit leuk.
  8. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Ik denk dat ik max 500 wil uitgeven. Het is ook niet dat we geen geld hebben, maar ik weet niet of ik het zodanig gebruik dat ik het het geld waard vind
     
  9. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Ja dat is ook zo.. al gaat mn kindje ook niet naar kdv. Wij hebben de luxe dat ik mijn eigen rooster kan maken en ik niet zoveel hoef te werken. Dus de 3 daagjes die ik werk zijn als het kindje geboren is op de tijden dat mijn man thuis is.
     
    jolien 1986 vindt dit leuk.
  10. Neilia

    Neilia Niet meer actief

  11. amy2015

    amy2015 Bekend lid

    23 feb 2015
    528
    234
    43
    Ik heb het onderstel van marktplaats gehaald en de losse stukken zoals wandelwagenbak etc nieuw gekocht scheelde ook een berg geld
     
  12. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Dat klinkt handig. Maar dan moet je wel goed opletten dat ze de aansluiting niet verandert hebben. Abc design heeft bijvoorbeeld nog niet zo lang geleden de adapters verandert dus die zou ik dan iig niet kiezen mocht je het op deze manier gaan doen.
     
  13. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.507
    2.502
    113
    Nederland
    ik heb een mutsy transit gekocht. binnen jouw budget en een mooie wagen (vind ik)
     
  14. Koektrommel

    Koektrommel Fanatiek lid

    15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    #14 Koektrommel, 24 sep 2018
    Laatst bewerkt: 24 sep 2018
    Ik zou voor een mutsy gaan! Kwalitatief erg goede wagens voor een goede prijs, Rijden erg soepel en heel gemakkelijk in en uit te klappen en ook vooral stevig!

    Ik zou niet zo snel een wagen van nieuw rond de €300 kopen....Meestal is het ook echt niets. Bij mijn oudste een x-adventure nieuw gekocht. Ik heb tot 3x toe een nieuwe thuis geleverd gekregen...Wat een drama. Uiteindelijk was wagen 3 ook al kapot bij het in elkaar zetten en toen alsnog maar een mutsy gekocht.

    Ik heb nu een 2e hands wagen gekocht (Ja heel stom niet getest bij die mensen thuis). Een "qute". En die gaat ook weer weg. Wat een gammel ding. Ik ga gewoon weer voor een mutsy.
     
  15. JJ1980

    JJ1980 Niet meer actief

    Wij hebben bij de eerste een nieuwe Mutsy gekocht. Vond het wel een fijne wagen, maar niet plat op te vouwen. Bij de derde heb ik een tweedehands Mountain buggy gekocht. Die was veel platter op te vouwen (wel blijft hij vrij lang). Maar daardoor paste alles beter in de auto als we op vakantie gingen.
    Maar dat ding had ik veel eerder moeten kopen. Hij reed 10x lichter dan de mutsy. En werkelijk alles van die wagen pastte in de wasmachine. Ideaal.
     
  16. siepel

    siepel Actief lid

    15 jun 2010
    417
    206
    43
    Welke Mutsy had je? Onze evo is echt heel klein te vouwen!

    TO: ik draag ook heel veel, maar gebruik toch ook vaak de wagen, zeker als we veel mee nemen. Dan draag ik dochter tussendoor ook nog wel, doek gaat altijd mee.
    Ik vind het wel erg prettig om dochter neer te kunnen leggen als we ergens eten bijvoorbeeld.
    ik heb wel een nieuwe wagen gekocht, maar mutsy viel me mee in prijs, was toen ook een aanbieding. Overigens kan bijna alles, ook de bekleding van de reiswieg, gewassen worden. Dus misschien is dat 2e hands nog wel een optie.
     
  17. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.082
    5.270
    113
    Voor dat budget raad ik ook mutsy aan. Ik Vind het erg fijne wagens voor een leuk prijsje.
     

Deel Deze Pagina